Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Mikä se sellanen on? :wtf: Itselläni ei ole muuta huolenaihetta kuin pelko siitä että kompastun lakkia ja todistusta hakiessa :D

No tuokin, mutta yleinen järjestely- ja vaivannäköstressi johtuen lakkiaisista.
+ ei kiinnostais paskan vertaa nähdä jotain sukulaisia, joiden kanssa muuten ei ole missään tekemisissä. Varmaan en edes tunne puoliakaan.

35akbo3.jpg
Mopoautot, tänään otettu kuva. Noi on kyllä sellasia virityksiä, kun tuntuu että nuorisoo ei kiinnosta pitää niitä kunnossa.

Kiven tai kännykän tai minkä tahansa muun ymmärtäisikin jarruksi, mutta tuossa on ihan selkeästi tyhmät teinit tekemässä ikivanhaa temppua jossa purkit pamahtavat kun m-auto lähtee liikkeelle.

Mua vituttaa mun saliketjun asiakaspalveluihmisten suunnaton typeryys.

Mulla on kortti maksamatta, kun on rahasta puutetta. Sähköpostitin niille, ja pyysin viikon lisää maksuaikaa.

Nämä vastaavat minulle kertoen, että heillä jäsenyyden peruuttamisessa pitää maksaa viimeisestä kuukaudesta täysi maksu. Luetun ymmärtäminen vissiin hieman hukassa, kun omasta mielestäni kuitenkin kirjoitan täysin sujuvaa ja ymmärrettävää englantia.

Ehkä ne ei osaa lukea enää kirjakieltä, pitää varmaan laittaa "Yo bro i wnt 2 pay l8r k?"

Tilasin huuto.netistä 19. päivä ketjun & korun.

Vieläkään ei näy postissa ja huomenna lähen kouvolaan, missä oon piiitkän aikaan. Ja jos vielä kävis niin, että jostain syystä se olis postissa (missä se pysyis 2 viikkoa) en ehtis sitä noutamaan...

E: Ja aijaa.com vittuilee olemalla hitaampi ku karhukoplan aivotyöskentely.

Vitun paska korva soi taas voi vitunvitunvitunvitun vittu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vitun paska korva soi taas voi vitunvitunvitunvitun vittu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tinnitusta vai? Onko sulla koska vaan? Mulla rupee soimaan jos oon kuumeessa tai puutteessa.. eli melkein aina.

En tiä tuleeko sitte siitä ku kaverit ei paljo välitä omasta kuulostaan eikä mun kuulosta koulus ku raksapuolella ollaan.... ei eilen munmielestä soinu ja tänään taas soi, sitte ku siihen alkaa kiinnittää huomioo ja stressiä ni se vaan kovenee... Mun mielestä ihan tinnitusta ku ei mitään nuhaakaa oo.

Mut nyt sen kuulee selvästi, paljo selvemmin ku viimeks ku se soi.

Sali ja voi helevetin selekä. Miten voi perkele paskoa selän. Ei tuostakaan harrastuksesta ole muuta ku haittaa.. :curs:

Voi helvetin helvetti! Ajoin johonkin terävään metallinpalaseen ja auton kumi puhki....:itku: Työnteko meni myös aivan vituiks, enkä jaksa kaikkien vastoinkäymisten takia lähteä salillekkaan. Voi paska:wall:

Vittu noita apinoita jotka kulkee kävelytiellä miten sattuu ja katsoo omia varpaitaan. Kilometrin fillari matkalla 2läheltäpiti tilannetta kun piti lyödä jarrut pohjaan ja yks kolautus. Keep your fucking head up.

Bjj no-gi kisat meni vituiks, piti lepäillä pari päivää ja alkaa treenaamaan kahta kauheemmin.. No enkös tuu sit vittu heti kipeeks saatana

Back
Ylös Bottom