Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tietenkään en tiedä, miten te olette asianne sopineet, mutta yleinen käytäntö kaikissa laskuissa on kuitenkin se, että jos eräpäivä osuu ei-pankkipäivään, niin se siirtyy seuraavaan pankkipäivään. Verkkopankkikin heti siirtää eräpäivän seuraavaan pankkipäivään, vaikka kuinka olisi kuukausittain tiettynä päivänä toistuva maksu.

Ollaan nimenomaan sovittu, että hän maksaa ne tänään. Se on myös paperilla. Tämä toiminta ei ole eka kerta.
Ja kaikista inhottavinta on se, että kun kysyn että maksaako tänään vai koska, niin ei vaivaudu vastaa tekstiviestiin.
Kaikin puolin tämä lasten isä tekee kaikessa kiusaa. Kysyn jotain lapsiin liittyvää asiaa, niin ei vastaa puheluihin.

Paljonko joutuu maksamaan yhdestä lapsesta kuukaudessa?

En viiti summaa tänne sanoo. Mutta siis rahasta tällä ihmisellä ei ole kiinni. Hän on rikas yritysjohtaja
ja minä olen hoitovapaalla, kun nuorempi vielä niin pieni (1v). Hän tietää, että tarvitsen sen rahan ja ihan tahallaan toimii näin.
En voi ymmärtää, että jotkut isät tekevät näin. Rahat on tarkoitettu lapsille, ei minulle.

Jos ja kun saan sen nilkin kiinni joka kylvää lasinsiruja pitkin lenkkipolkua, niin... -Mur ja Räyh!
Sydän jätti pari lyöntiä väliin ja kaikui koko tienoo kun koira lähti hajun perään ja suoraan lasinsiruröykkiötä kohti.
Luojan kiitos huomasin ajoissa ja koira pysähtyi käskystä eikä haaveria sattunut tällä kertaa.

Auto tuli parin tunnin lainasta ja pelkääjän puolen ovessa mukavan kokoinen lommo. Joku pikkulikka täräyttäny pyörällä kylkeen. Stana...

Katoin jakson Salkkareita. Siis ei jumalauta mitä rimanalitusta ja totaalista, höyryävää paskaa koko ohjelma. Shown parasta antia oli valehtelematta mainoskatkot. Näyttelijäntyö on luvalla sanoen hirveetä, enkä voi ymmärtää miten tuollaista ryönää enää tehdään saatikka televisioidaan. Aikani olisi mennyt paremmin talteen jos oisin tuonkin puolituntisen ajan vetänyt vaikka käteen.

Taitaa nuo naiset olla aika harvassa kuitenkin.
Niin no itsehän kommentoin yhdestä tällaisesta tapauksesta, tästä voi terävästi tosiaan päätellä että ne ovat harvassa... Vaikea kuvitella miten joku voisi tuosta yleistää mitään.

Voi vitun vittu! Oon oottanu tulityökurssia puolisen vuotta ja viime viikolla pääsin työkkärin järjestämälle kurssille ja nyt ois se ite tulityökurssi ni iskee vitun mahatauti! Kiitos vittu tästä!

Tänään pääsin kuuntelemaan ehkä ärsyttävintä treeniä ikinä. Kaveri salilla teki box step upia pelkkä tanko harteilla, mutta koska laatikkona oli pieni lisäkoroke tavallisen korotetun puisen nostoalueen päällä (yhteensä noin 30-40cm) ja askel oli todella voimakas, niin koko sali varmasti kuuli joka ikisen toiston. Tämä kaveri siis otti oikein kunnon polkaisun laatikolle niin se paukahdus kaikui koko salin läpi. Alkoi jo kolmannen sarjan kohdalla hieman ärsyttää, mutta onneksi lopetti siihen eikä tehnyt mitään maratoonitreeniä.

Vittu saatana. Menin eilen vähän ennen kahtatoista sänkyyn ja 06 aikaan olin vittu vielä hereillä. Kivasti menee tämä päivä koomassa :curs::wall:

Mä olen ihan varma, että mulla oli vielä eilen sangat vasemmalle ja oikealle korvalle näissä mun silmälaseissa. Nyt on vain oikealle korvalle. Ei ehkä pitäisi nukkua rillit päässä.

Laitan korteni myös tähän kekoon. Etsin 5 tuntia kauppakeskuksesse kenkiä. Kävin Cittarit, Prismat, Anttilat ja Haloset läpi. Ei löytynyt, tuskanhiki oli jo otsalla ja punainen käyrä rupes nouseen... Kävin vielä Stadiumissa, Inter Sportissakin, Tarjoustalossa ja just-name-it. Pohjanoteeraus tuli Top Sportissa, paska palvelu ja edelleenkään ei löytynyt haluamaani kokoa ja ominaisuuksia kengältä. Aikasempi hintahaarukka 50 eurosta nous jo kahteensataan siinä vaiheessa, otan mitkä tahansa kunhan ne on sopivat! Ei löytynyt. Luovutin, menin Lidliin hakemaan ruokaa ja mitä näen: Mun kengät. Ei enää siinä vaiheessa vituttanut mutta oikeesti, 5 tuntii ja miljoona kauppaa. Sitten joku Lidl??

Kenkien hinnaksi tuli 13 euroa. Täydellistä.

Istuttuani eilen ultsilla 5 tuntia auringonpaahteessa aurinkolasit nokalla, näytän tällä hetkellä pandalta. Vituttaa.

Istuttuani eilen ultsilla 5 tuntia auringonpaahteessa aurinkolasit nokalla, näytän tällä hetkellä pandalta. Vituttaa.

Panda vois olla eri mieltä.

Ei oikeen kulkenu treeni tänään salilla. Oiskohan sillä kolmen viikon tauolla ja kolmen viikon paastolla ollu jotain vaikutusta. :(
Fillaristaki puhkes tänään takakumi, perkele. Siitä ei oo kauaakaan, ku puhkes viimeks, tais olla tammikuussa. Ja se pyöräliike viel väitti noit renkaita melkeen puhkeamattomiks renkaiks. Paskaa mainospuhetta...
Ja ottaa myös päähän tää kirjastossa istuskelu ja pääsykokeisiin lukeminen, tulis jo se pääsykoe.
Sit viel noi omat ylioppilasjuhlatki ahistaa jo etukäteen. Puku päällä patsastelu ja juhlan keskipisteenä oleminen ei vaan oo mun lemipuuhiani

Ostin patongin kun oli niin halpa, mutta söin kaiken äsken :curs: sinne meni, vaikka olisi voinut jyystää sitä useamman päivän...

Back
Ylös Bottom