Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vittu ei oo reenit kulkenu viimisee puolee vuotee....
Saatana penkkikin junnaa jossai 160kg.....
Vois lopettaa koko salin ja selailis senkin ajan pakkista!
saatana.:curs:

Vitun cdon.comin pällit ei saa yhtä vitun pakettia matkaan vaikka on lojunut pakattuna seurannan mukaan jo muutaman päivän ja juuri kun lenssusta selvittiin niin eikös saatana selkä mennyt totaali jumiin. Pitää varmaan hommata joku kevyt toimisto homma itelle ni kestää paikat kasassa vittu soikoon.

Vituttaa, kun on niin saatanan tylsää. Yrittäny soitella ties minne, mut kaikki on jossain tahi eivät vastaa siihen puhelimeen. Heittäkää ehdotus, mitä teen? Joku roti sillä tekemiselläkin sitten.

Vituttaa, kun on niin saatanan tylsää. Yrittäny soitella ties minne, mut kaikki on jossain tahi eivät vastaa siihen puhelimeen. Heittäkää ehdotus, mitä teen? Joku roti sillä tekemiselläkin sitten.

Viaplay:hin rekisteröidyt, käyt lähi kiskasta hakee olutta ynnä sipsuja ja katot lehvaa.

^^ Surffaa netissä. Lue Pakkista. Selaa Facebookkia. Mene jonnekin chattiin jauhamaan paskaa/trollaamaan. Katsele Riemurasiasta videoita. Selaa Youtubesta jotain mieluista (vaikka stand up komediaa tms). Lue kirjaa. Katso leffa. Katso telkkaria. Mene lenkille. Siivoa. Kokkaa.

Emmä enää keksi.

Mua ei vituta mutta ärsyttää tää hemmetillinen paleleminen joka alkoi eilen. Ilta kun tulee ja on himassa treenien jälkeen niin hyvä ettei 2-4h ajan hampaat kalise. Nytkin sormet ja varpaat ja nenänpää aivan jäässä. Hrrrrr...

En saanut lääkärissä palvelua suomeksi enkä jaksanut kahden tunnin jonottamisen jälkeen aloittaa sitä alusta uudelleen. Onneksi viesti meni englanniksi oikein hyvin perille.

Ahtaus.

Työpaja 2.webp

Kylläpä tämä laiffi taitaisi olla jo nähty omalta osaltani. Perkele kun ei ole koskaan tullut opeteltua edes viinaa juomaan niin saattaisi saada edes hetken helpotusta mutta ei kun ei. Noh, näillä mennään.

Vituttaa olla himassa
vituttaa ku ei jaksa dokata kunnolla ku väsyttää, mut ei jaksais olla selvinpäinkään
vituttaa ku ei voi lähteä baariin
Ei tuu itseasiassa yhtään asiaa mieleen mikä ei vituttais.

Vituttaa kyllä uskomattoman paljon erään ihmisen käytös. Saman katon alla asuu tällä hetkellä. Paiskoo ovia koska sitä vituttaa, kun ei saa nukuttua kun mä kolisen. Siis vittu kello on kohta 11 ja pitäis muka hiipiä. Sitten kun se ite herää kouluun 5:30 ja kolisee ihan vaan kolisemisen ilosta. Miten helvetissä se kehtaa raivota, vaikka ite kolisee monta tuntia aikaisemmin kuin minä!?!?

Edit. Niin ja mä en oo vielä kertaakaan kilahtanu ollenkaan, kun hän on alkanut kolisemaan 5:30, eli ei voi sen raivoaminen johtua siitä, että olisin valittanu hänelle aamu kolisemisestaan

Yhden kämppiksen pyykit ollu koneessa seisomassa eilisestä iltapäivästä asti. Kyseinen henkilö on varannut myös kuivaustelineen omille pyykeilleen viimeiset kolme päivää. En tiedä onko kotona nyt, mutta taidanpa käydä repimässä ne pyykit tuolta koneesta ja laitan omat pyörimään. Vituttaa tollanen ajattelemattomuus. Tässä kämpässä asuu kolme muutakin ihmistä jotka ehkä mahdollisesti haluaisivat myös pestä vaatteitaan ainakin silloin tällöin.

Mutta koska olen muuten tänään toistaiseksi hyvällä tuulella ja yleisesti ottaen mukava ja kiva, niin tietenkin laitan ne kämppiksen pyykit kuivumaan enkä jätä kasaksi lattialle. Katotaan tuleeko kiitosta vai ei...

No voi helvetti taas, kuinka aikuinen ihminen jaksaa alkaa inisemään samperin tomaateista?!
Varsinkin sen jälkeen, kun on ite sanonut kaupassa, että jos haluat tomaatteja, osta suomalaisia.
Ei millään tavalla viitannut siihen että haluaa itse syödä tomaatteja ja nyt mua haukutaan siitä, ettei
meillä ole tomaatteja. Ja muita vihanneksia ei voi syödä, koska 1)porkkana pitää keittää koska herra ei syö
raakaa porkkanaa koska se on pahaa 2) herralla on joku helvetin salaattikastike jonka kanssa pitää olla
_just_ kurkkua ja tomaattia. Asdfgghjkl.

Muutenkin tässä perheessä tapellaan aina ruuasta ja siitä miten joku haluu syödä. Ihmettelen ettei mulle ole
syntynyt anoreksiaa/muuta syömishäiriötä, koska oikeesti tää perhe on niin helvetin ruoka- ja paino-ongelmainen
ettei rajaa.

Kiitos tästä.

saatanan huulet!lääkärit vaa määrää jotai tehokkaita rasvoja niihin, jotka ei auta mitään!yli vuoden kärsiny näist ei siis ole mitään normi rohtumista, vaan hirveennäkösiks menee ja tuntuu pahalta ja niihin tarttuu ruoka ja juoma tosi helposti, silloin vaikea pestä pois tahroja.ja suukin mätänee haisee niin vitun paskalle.luin netistä, että huulisyöpä voi olla kyseessä?

Miten yhen pienen pillerin/kapselin nieleminen voi olla niin saatanan vaikeeta? Koskaan en ole pystynyt pilleriä nielemään kurkusta alas ilman hikoilua, vittuuntumista, kouristelua ja tolkutonta määrää vettä! Miten ne eläkeikäset pystyy vetään ne pilleriarsenaalinsa joka päivä naamariin? Itellä menis se koko päivä niitten syömiseen... huhhuh

Velipoika..Tahtoa tehä ja toimia löytyy, ikävä kyllä niitä selityksiä olla tekemättä löytyy sitäkin enemmän..Kiloja pitäs pudottaa, kaikkeni oon tehny ja antanut, jos voisin lähtisin tiputtaa kiloja sen puolesta mut ku se ei ole mahdollista..En haluis turvautua väkivaltaan, mut kohta ei ole vaihtoehtoja.

Back
Ylös Bottom