Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vituttaa kaikki. Työ, läskeys, sali, treenaus, syöminen, elämä.

Vituttaa kaikki. Työ, läskeys, sali, treenaus, syöminen, elämä.

Mä yritin keksiä sulle jotain positiivisia asioita asua siellä pohjosessa enkä keksinyt mitään muuta kun että asut lähellä nuuskatukkua. Oon sulle kateellinen:D. Kohta on kesä ja pääset läiskimään hyttysiä.

Eilen iski töissä paskatauti ja illaks nosti kovan kuumeen. Huomenna pitäs olla Botnia Punishment vapaaottelutapahtumassa, liput ja hotellit valmiiks maksetty..

Columbu meinaa ottaa penkkituloksessa kiinni...
Ei helvetti.

Kai tätä voidaan salikomediaks kutsua.
Salilla oli harrastusta aloitteleva ehkä 20v tyttö,ja kaksi herraa toinen ehkä kolmenkympin ja toinen jotain viidenkymmenen ikäinen, miehet treenasivat vierekkäisillä kuntopyörillä kun nuorempi möläytti että"tota typyä hoitelin viime viikonloppuna, ja kaverini edellis viikonloppuna", tähän vanhempi herrasmies sitten viileästi totesi "se on muuten mun tyttäreni, ja etkö vielä tuossa iässä tiedä kummasta sukupuolesta olet kiinnostunut?" Meni hieman punaseks tyyppi siinä vaiheessa ja aika nopeasti se häipyi sen jälkeen:)

Just joo, paskapuhetta. Hauska tilanne varmasti, mutta enpä usko tuohon. :)

Vituttaa niin ankarasti että voisin lyödä nyrkin seinään. Yhtä mimmiä tapaillu ja tosin hyvin tullu juttuun, maanantaina sovittiin että hän tulis tänne meikän kämpille syömään tänään. Aamulla lähetti pirteän viestin vielä ja kyseli tarkempaa ajankohtaa, mutta kas kummaa tuntia ennen ku piti tavata tuli viesti että hän haluaakin nukkua, ollu huono päivä blaablaa... Jep. Voihan se olla että väsyttää mutta aika kliseiseltä vaikuttaa toi syy. Vituttaa että ihmiset ei voi pitää kiinni sovituista asioista, olisin voinu tehdä jotain ihan muuta tänään jos olis tienny että hän ei ilmaannukkaan paikalle.

Mä yritin keksiä sulle jotain positiivisia asioita asua siellä pohjosessa enkä keksinyt mitään muuta kun että asut lähellä nuuskatukkua. Oon sulle kateellinen:D. Kohta on kesä ja pääset läiskimään hyttysiä.

Haha, jotain sentään. :D

Voi kilin vittu. Dogin kanssa käytiin lekurissa, löytyi sitten molemmista kyynäristä rakenteellinen vika rustosta. Hyvä puoli on se, että tuo pystytään korjaamaan leikkaamalla, mutta loppuelo onkin sitten hieman rauhallisempaa ilman puistoilua yms. Paska mäihä, mutta lekurin mukaan tuo saadaan kyllä fiksattua. Kustannusarvio 1300e per kyynär, eli kaks ja puol tonnia tsädäm. Onneksi vakuutus korvaa tosta jonkun reilun tonnin. Ens viikolla dogi menee sitten leikkuriin, toivottavasti kaikki menee hyvin.

Vitutus on kyllä aika ankara, mutta eilinen vitutus menetetystä pleikkarista katosi aika äkkiä.

Tuli taas tunnin verran pelailtua puuhelmipoikien kanssa salibandya. Rupes vituttamaan taas pelkkänä pujottelukeppinä seisoskelu, pallo ei pysynyt lavassa eikä syötöt menneet lähellekään oikeaa suuntaa.
Tällaisinä hetkinä yleensä haaveilee siitä että entä jos olisinkin ollut yläasteella suosittu ja minut olisi otettu mukaan pelaamaan kaveriporukoihin niin kuinka hyvin mahtaisin osata tänäpäivänä???

PS. Jos ois oma koira niin sais kyllä rodusta riippumatta lopetuspiikin jos ensin kusisi pleikkarin piloille ja sen jälkeen pistettäis vielä nenän eteen yli tonnin edestä eläinlääkärikuluja sen elukan hoidosta.

Vedensäästösuutin suihkussa. Vittu tolla paskalla ei saa itteensä ees kunnolla märäks. Joutuu ottaan sen puhelimen käteen ja sentin päästä käymään ihon sentti sentiltä läpi.
Se niistä rentouttavista kuumista suihkuista sitte saatana.

Nousin sohvalta hakemaan leipää ja maitoa keittiöstä. Ei siinä mitään mutta farkut oli noussut lantiolta ylöspäin kiitos rötväämisen ja henkseleiden. Noustessani sohvalta fakrkut ja reisi kiristi vasenta kivestäni ihan vitusti ja kipukin oli niin iso että oli pakko vetää henkeä ja ottaa tukea lipastosta. Käsi meni kuiteskin ohi lipastosta ja kaaduin vittu suoraan lattialle ja nyt on ranne kipee!

Haha tänään pääsin sitten itse aiheuttamaan salikomediaa :D Aiemmin olen välttäny nämä paukahdukset mutta nyt karkas niin salakavalasti eikä mitään kerennyt reagoida.. Preacher curlin raskain setti ja toisella toistolla paukahti niin kovaa että vaikka itsellä on napit korvilla ja tais soida joku acceptin jyminä todella kovalla niin kuulin sen paukahduksen itsekin :hyper: Ei siinä, jatkoin sarjan loppuun mutta täytyy myöntää että häpeä ja sisäinen nauru aiheutti suun venymisen pakolliseen hymyyn kun purin painoja pois. Onneksi salilla ei ollut hirveästi porukkaa, sillä se haju oli varmasti pahimmasta päästä mitä päässy pitkään aikaan. Eipä uskonu tätäkään päivää omalle kohdalle sattuvan vaan on saanu rauhassa naureskella tän ketjun juttuja.

Joku jätkä hyppäs mun viereen sellaisilla pikkukäsipainoilla (sellaisilla kiiltävillä, jotka on erillisessä telineessä) ja heti ekasta sarjasta lähtien puuskutti ja teki 'hammereita' (näytti ihan hiihdolta) ainakin 20 toistoa..Yhtä nopeasti se ehti lähteä siitä, kuin saapuikin :rolleyes:

Back
Ylös Bottom