Saatanan kotipoliisit. Tänään törmäsin yhteen ja vieläkin vituttaa. Tarina on seuraavanlainen:
Olipa kerran erään rakennuksen takana pieni ja vähäliikenteinen kuja, jolla sattui olemaan yksisuuntainen liikenne. Tien vieressä oli muutama hassu parkkipaikka, jossa jokunen auto olikin. Itsekin siihen autoni ajoin. No, kas kummaa kun siihen kujalle sattui sopivasti tulemaan jakeluauto, jolla oli vähän enemmän lastia. Olin lähdössä, mutta en sitten päässyt lähtemään oikeaan suuntaan, koska tie oli tukittu. Toinenkin autoilija tuskasteli saman asian kanssa ja päätti peruuttaa kujaa väärään suuntaan päästäkseen pois. Ajattelin tehdä saman tempun, mutta käänsin autoni, koska siihen oli juuri ja juuri tilaa toisen auton lähdettyä. Juuri kun olin lähdössä täysin tahallisesti ja harkiten ajamaan yksisuuntaista väärään suuntaan, hyökkää eteen joku saatanan papparainen ja jää seisomaan auton eteen. Avaan ikkunan ja kysyn, että mikä vittu sulla on hätänä. Rikoin kuulemma määräyksiä, ilmeisesti viitaten kiellettyyn ajosuuntaan. Kehotin pappaa poistumaan tieltä melkoisen kovalla äänellä, käyttäen suuren määrän voimasanoja ja haukkumanimiä. Pappa uhkasi soittaa poliisit ja minä sanoin, että ole hyvä vaan, v...un *&%+-... Mutta ei jumalauta väistänyt, vaan lähti kävelemään kujaa sinne suuntaan mihin olin menossa, tarkoituksena tietysti blokata mun tie uudestaan siellä päässä ja odotella niitä poliiseja. En lähtenyt perään, vaan odotin jakeluauton lähtöä.
Mutta jumalauta, että vitutti. Juu juu, tiesin kyllä, että olin aikeissa rikkoa liikennesääntöjä, mutta mitä vittua se sitä pappaa liikutti? Pitäisi huolen omista asioistaan. Vielä joskus löytää itsensä ojasta ilman hampaita, jos sattuu pahapäisempi vastustaja. Voin sanoa, että vitutus oli sitä luokkaa, että jos olisin yhtään impulsiivisempi, niin olisin noussut autosta ja käynyt leipomassa sitä naamaan. Ei ole kenenkään tehtävä tulla seisomaan mun auton eteen ja estää matkanteko, vaikka olisinkin rikkomassa lakia. Tämä oli vielä sellainen tapaus, että mitään vakavaa vaaraa ei tosiaan olisi aiheutunut, koska kuja on vähäliikenteinen ja nopeutta siinä voi pitää max 5 km/h. Mutta pakko oli kiusallaan tulla siihen eteen. Voin vaikka lyödä vetoa, että se kyttää aina ikkunastaan jakeluauton saapumista ja hyökkää ulos kyttäämään, jos joku ajaisi taas väärään suuntaan.