Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Lähdin lomalle toiselle puolelle Suomea, unohdin ottaa pankkikortin mukaan jiihaa!!!! no tämä tietty selvisi sillä että marssin paikalliseen pankkiin ja nostin rahaa... Sitten lähettiin takas kotia päin ja huomasin puolessa välissä matkaa että rillit on kadonnu. RILLIT!!! Miten mä selviän ilman rillejä töissä ku pitää koko ajan töllöttää ruutua. PRKL!!!!

Vituttaa se että on niin saattanan vaikea löytää mitään asiallista tyttöystävää.
Aina jossain vaiheessa paljastuu niin järkyttäviä luonnevikoja että alkaa jo usko mennä.

Nyt vituttaa! Olen aina luullut, että tyttöystävä löytyisi kun käy tilaisuuksissa missä naispuolista väkeä löytyy tai ehkäpä jopa töistä. Eli siis etsimällä! Olen herätellyt myös toiveita "törmätä" elämäni naiseen, mutta eipä ole tullut törmäiltyä. Missukan huippuhyvää neuvoa noudattaen taidankin sitten jäädä istumaan kotiin ja odottamaan elämäni naista joka saapuu ovelle kun on saapuakseen.

Nainen

KelkanNaru sanoi:
Nyt vituttaa! Olen aina luullut, että tyttöystävä löytyisi kun käy tilaisuuksissa missä naispuolista väkeä löytyy tai ehkäpä jopa töistä. Eli siis etsimällä! Olen herätellyt myös toiveita "törmätä" elämäni naiseen, mutta eipä ole tullut törmäiltyä. Missukan huippuhyvää neuvoa noudattaen taidankin sitten jäädä istumaan kotiin ja odottamaan elämäni naista joka saapuu ovelle kun on saapuakseen.

Ei se etsimällä löydy. Pidä silmät auki sarvet ylhäällä ja iske kun tulee hyvä sauma. Kärsivällisyyttä (siis jäitä hattuun) ja nauti sinkkuudesta niin kauan kun sitä kestää. :thumbs:

PRKL!!! :curs:

Viime torstaina olin viimeks salilla ja sillon hauiskäännössä jotenkin yläselkä (joo joo... tein vittu cheatilla pari vikaa toistoo! ;) ) alkoi sattua... Sitten nostin jotain painoa vaan maasta, kun yhtäkkiä selässä alkoi vihloa oikein kunnolla... Yläselkä ja niska oli ihan jumissa. Jätin treenin kesken ja tulin kotiin nukkumaan. Seuraavana aamuna selkä oli vielä pahasti jumissa, mutta työpäivän aikana vaiva meni ihan kokonaan ohi. No päätin kuitenkin pyhittää viikonlopun pienelle juhlimiselle ja selän lepuuttamiselle. Tänään sitten töissä nostin sellaista normi piharoskista, mikä oli aika täynnä pattereita. Arvatenkin se painaa aika vitusti ja selkä sano sopimuksen irti. Joudun vielä koko lopputyöpäivän siivoomaan kaikkee painavaa metalliromua ja kantamaa lankkuja. Nyt koko selkä/niska niin jumissa, ettei uskalla päätä kääntää! :wall: Ei muuta kun hierojalle tai fysioterapeutille... Tai vaikka ensin edes jollein kaverille hierottavaks.

Kaiken hyvän lisäks tuntuu, et oisin tulossa kipeeks... Vai johtuneeko vaan selän jäykkyydestä ja sen áiheuttamista ongelmista.

Vitun saatana vakuutusyhtiöt, samaa paskaa koko niiden sakki.
Vaihdoin vuodenvaihteessa vakuutusyhtiötä kun Pohjolassa ei homma oikein toiminut.
Eikö tämä uusi yhtiö nyt tehnyt jo kunnon vaikutuksen.
Halusin samanlaiset vakuutukset uudesta yhtiöstä mitä vanhassakin yhtiössä oli. No perkele kun tänään sattumulta vierailin kys. yhtiössä niin sieltä todettiin ettei mun sairaskuluvakuutus ole voimassa, eli se oli 'unohdettu' laittaa voimaan.
Voi saatana, millasia apinoita siellä on töissä. Täytin kaikki vitun hakemukset ja lähetin postissa 6 kk sitten ne ja homman piti olla selvä.
Vittumaiseksi asian tekee se, että nyt olisi käyttöä tuolla vakuutukselle ja isoja kuluja olisi tiedossa. Mutta eihän ne enää mulle sitä vakuutusta myönnä kun olen nyt ns. sairas. Saatana, vittu valitan tästä eteenpäin.

Missukka sanoi:
Ei se ettimällä löy'y

Aina se on ennenkin ettimällä löytynyt. Kuis muutenkaan? :hyper:
Tuskin ne tänne metallipajottamoon tai kämpille vahingossa eksyy.

Tosin yksilöön, jolla ei olisi luonne tai muita vikoja en ole vielä törmännyt. Lienevät aika harvassa.

Eikä semmoista taida löytyä edes peilistä. :rolleyes:

Voi vittu mun rahkapurkki pöllittiin heti ekana päivänä jääkaapista töissä! en tiiä pitäiskö :itku: vai :lol2:

toivottavasti meni hyvään tarkoitukseen.

Zener sanoi:
Tosin yksilöön, jolla ei olisi luonne tai muita vikoja en ole vielä törmännyt. Lienevät aika harvassa.

Eikä semmoista taida löytyä edes peilistä. :rolleyes:

Vitsi piileekin siinä matsaako luonneviat keskenään... ;)

Muay sanoi:
Vitsi piileekin siinä matsaako luonneviat keskenään... ;)
Näinhän se on. Ihmisissä on aina vikoja. Kaikki riippuu siitä ketä ne häiritsevät ja kuka kestää niitä.

Polvet on molenmmat ihan muusina liiallisesta urheilusta. Reisilihas on revähtänyt. Paino nousi 2kg lauantain ryyppäyksen vuoksi. Onneksi ovat kait nesteitä. Vittu dieettaaminen on alkanut vituttaa ihan oikeasti. Monta kiloa pitäisi vielä pudottaa, jotta voisi olla tyytyväinen edes vähän. Unensaantivaikeuksia on. No ei kait voi mitään... Ehkä dieettitauko tekisi terää. Olen aika hyvin keikkunut 3kk samoissa painoissa, mutta poistanut läskiä.

vaadit vaan korvaukset, eihän se sun vika ole, että vakuutusyhtiö on topännyt. Jos tosiaan olet lähettänyt hakemuksen, se pitäisi löytyä vauutusyhtiöstä leimattuna sen päivän leimalla, kun se on saapunut sinne, eikä asiassa ole mitään epäselvää...

Vakuutusyhtiöasia saatiin kuntoon, jopa ilman isompaa valitusta. Oikein yllätyin miten hyvin tähän mokaan suhtauduttiin. Tuli oikein hyvälle päälle tässä kun oli varautunut tappeluun asian suhteen :)

Hah! Meillä on salilla just ruvennu käymään sellanen 130kg Mustalainen (mukava heppu).
Tyyppi ollut joskus vuonna 1-2 kova yläkropan treenaaja, mutta hajotti selkänsä (2 välilevyn pullistumaa) ja näin jäi treenit kesken.
Nyt se sitten valittelee aina salilla "ai ai ku tuo miu selkä o niin kippee ettei voi okein mitään tehä". Tyypin treenit rajottuu Penkkiin (tietty :D ) 50kg, 80kg, 120kg ja 140kg painoilla tehtyihin sarjoihin, ylätaljaan täydellä pakalla ja tasatahtiin hauiskääntöä salin isoimmilla painoilla seisten :D Sen lisäksi tämän herran hulpeimpia ominaisuuksia, on treenien välissä napsutella sormia rytmikkäästi ja vislata jotain vanhoja kansantanhujaan ja hyräillä samalla kun ei muista vihellellä :D

Elekää nyt naiset häpeilkö sitä avun pyytämistä jos prässiin onkin joku törppö jättänyt isot levyt! Minua on pari kertaa pyydetty auttamaan prässin tyhjentämisessä ja aina tullut vaan iloiselle tuulelle kun pyydetään. Osoittaa mielestäni että salilla on (tai ainakin pitäisi olla) sellainen rento ja tuttavallinen ilmapiiri että pieninkin aloittelija nainen uskaltaa pyytää suurintakin bodaria avustamaan jos niin haluaa!

Jalkaprässiin liittyen tällainen juttu on sattunut tyttöystävälleni Turun Triviumissa (muistaakseni se on Trivium se lemminkäisenkadun mesta, no kuitenkin). Hän teki siellä jalkaprässiä ja olisko ollut kolme 20kg kiekkoa per puoli. Sarjan jälkeen tyhjensi laitteen mutta ajatteli että jättää ne yhdet kakskymppiset puolelleen, kun ei kukaan varmaan pienempää painoa tarvi, ja lähti muualle jatkamaan treeniään.

Seuraavaksi jalkaprässille tulikin sitten arviolta 40v naisihminen ja hetken aikaa pudisteli päätään niiden 20kg levyjen vieressä, jonka jälkeen kääntyi salille päin ja huusi kovalla äänellä: "kuka helvetin amazoni täällä on taas jättänyt painot koneeseen!!?". Seurasi tietty vaivautunut hiljaisuus ja tyttöystäväni olikin jo menossa ottamaan kiekot pois, muttei kerennyt kun joku sen naisen kaveri tuli jo jelppimään ja nämä yhdessä saivat äherrettyä kiekot pois.

Nyt kysytte tietty että millä painoilla tämä huutajanainen, tämä Turun naispuolinen Herkules, sitten teki jalkaprässiä. Vastaus on 10kg kiekot puolelleen, ja lyhyehköt sarjat. Minulla ainakin herää kysymys että jos tämä nainen ei jaksa jaloillaan punnertaa 40 kiloa niin miten hän pystyy nousemaan aamuisin sängystä??

...no ehkä hänellä on vahva mies joka työntää hiukan pyllystä vauhtia, mistä mää sen tietäisin?

huba huba

mäkään en tee koskaan mitään oikein ..pääasia on hyvä olo... silti läski palaa ja lihakset kasvaa.. ne on varmaan ne geenit... syön ja juon kyl ku äijät ja se kyl näkyy massun kohdalla... mut silti on kivaa olla nainen ... "too sexy anyway why bodor to keep fit ...cause it's fun !!!! :)

"dojo = kiva" "saliki = kiva" :)

Back
Ylös Bottom