Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vituttaa niin ankarasti 1640 sivua. Tänne Kaikkia Iloisia Asioita 534 sivua. Liekkö tuo hyvä barometri mittaamaan sitä, onko maailmassa vallalla enemmän vitutus, vai ilo?

Just kun edellisessä flunssassa alkaa olemaan voiton puolella niin uutta pukkaa. Kivasti jää duunit ja opiskelut ihan rempalleen kun on jatkuvasti kipeenä.

Kivasti myös Kela pukkaa laskua että pitäisi maksaa opintotukia takaisin kun tulorajat muka menneet. Tässä pitää nyt tapella Kelan kanssa että onko pari vuotta sitten tienannut 15900 vai 16000 euroa. Helvetin hienoa kun työeläkeotteen mukaan tulot ovat jääneet tuon rajan alle eli palkkatuloa en siis todellakaan ole yli tuota rajaa saanut, mutta persereiät Kelassa ilmeisesti laskevat pääomatulot siten mukaane että luovutusvoitot lasketaan, mutta niistä ei vähennetä luovutustappioita. Eli jos olen ostanut kahta osaketta tonnilla ja myynyt toisen 1500 eurolla ja toisen 500 eurolla niin Kelan mielestä olen tienannut 500 euroa, vaikka tili on plus miinus nolla. Haistakaa nyt jo vittu. Valitan ihan periaatteesta niin pitkään kuin mahdollista.

Työantajan asenne. Minkäs perkeleen minä mahdan jos lenssuset asiakkaat räkii päälle ja minä tulen kipeäksi, sitten saa kuunnella vittuilua kun hakee saikkua.
Pitäs nähtävästi mennä pää kainalossa töihin, ennenkö sais jäädä kotiin lepäämään. Prkl.

Miten vitussa VR voi olla näin perseestä? Pitäs käydä ens viikolla työhaastattelussa Helsingissä (asun Tampereella) ja katoin, että omalla autolla pääsis halvemmalla?!?

Ja autona on vanha 730 bmw...

Nyt vittu sitä kilpailua kehiin

No mitäs tästä sanotte ?
Maanantaina loppu työt kun ajot loppu firmalta. Muija jätti samana päivänä kertomatta syytä ja eronmerkkejä ei ollut ilmassa koskaan, kaikki toimi, ei ongelmia. Tänään vallesmannit vei kaupanpäällisiks ajokortin... Että semmonen viikko.

Tiiä oikee pitäiskö itkeä vai nauraa.

Tuntuu ettei koskaan oo hyvä, pääsin eroon vanhasta ja stressaavasta työpaikasta ja sain uuden mielenkiintoisen työn tilalle, mutta työmatkat piteni reilusti ja rahaa menee taas enemmän bensaan joten nyt siltä osin vituttaa. Ja autokin pitäis katsastaa ja siinä on kumminki taas jotain vialla ettei mene läpi, koiranluut väljät tai muuta p*skaa ja taas saa korttia vinguttaa.

Pitäs kuulemma työsuhde purkaa kun ei oo antaa tunteja ja silti molin sivuilla haetaan kesätyöntekijöitä samaan firmaan :D. Sillä lailla. Ja sit mun pitäs viel irtisanoo itteni. Dream on..

Ostin sipsipussin ja oon nyt vakavasti harkinnu painoluokan pudotusta, tekis mieli syyä ne sipsit... mut aivan jäätävä morkkis, jos alottasin dieetin sipseillä!

Suomen nuorten ja lasten säätiö lahjoittaa rahaa TAIDETTA VARTEN? siis mitähän vittua.. kertokaa mullekki? joihinki taideprojekteihin pistetään rahaa ku jatkuvasti puhutaa nuorten masentuneisuudesta. Lisäks kuinkakoha moni nuori on kiinnostunu taiteesta? ei kauhean moni veikkaisin

Ihmisten ymmärtämättömyys mun harrastusta kohtaan.....

Töissä; vahingossa mainitsin kuinka vituttaa herätä monta tuntia ennen duunia aamulenkin takia
Työkaveri:"Etkö sä vois hoitaa ton aamulenkin silllä että kävelet töihin ja syöt sit täällä aamupalan, pääsisit helpommalla"
Mie:"Nii ja hikisenä olla sit koko päivä kun ei oo suihkua? Ja ei ihan toi vartti riiitä aamulenkiks mitä tähä kävelee.."
Työkaveri:*kattoo mua ku idioottia* "Hölmö, kävele hitaammin niin menee enemmän aikaa etkä myöskään hikoile"
:face:

Kahvilassa äitin kanssa:
(Itse menin siis suoraan pöytään istumaan ja pyysin äitiä ottamaan mulle pelkän kahvin maidolla, koska en jaksanut mennä katselemaan niitä kakkuja ja muita kun en niitä kuitenkaan saa just nyt syödä :D)
Ja heti kun pääsin pöytään äiti soittaa;"Ootko varma ettet ota muutaku kahvin, tääl on tosi hyvännäköstä suklaakakkua? ja ihania laskiaispullia?"
Minä: "Ei, ota vaan se kahvi.. ja vähä maitoa joukkoon"
*äiti tulee pöytään, mulle on pelkkä kahvi ja äitille itelleen joku oikein yybersuper juustokakkupala kermavaahdolla ja kaikilla lisämausteilla*
Siinä jutustellessa äiti syö kakkua ja kysyy about joka toisen suupalan kohdalla "Otatko ihan vähän?"
Ja monta kertaa selitän että eiiiii en ota vaikka hyvältä näyttääkin, mulla on omat eväät ja syön niitä.
Varmaan kun tuhannetta kertaa kieltäydyn maistamasta kakkupalaa, äiti tokasee "Höh, no pelkkää proteiiniahan tää kermakin vaan on"

"Etsä voi vähä höllätä tota lenkkeilyä?" (Voin toki, mutta en halua)
"Ei tossa oo mitään järkee käydä noin paljoo lenkillä ja salilla ja vielä syödä noin monta kertaa päivässä" (Ei olekkaan jos tavotteena on jotain aivan muuta kuin se mitä mulla on tavotteena)
"Kuka idiootti ton sun ruokaohjelman on laatinu jos siinä ei kerran oo hedelmiä ku säilykeananasten muodossa?!?" (kieltäydyin syömästä avokadoa tms)
"Jos syö liikaa proteiinia ni voi tulla kihti, varo vaa meidänki suvussa se on perinnöllistä" (Jep, ja mikroaalto uuni levittää syöpää ja ties mitä)
"Eihän noin paljoo sais syödä kananmunaa päivässä!!" (2-4kpl kanamunaa päivässä tappaa, tiedetään)

Lisäks kaikki dieetit yms mielletään karppaamiseks, proteiini on kamalaa, lihakset rumia ja hyi yäk miten mä voin käydä salilla missä treenaa hikisiä miehiä.

LOL :D

Lisäks kaikki dieetit yms mielletään karppaamiseks, proteiini on kamalaa, lihakset rumia ja hyi yäk miten mä voin käydä salilla missä treenaa hikisiä miehiä.

LOL :D

Mua on kans ruvennu vituttamaan tuo kun ihmisten mielestä diettaaminen karppaamista, siis aina :D Ja kun en esim suostunu kaverin kans teellä käydessä syömään keksejä vittuiltiin sen jälkeen jo teen kaloreista :face:

Mua on kans ruvennu vituttamaan tuo kun ihmisten mielestä diettaaminen karppaamista, siis aina :D Ja kun en esim suostunu kaverin kans teellä käydessä syömään keksejä vittuiltiin sen jälkeen jo teen kaloreista :face:

Tuntuu olevan joillekin todellinen uhka se, että joku toinen pystyy pitämään syömisensä kurissa ja syömään ruokavalion mukaan ja treenaamaan säntillisesti ja rankasti.

Tuntuu olevan joillekin todellinen uhka se, että joku toinen pystyy pitämään syömisensä kurissa ja syömään ruokavalion mukaan ja treenaamaan säntillisesti ja rankasti.

Se oikeesti tuntuu olevan monelle todella kova pala, niille tulee kai huono omatunto kun ne ei kykene samaan. Moni jopa alkanu tuttavapiirissä häpeilemään sitä että syö herkkuja, eikä mun seurassa vedä mitään suklaita tai karkkeja juurikaan, vaikka en mä ketään katso kieroon jos joku jotain herkkuja vetää. Enemmänkin tuijotan silmät suurina kuolan valuessa poskilla samalla kun kyttään kelloa että koska saan taas itse syödä :D :D

Back
Ylös Bottom