Ihmisten ymmärtämättömyys mun harrastusta kohtaan.....
Töissä; vahingossa mainitsin kuinka vituttaa herätä monta tuntia ennen duunia aamulenkin takia
Työkaveri:"Etkö sä vois hoitaa ton aamulenkin silllä että kävelet töihin ja syöt sit täällä aamupalan, pääsisit helpommalla"
Mie:"Nii ja hikisenä olla sit koko päivä kun ei oo suihkua? Ja ei ihan toi vartti riiitä aamulenkiks mitä tähä kävelee.."
Työkaveri:*kattoo mua ku idioottia* "Hölmö, kävele hitaammin niin menee enemmän aikaa etkä myöskään hikoile"
:face:
Kahvilassa äitin kanssa:
(Itse menin siis suoraan pöytään istumaan ja pyysin äitiä ottamaan mulle pelkän kahvin maidolla, koska en jaksanut mennä katselemaan niitä kakkuja ja muita kun en niitä kuitenkaan saa just nyt syödä :D)
Ja heti kun pääsin pöytään äiti soittaa;"Ootko varma ettet ota muutaku kahvin, tääl on tosi hyvännäköstä suklaakakkua? ja ihania laskiaispullia?"
Minä: "Ei, ota vaan se kahvi.. ja vähä maitoa joukkoon"
*äiti tulee pöytään, mulle on pelkkä kahvi ja äitille itelleen joku oikein yybersuper juustokakkupala kermavaahdolla ja kaikilla lisämausteilla*
Siinä jutustellessa äiti syö kakkua ja kysyy about joka toisen suupalan kohdalla "Otatko ihan vähän?"
Ja monta kertaa selitän että eiiiii en ota vaikka hyvältä näyttääkin, mulla on omat eväät ja syön niitä.
Varmaan kun tuhannetta kertaa kieltäydyn maistamasta kakkupalaa, äiti tokasee "Höh, no pelkkää proteiiniahan tää kermakin vaan on"
"Etsä voi vähä höllätä tota lenkkeilyä?" (Voin toki, mutta en halua)
"Ei tossa oo mitään järkee käydä noin paljoo lenkillä ja salilla ja vielä syödä noin monta kertaa päivässä" (Ei olekkaan jos tavotteena on jotain aivan muuta kuin se mitä mulla on tavotteena)
"Kuka idiootti ton sun ruokaohjelman on laatinu jos siinä ei kerran oo hedelmiä ku säilykeananasten muodossa?!?" (kieltäydyin syömästä avokadoa tms)
"Jos syö liikaa proteiinia ni voi tulla kihti, varo vaa meidänki suvussa se on perinnöllistä" (Jep, ja mikroaalto uuni levittää syöpää ja ties mitä)
"Eihän noin paljoo sais syödä kananmunaa päivässä!!" (2-4kpl kanamunaa päivässä tappaa, tiedetään)
Lisäks kaikki dieetit yms mielletään karppaamiseks, proteiini on kamalaa, lihakset rumia ja hyi yäk miten mä voin käydä salilla missä treenaa hikisiä miehiä.
LOL :D