Minkälainen tötöily ja seuraamus oli, ja kuinka kauan sitten? Jos nyt saan udella ja kehtaat paljastaa.
Eipä tuolla enää niin väliä, poliisi onneksi heltyi tuon kortin myöntämään.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minkälainen tötöily ja seuraamus oli, ja kuinka kauan sitten? Jos nyt saan udella ja kehtaat paljastaa.
No niin kyllä taas vituttaa. Eilen oli synttärit, ja päätin sitä juhlistaa sillä, että menen tyhjentämään kukkakaalikorvan verestä terveyskeskuksessa. Illalla piti sitten mennä baariin frendien kanssa, mutta koska terveyskeskuksen hoitajat päätti väsätä mulle turbiinin sideharsosta, sovittiin frendien kanssa että mennään vasta tänään, jolloin saa nuo siteet ottaa pois. No, nyt otin ne veke ja kukkakaalikorva oli turvonnut taas. Uus reissu tohtorin pakeille, ja tänäänhän ei tietenkään ole mitkään terveyskeskukset auki... Tod. näk. lämää uudestaan sideharsot päälle ja saa taas siirtää bailaamiset myöhemmälle. Ei nimittäin yhtään hotsita mennä baariin hillumaan jonkun helekutin sideharsopäähineen kanssa.
Perkeleen kukkakaalikorvat saatana
Ai mä kun luulin et tytöt tykkäis... :( En kyllä ole menossa :D Mut onneksi noi yhet sankarit lupaili tulla sitten "lohduttelee" mua meille jos ei baariin pääse..Siis toi sun tekstiti oli jotenkin koominen. Ymmärrän, että sua vituttaa, mutta aloin lähinnä miettiin miltä näyttäisit toi sideharso päässä baarissa. Ehkä ei kannata mennä. Voisit pelästyttää muut ihmiset baarissa:(
No kai sen turbiinin nyt voi ottaa pois kun sinne baariin kerta haluaa mennä? en oo kyllä kuullu, että kenellekään ois mitään turbiineja tehty päähän kun korvia on tyhjennelty.No niin kyllä taas vituttaa. Eilen oli synttärit, ja päätin sitä juhlistaa sillä, että menen tyhjentämään kukkakaalikorvan verestä terveyskeskuksessa. Illalla piti sitten mennä baariin frendien kanssa, mutta koska terveyskeskuksen hoitajat päätti väsätä mulle turbiinin sideharsosta, sovittiin frendien kanssa että mennään vasta tänään, jolloin saa nuo siteet ottaa pois. No, nyt otin ne veke ja kukkakaalikorva oli turvonnut taas. Uus reissu tohtorin pakeille, ja tänäänhän ei tietenkään ole mitkään terveyskeskukset auki... Tod. näk. lämää uudestaan sideharsot päälle ja saa taas siirtää bailaamiset myöhemmälle. Ei nimittäin yhtään hotsita mennä baariin hillumaan jonkun helekutin sideharsopäähineen kanssa.
Perkeleen kukkakaalikorvat saatana
Jännä juttu, mulla oli ihan samanlainen tilanne vuonna 1&2 pohjolassa ja sain pidettyä bonarit. Se virkailija oikeen kaivamalla kaivo wanhan vakuutuksen esiin ja sano että no worries, otetaan tuolta noi bonarit vaikka on yli 5v taukoa.
Ai mä kun luulin et tytöt tykkäis... :( En kyllä ole menossa :D Mut onneksi noi yhet sankarit lupaili tulla sitten "lohduttelee" mua meille jos ei baariin pääse..
Vituttaa intialaiset ja aasialaiset. Intialaisten salaliitto asuntovuokrauksessa tekee elamastani helvettia ja on tuhonnut terveyteni. Aasialaiset vituttavat koska eivat osaa puhua englantia. Niita tulee rekkalasteittain tanne yliopistoon koska yliopistot haluavat lisaa rahaa, mutta ne idiootit eivat osaa edes puhua englantia kunnolla. Yrita siina sitten kommunikoida kun toisen englanti on ala-astelaisen tasolla... Asiakkaina aasialaiset (ja muut idan ihmeet) ovat myos pahimpia mahdollisia. Todella tokeroita ja moukkamaisia ja kielimuuri senkun korostuu, kun ei osata edes tilata niin etta ymmartaisin mita he haluavat. Taidan vaihtaa erikoistumishaaveeni ymparistolaista maahanmuuttolakiin ihan vaan jotta saan lahettaa noita persereikia takaisin kotiinsa.
Jos lähtisit ite Kiinaan vaihtoon niin puhuisitko paikallista kieltä? Se on kuitenkin puhutumpi kieli maailmassa kuin englanti. Toki ymmärrän pointtisi enkä oikein ymmärrä mitä tosta opiskelusta sitten tulee jos ei hallitse englantia mutta kyllä noita tavallaan ymmärtää. Erilainen kulttuuri ja kun kielissä ei oo mitään samaa niin se englannin opiskelu on vähän vaikeampaa kun vaikka suomalaiselle. Eli en ehkä menis niin pitkälle että toisia idiootiksi haukkuisin;).
Peruutin autolla kaivinkoneen kauhaan ja takalasin umpio paskaksi. Onneksi ei mennyt valo ja voi tuosta liimalla ja teipillä ihan kohtalaisen saada, ettei tarvisi uutta mennä ostamaan.