Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

:D En treenaa nyt. Kunhan nyt ei ihan kuihtuisi olemattomiin. Tänään ruokana on ollut makaronia, katkarapuja, purkkikalakastiketta, kananmunia, maitoa, patonkia, rusinoita, sipulia ja teetä. Lista sisältää kaikki mausteet ja lisukkeet.

Huh.. syömään sut veisin jos Tampereella asuisit, säälittää tommonen syöminen.

Valitettavasti etäisyyttä on parisen tuhatta kilometriä :D Kasviksia koetan syödä muutamaa sorttia joka päivä, perus kombo on joku kurkunpuolikas + pari tomaattia + pari appelsiinia, mutta tänään jäänyt vähälle. On tuossa joku salaatintynkä mitä voisi jyrsiä, mutta ei kyllä huvita.

Joo, ei täällä vielä noin myöhä ole :) Lontoossa pidän majaa, eli kello on 1:46. Harkitsin Tampereellekin muuttoa, mutta päätin repäistä oikein kunnolla. Potkii kyllä hyvin, saanut uutta puhtia ihan kaikkeen. Reilut kaksi viikkoa olen täällä ollut, parhaillaan petaan taloudellisia mahdollisuuksia ettei tarvitse kuivuneita patonkeja eläkepäiville asti jyystää.

Heh :D Loistokas veto. Itse muutan syyskuussa opintojen perässä Glasgowiin, jos satun poikkeamaan shoppailureissulle Lontooseen niin tarjoan sitten safkat! Tosin en kyllä voi mitenkään kehua brittejen ravintolaruokia.. Ainekset on kyllä erinomaisia. En tiedä onko Englannissa sama tilanne kuin Skotlannissa töiden suhteen, mutta jos on niin kyllä duunia luulisi irtoavan ainakin jos ei alalla ole väliä. Se elättääkö sillä ittensä on sitten taas toinen juttu..

:kippis1: Ympäri käydään, yhteen tullaan jne. Ruoka täällä on mitä sattuu, mutta toisaalta joka kadunkulmasta löytyy joka maailmankolkan omat safkat, joten valinnanvaraa riittää jos budjetti antaa vähänkään periksi. Harmi ettei omani anna :D Duunia löytynee, mutta muusikkona vähän muut kujeet mielessä. Saa nähdä kirjoittelenko kuukauden päästä pakkikselle riemullisena ihanasta elämästä, vai penkin alle menneistä suunnitelmistani... :D Syyskuussa voi mun tilanne olla ihan mikä vaan. Ehkä olen Suomessa, en tiedä. Katsotaan sitä sitten ;) nyt on pakko mennä, pitäisi päästä nukkumaan mutta pari juttua vielä hoidettavana... näkemiin ;)

Pyöräkuormaaja, jonka olen nimennyt Saatananperkeleeksi, on taas vaihteeksi purkanut akkunsa. Vitun antiikkiinen paska, mä teen siitä kasvimaan jos ei se ala oleen kunnolla.

E:Vikakin löytyi, oli polttanut laturin paskaks. Sepäs lystikästä, kun ottaa huomioon että kone on sotien jälkeen tehty, eli varaosien saatavuus on mallia huono tai mahdoton.

Vatsa on pallo, syön mitä sattuu ja millon sattuu kun ei jaksa/ei maistu/en tunne nälkää kunnolla enää. En jaksa myöskään liikkua kunnolla koska mulla ei ole vapaa-aikaa (=en voi lagata 12h putkeen koneella...) tai en jaksa. Viis viikkoa enää niin sit helpottais, uskon tämän kaiken olevan stressiä akdhka.

Ihan sama vaikka kello on kaheksan, lähen salille koska ei tästä tuu muuten mitään.

Siis välillä kyllä ärsyttää nämä kaikki helkkarin tekniset vempeleet.. koko illan olen tapellut ton hitsin videokameran kans ja hemmetti kun on monimutkainen laite. Nyt se hiton rakkine simahti siis akku loppui ja minä taulapää en osaa laittaa sitä lataukseen. Ei mitään sopivaa johtoa mistään löydy. Nyt kyllä jotain miestä tähänkin tilanteeseen kaipaisi.
Nyt on niin tumpelo olo, kun yleensä sitä osaa tehdä vaikka mitä ja nyt hemmetti en osaa laittaa videokameraa lataukseen, jolle olisi huomenna käyttöä.

Jaahas, se kuulemma tulee Mertaranta huomenna meikäläisen olohuoneeseen, kiitos kavereiden. Vittu en ois uskonu tätä todeksi silloin kun uuden töllön hankin että mihin sen kanssa vielä joudun. No, taidampa soitella sitten eksälle että vieläkö se mut sänkyynsä ottais kisojen ajaksi. :jahas:

Luulin että oon syöny paljon, mutta oho!! Kalorilaskuriin safkat ja ding ding ding 1600 kcal syöty.. Voi jessus vielä pitäs 1400 repästä jostain.

Joidenkin ihmisten käytös on kyllä kuvottavaa. Ei edes tajuta miten hyvin se näkyy ulkopuolelle ja miten helvetisti ihmiset halveksuu. Luullaan vaan, että porukka pitää helvetin hyvänä ja coolina tyyppinä, vaikka tosiasiassa kukaan ei viitsi edes sanoa, että "jumankauta sä oot säälittävä, lopeta jo". Pahinta on se, että jotkut harvat oikeasti kuvittelee näiden mulkkujen ihmisten olevan tosi uniikkeja ja cool ja ihanaa. Ei tässä nyt ollut päätä eikä häntää, mutta kaksinaamaiset paskat itseään täynnä olevat miehet ja naiset on ihan perseestä.

Back
Ylös Bottom