Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Samppo sanoi:Elekää nyt naiset häpeilkö sitä avun pyytämistä jos prässiin onkin joku törppö jättänyt isot levyt! Minua on pari kertaa pyydetty auttamaan prässin tyhjentämisessä ja aina tullut vaan iloiselle tuulelle kun pyydetään.

Samppo sanoi:Elekää nyt naiset häpeilkö sitä avun pyytämistä jos prässiin onkin joku törppö jättänyt isot levyt! *klips*
"kuka helvetin amazoni täällä on taas jättänyt painot koneeseen!!?". *klips* Nyt kysytte tietty että millä painoilla tämä huutajanainen, tämä Turun naispuolinen Herkules, sitten teki jalkaprässiä. Vastaus on 10kg kiekot puolelleen, ja lyhyehköt sarjat. Minulla ainakin herää kysymys että jos tämä nainen ei jaksa jaloillaan punnertaa 40 kiloa niin miten hän pystyy nousemaan aamuisin sängystä??
...no ehkä hänellä on vahva mies joka työntää hiukan pyllystä vauhtia, mistä mää sen tietäisin?
Ei vaan, kyllähän pyydän apua mahdottomissa tilanteissa. Ja pyydettäväkin välillä on, kun pääasiassa treenailee yksin, eikä kaveristakaan ole paljon apua silloin kun se on mukana (mulla on jo enemmän voimaa kun sillä, vaikka samaan aikaan aloiteltiin).
Juu, eikös kyseessä ollut kummeli? Joku autokorjaamosketsi muistaakseni. Siinäpä vasta aitoja suomalaisia miehisiä miehiä oli! Vatsat oli HK-kuosissa ja muutenkin äijät oli saatu tosi mekaanikkojen näköisiksi!Tikari sanoi:...Mutta eikös siinä yhdessä sketsiohjelmassakin joskus ollut, vuonna kivi ja miekka, että "painu h**ttihin siitä, ei tarvi auttaa !" ?...
...Toisella puolella oli 5 ja toisella 10 lätkät. Vähän pisti miettimään, että onkohan joku pakkislainen tunnistanut tämän hankihyttysen ja laittanut piruilun vuoksi "riittävän pienet painot" ettei tarvitse avustaa... :jahas:
PS:![]()

Työpaikan salilla bongasin jonkun johtajasmiehenSamppo sanoi:Nyt kysytte tietty että millä painoilla tämä huutajanainen, tämä Turun naispuolinen Herkules, sitten teki jalkaprässiä. Vastaus on 10kg kiekot puolelleen, ja lyhyehköt sarjat.
Pertti 123 sanoi:Tero tai toiselta nimeltään Halli-Ana
eivät kuitenkaan sanoneet mitään...itse myös kuivailin hiljaa muina miehinä....
, joka ei tehnyt koskaan juuri muuta kuin jauhoi kovaan ääneen paskaa muiden kanssa ja ihaili olematonta kehoaan peilistä. Sillä ei ollut siis lihaksia laisinkaan, ja kerran se piti varmaan parin kuukauden tauon salilla käynnistä. Sitten se taas tuli "treenaamaan" asettuen peilin eteen, jännitti "hauistaan" ja tokaisi "kavereilleen" että "I haven't been workin' out for two months now but I'm still in great shape"!! Vittu mä repesin ja nauroin sille suomeksi...;=)Ja sitten loppu se liiman haistelu heti alkuunsa! :jahas:Mixu sanoi:
Sori, joku ehti jo korjaamaan...Kyöpeli sanoi:Älkää nyt saatana enää quotessa postatko sitä samaa kuvaa

Masster sanoi:Vittu mä repesin ja nauroin sille suomeksi...
. Nuo kaverit vaikuttivat aikaisemmilla kerroilla ihan asiallisilta heeboilta, mutta voi jumalauta sitä touhua.joker55 sanoi:Noin 2kk sitten kun treenasin veljen kanssa salilla. Katsoimme yhtä miestä(30-35v), hänellä oli päällään, en ole varma mutta ne näyttivät ainakin joltain helvetin vanhoilta kalsareilta. Sitä siinä naurettiin aikalailla, kun hän treenasi milloin mitäkin.
Noh tästä vähänaikaa ehti kulua kun minulla ja veljelläni tuli jokin riita, jostain turhasta asiasta. Molemmat vihaisia toisilleen, kunnes kävelimme pukuhuoneeseen. Näimme "herra kalsarin" aivan alasti seisovan pukuhuoneen "keskellä" ja kuivaamassa itseään hiustenkuivaajalla.
Voitte kuvitella, kun just oli joku riita pääl ja sit molemmat katsoo toisiaan ja rupee täysillä nauramaan. :D
Kyllä siinä tilanteessa vähän nolotti ku se katto meitä sillee, et "mitä täs nyt on"?? Ei vaan pystynyt pidättelee naurua. Äijä vaan jatko kuivaamistaan, kävi kaikki paikat läpi.![]()
Eli ei voi muuta ku![]()
Wildemar sanoi:Minkämoista on suomalainen nauru? ;)