Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tähän Planet Fitnessiin liittyen saman lafkan mainospätkä.

"Judgement free zone." Yeah right.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tänään on vituttanu about kaikki ja ollu helvetin huonolla tuulella. Jos ois ollu nalkuttava ämmä samassa taloudessa niin olis melko varmasti lähtenä henki siltä.

Harvoin muiden reenaamista kyttään, mutta tänään kyllä tuli nähtyä joltain ulkomaalaistaustaiselta sankarilta sellainen ylätalja että oli pakko facepalmata, ihan sama näkikö se vai ei. Arviolta 70-kiloisella treenaamattoman näköisellä jätkällä pitkälti toistasataa kiloa ylätaljassa, jota nytkytti ikäänkuin keinuttamalla alaspäin hakien vauhtia varsinaiseen "toistoon", joka sekään ei tullut juuri puoltaväliä tarkoitettua pidemmälle. Kahden vajaan toiston jälkeen tajusi onneksi vaihtaa laitetta, alkoi tehdä ihan itsellekin pahaa tuommoisen repimisen katsominen.

Täälläkin eräs ulkomaalainen teki pienehköllä heijarilla ylätaljaa, tanko meinaan osui napaan ala-asennossa.

Ei ehkä mitään varsinaista komediaa, mutta itseäni hymyilyttää salilla usein eräs parivaljakko. Kaikella kunnioituksella heitä kohtaan, treenaavat hyvällä asenteella ja kunto näyttää hyvältä, mutta kaksikon olemus tuo kyllä minulle mieleen Pat & Mat -lastenohjelman (muistaako/tietääkö joku?). He astuvat salin ovesta aina peräkanaa ja treenaavat yhdessä, mutta eivät ikinä päästä ääntäkään. Heidät näkee salilla yleensä hiljaiseen aikaan jolloin juuri muita ei paikalla ole, mutta siitä huolimatta en ole ikinä kuullut heidän puhuvan sanaakaan. Silloin tällöin toisen heistä näkee kumartuvan kuin kuiskaamaan toiselle jotain, mutta silloinkaan ei kuulu pihaustakaan. Ei kai tässä mitään kovin ihmeellistä ole, mutta toistuvana se alkaa vaikuttaa melko koomiselta :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Eilen tuli taas se tunne..Käynkö mä jossai pöpiläs salilla, yks hinttari kuikuilee taas oven raosta että kauanko mahtaa mennä, pari pohjaanpalanutta mustaa kengännauhaa vetää punttien kanssa ihme balettia ja yks vanhempi ryssän apina vaihtaa sali kledjut ja katoaa salilta..

Hajottaa ihan saatanasti nää työjutut... nyt pitäisi mennä johki työhaastatteluun ja vuokratyöfirman kautta tietenki.. työpaikka 30km päästä kotoa, varmaan menee kaikki palkka jo bensoihin. VIDDU sano minä.

Kuumeen pukkas sitte tähän väliin. Töistä ei nyt joutais olla pois ja treenit+dieetti menee vituiks. Jostain syystä dieettisafkan syöminen kipeänä on täys mahdottomuus mulle:jahas:

Vituttaa autoilijat, jotka ei tunne pikapesuetikettiä. Tänään kävi jo toisen kerran niin, että ostettauani pikapesun ja ajaessani pesuhallin ovelle, edelle kiilaa auto, jonka kuljettaja ei ole vielä maksanut pesua, vaan kylmän viileästi parkkeeraa autonsa ensimmäiseksi jonoon ja lähtee sen jälkeen asioimaan sisälle. Koko asioinnin ajan pesuhalli on tyhjänä, eikä jono etene lainkaan. Toimitus kesti aikansa ja odottamassa oli lisäkseni myös toinen, jo pesun maksanut asiakas.

Alkaa pikkuhiljaa vituttamaan tä, kun ei saa aamuvuoroviikoilla unta. Viime yönä nukuin maksimissaan tunnin. Tänä yönä menin joskus ennen 11 jo sänkyyn. 5 tuntia jaksoin koittaa saada unta ja äsken totesin et vittu ihan sama ku vajaan tunnin päästä soi kello. Pelottaa ajella autolla päivällä ku silmät ei pysy yhtään auki, ku istuu hetkeksikin. Saa nähdä mitä tästäki viikosta taas tulee. Yhtä helvettiä todennäkösesti

Vissii meni tää yö taas aikalail nukkumatta kun kello on jo viis. "Onneks" oon työtön niin ei tästä nyt sinänsä oo haittaa, mut oon tähän asti onnistunu pitää hyvin päivärytmistä kiinni ja nyt se on alkanu aika pahasti kusee.

Niin se nyt jäi vielä mainitsematta että kyllähän tää vituttaa olla tähän aikaa koneella ku ei mua oikeesti kiinnosta olla tässä mutta mitäpä tähän aikaan voi tehä...

Nosti kuumeen saatana. Ihan perseestä makoilla sängyn pohjalla tekemättä mitään. Noh, onneks nyt eikä kahden viikon päästä kun alkaa loma.

Vituttaa autoilijat, jotka ei tunne pikapesuetikettiä. Tänään kävi jo toisen kerran niin, että ostettauani pikapesun ja ajaessani pesuhallin ovelle, edelle kiilaa auto, jonka kuljettaja ei ole vielä maksanut pesua, vaan kylmän viileästi parkkeeraa autonsa ensimmäiseksi jonoon ja lähtee sen jälkeen asioimaan sisälle. Koko asioinnin ajan pesuhalli on tyhjänä, eikä jono etene lainkaan. Toimitus kesti aikansa ja odottamassa oli lisäkseni myös toinen, jo pesun maksanut asiakas.

Ja välillä se auto ajetaan siihen pesuhallin oven eteen ja siinä sitten suihkutetaan auto kaikilla maailman esikäsittelyaineilla ja odotellaan kun ne vaikuttaa. Tätä ei tietenkään voi tehdä sivussa siten että joku voisi pestä autonsa siinä välissä kun herra "esikäsittelee" autoaan. Nää on yleensä keski-ikäisiä miehiä, joille auto on kaikki kaikessa ja sitä "pidetään hyvänä".

Mukava alotus käsitreenille oli, kun huomasin että palautusjuoma oli auennut treenikassisa. mp3 soitin, kukkaro, kännykkä, vetoremmit, rannesiteet ja vyö ihan palkkarimällissä.

Mukava alotus käsitreenille oli, kun huomasin että palautusjuoma oli auennut treenikassisa. mp3 soitin, kukkaro, kännykkä, vetoremmit, rannesiteet ja vyö ihan palkkarimällissä.

Oon oppinu viime vuonna vastaavasta että vesi lisätään vasta salilla. Sillon vitutti vaikka oli vaan vesipullo joka levinny.

Alkaa pikkuhiljaa vituttamaan tä, kun ei saa aamuvuoroviikoilla unta. Viime yönä nukuin maksimissaan tunnin. Tänä yönä menin joskus ennen 11 jo sänkyyn. 5 tuntia jaksoin koittaa saada unta ja äsken totesin et vittu ihan sama ku vajaan tunnin päästä soi kello. Pelottaa ajella autolla päivällä ku silmät ei pysy yhtään auki, ku istuu hetkeksikin. Saa nähdä mitä tästäki viikosta taas tulee. Yhtä helvettiä todennäkösesti

Mä oon ratkaissu aamuvuoroa edeltävien öiden unettomuuden alkoholilla. Illalla hetki ennen nukkumaan menoa lyön kaikki laitteet kiinni, istun sohvalle lukemaan Aku Ankkaa ja juomaan lonkeroa. Sit sänkyyn ja aatuutilullaa ku tuleeki uni. Olen kokeillut myös ilman lonkeroa - ei auta. Alkoholi on ihana asia.

Back
Ylös Bottom