Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Epäpätevät ihmiset työelämässä. Tyypit jotka asian sijaan keskittyvät johonkin tunteelliseen vuodatukseen ja kitinään tekevät minut hulluksi. Vitun urpot.

e. Se myös ärsyttää kun projektipäälliköt ovat projekteissa äärimmäisen tärkeitä, mutta yleensä täysiä idiootteja. Mikään ei ole siistimpää kun tehdä töitä asiansa osaavan projektipäällikön kanssa, mutta kun ne projektipäälliköt on yleensä jotain entisiä assistentteja jotka ovat säälistä saaneet projektipäällikön tittelin. Sitten ne tuhoaa kaiken, niitä voisi verrata heinäsirkkoihin.

Jos yhtään lohduttaa, niin ite joudun palauttamaan vuosilta 2007, 2008 ja 2009 kaikki opintotuet ja asumislisät, koska tuli oltua liikaa töissä. Mitä noista nyt tulee, 5-6 tonnia:jahas:. No eipähän tarvinu opiskeluaikana köyhäillä niin kovin ainakaan.

Jos oot saanu täydet tuet niin kyllä tosta tulee lähemmäs 15-16 tonnia ku 5-6. Siihen kun tulee heti se 15% lisäkorko. Kela osaa kyllä kannustaa työtä tekeviä opiskelijoita.

Olen ollut sijaisena torivalvonnassa 2v ja 3kk. Hlö(vitun ämmä), jonka sijaisena toimin, sanoi ettei ole mitään pelkoa, että tulisi takaisin ja että hakee ihan minne muualle tahansa töihin, kun tulisi takaisin.
Eilen ilmoitti pomolle, että tulee sittenkin takas. Eli kuukausi töitä ja sit työttömäksi. VITTU!!
Luultavasti saa aika viileän vastaanoton täällä. Hahaa!

Iski vasempaan reiteen laskimotulehduksen ja nyt on koko jalka kipeä ja polvi hieman turvoksissa. Tässä saattaa olla huonolla tuurilla henki kyseessä. Toivottavasti lekurit hoitaa hommansa ja laittavat tarvittaviin tutkimuksii. Kyllähän tuo vähän huolestuttaa...

Voi kristus, selviskö tää?

Vituttaa yli kaiken yltiöpessimistiset ihmiset. Jumalauta vaikka mitä sanot tai ehdotat, niin aina käännetään se asian nurja puoli esiin. "Se menee pieleen kuitenkin" on niitä vakiolausahduksia. Pessimismi on ihmiskunnan syöpä ja tappaa kaiken yrittämisenhalun ja innostuksen.

Vituttaa myös se, että opiskelijat tuntuu olevan yliopistoissa ihan vitun kujalla kaikesta käytännöstä, ja hukutaan joidenkin matemaattisten kaavojen taakse. Puhumisestakin tulee niin vaikeata, ettei sellaista kukaan ymmärrä, kun aina jotain pitää perustella jollain kaavalla. Onhan se kiva ymmärtää kaavojen sielunelämä, mutta vielä kivempi voisi olla tajuta jotain käytännöstäkin.

Vituttaa yli kaiken yltiöpessimistiset ihmiset. Jumalauta vaikka mitä sanot tai ehdotat, niin aina käännetään se asian nurja puoli esiin. "Se menee pieleen kuitenkin" on niitä vakiolausahduksia. Pessimismi on ihmiskunnan syöpä ja tappaa kaiken yrittämisenhalun ja innostuksen.

Mua vituttaa taas yltiöoptimistiset ihmiset, jotka ovat kokemukseni perusteella keskimääräistä typerämpi.

Mua vituttaa taas yltiöoptimistiset ihmiset, jotka ovat kokemukseni perusteella keskimääräistä typerämpi.
Ei kai se yltiöoptimismikaan mihinkään johda, mutta parempi asia se kannustaminen silti on kuin jatkuva ideoiden kaataminen, vaikkei tällä tyrmääjällä olisi edes esittää mitään parempaa ideaa. Kaikkihan se pessimisti saa masentumaan.

Huhhuh kun pistää vituttaa kerta toisensa jälkeen ihmiset, jotka ovat körssit suussa jo junan asemalle saapuessa ja sitten jumitutaan siihen ovien eteen sytyttämään niitä....

250mg/w sustaa ei taida ihan pystyä huumeisiin vertaamaan. Mutta ymmärrän kyllä pointin.

Ei kai se auta ku myöntää tappionsa ja lopettaa tää leikki tähän. Onneks ei kerenny vetästä ku 3 sustaa.
Lopeta roinaus ja keskity naisees ja lapsiis ku sellaset omistat!

Vituttaa ihmiset, jotka puhuu jatkuvasti päälle, eikä kuuntele loppuun mitä toisella on asiaa. Aloin vaan miettiä eilistä episodia ja alkoi vituttaan taas. Keskustelussa oli pienoinen kiistelyn sävy ja näin se käytiin:

M = Minä
V = Vastustaja

M: Mutta tästä laitteesta ei lähde lähellekään niin paljoa meteliä, kuin tosta toisesta.
V: No juu, hurja kolmen desibelin ero. Mitä väliä?
M: No, katsos, desibeli-asteikko on siitä hassu, että se on logaritminen. Mieti vaikka jos stereoihin laitetaan kaksi kertaa isompi vahvistin, niin...
V: (Keskeyttää lauseeni ja puhuu suoraan päälle) En mä puhunut mistään kaksi kertaa suuremmasta äänestä, vaan kolmen desibelin erosta.
M: Voisitko vittu kuunnella joskus rauhassa ja esittää sitten vasta mielipiteesi? Mulla oli taas vaihteeksi lause vielä kesken. Niin, tehon kaksinkertaistaminen nostaa äänenpainetta juuri sen kolme desibeliä. Ja kuuden desibelin nousu on jo kaksinkertainen äänenpaine, eli ei se kolme desibeliä ihan niin vähän ole, kuin luulet.
V: Mutkumutku...

Voi kristus, selviskö tää?

Ei onneksi enää niin paha ole. Jos malttaa olla pitkällään, niin kuumotus "tulehdus" pysyy aisoissa. Lauantaina uudestaa tohtorille ja toivottavasti määrää jollekin verisuonispesialistille. Vittu kun noista ei oikeesti tiedä... vaikka hyvältä näyttää päällepäin, niin ei tiedä mitä sisällä tapahtuu. Minäkään en kuulu mihinkään riskiryhmään, jossa noita yleensä sattuu. Pitää käydä päivittämässä tilanne tänne.

Flunssa. =/

Komppaus. Nyt yli kuukauden kestänyt nuha sai viimeisen naulan arkkuunsa tällä viikolla, ja kävin lääkärissä. Nyt antibiootit peleillä, jos vihdoin lähtisi. Eniten nuhassa ärsyttää syöminen, koska pitää välillä haukata happea.

Huhhuh kun pistää vituttaa kerta toisensa jälkeen ihmiset, jotka ovat körssit suussa jo junan asemalle saapuessa ja sitten jumitutaan siihen ovien eteen sytyttämään niitä....
Heh, olen tupakoitsija itsekin ja myönnän että se on vitun dorkan näköistä kun jengillä on spaddut suussa jo valmiiksi junassa...ja sitten tosiaan vielä tukitaan muiden ulos pyrkivien ihmisten tie kun yritetään tuikata sitä syöpäkäärylettä tuleen...

Itseä vituttaa monikin asia, eräs naishomma josta en tässä nyt jaksa avautua, sekä kateelliset ihmiset. Kertoo aivan uskomattoman paskasta itsetunnosta, jos alkaa puhua selän takana paskaa jostakin vain sen takia että kadehtii tätä ihmistä. Luulisi esim punttijäbien törmänneen aika usein tällaiseen. Tavalliset läskit ja kynikset leimaavat bodarin helposti homoksi, vaikka antaisivat varmaan toisen kiveksensä jos saisivat näyttää samalta. Kukaan ei vitussa ole sinut lihavan mahansa kanssa, niin se vaan menee. Toinen esimerkki olkoon vaikkapa Justin Bieber ja muut vastaavat teini-idolit. Kaverilla on vitusti massia ja naisia, mitä sitten? Eihän se häntä sentään homoksi tee. Enkä nyt tullut kehumaan hänen musiikkiaan, itse kuuntelen aivan toisenlaista musiikkia (mutta se onkin jo toinen tarina) mutta antaa kaikkien kukkien kukkia vaan.

Alkoholilla ei ollut osuutta postiini...paljoa ainakaan.

Vituttaa Slarto, ihan paska äijä. Olin jo hetken huojentunut, kun sain sovituksi jonkin aikaa mieltä painaneen asian, niin sitten tuo tulee vielä moralisoimaan jotain siihen pääle.

Back
Ylös Bottom