Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

250mg/w sustaa ei taida ihan pystyä huumeisiin vertaamaan. Mutta ymmärrän kyllä pointin.

Ei kai se auta ku myöntää tappionsa ja lopettaa tää leikki tähän. Onneks ei kerenny vetästä ku 3 sustaa.
Oot perheellinen. Oot lapsillesi velkaa sen, että pidät itsesi terveenä ja elät pitkän elämän. Anna Onnela-sinkkujen roinata, keskity sinä parempaan. Sama muuten koskee tupakointia ja alkoa. V*ttu oon nipo nykyään.

Kannattaa Tikru tehdään just silleen niinkuin itsestäsi tuntuu, otat tietenkin lapsesi huomioon, se että vedät vähän testoa ei tee sinusta huonoa isää!!! Laita muijas ruotuun ja älä anna sen komennella, jos muistan oikein ni sinullahan on firma ja tienaat hyvin ni mihin se muija lähtis sinun luota ku olet sen "meal ticket".

Muutaman kuukauden ollut erossa masennuslääkkeistä ja taas tuntuu siltä että kohta menee huonosti.... voi vit....

I feel u man. Itse olen puolittanut jo puolikkaan annoksen cipralexia ja on pikkuhiljaa alkaa vituttaa... Mut kai se on yritettävä jotain toista kautta eroon noista fiiliksistä paskoista fiiliksistä.

Niihän ne sanoo, et liikunnasta voi olla parempi hyöty, kuin noista lääkkeistä... Mut nyt alkaa tuntua, et tarviis kohta jo bentsot näihin vitutuksiin, kun ajaa cipralexia alas, vaikka kuinka revittää punttia.

Eksyin jostain syystä tuolta fb:n sivupalkista JUSTIN BIEBERIN facebook sivuille ja koin MEGAVITUTUKSEN aallon ku katoin montako tykkäystä sillä oli: yli 37 MILJOONAA... Se on mua vuoden vanhempi ja tienaa joku 40 miljoonaa dollaria vuodessa ja joka saatanan paikassa hehkutetaan sitä niin vitusti!
Toivottavasti tukehtuu faneihinsa! :curs:

Huh, helpotti... Jatkakaa.

Mua vituttaa se että puhun huonommin englantia ku Nyyssölä ruotsia tässä pätkässä:

Oikee vituttaa ku olis kauheesti asiaa mut ei vaan saa väännettyä niitä oikeelle kielelle ja sanottua. Perkele :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Eksyin jostain syystä tuolta fb:n sivupalkista JUSTIN BIEBERIN facebook sivuille ja koin MEGAVITUTUKSEN aallon ku katoin montako tykkäystä sillä oli: yli 37 MILJOONAA... Se on mua vuoden vanhempi ja tienaa joku 40 miljoonaa dollaria vuodessa ja joka saatanan paikassa hehkutetaan sitä niin vitusti!
Toivottavasti tukehtuu faneihinsa! :curs:

Huh, helpotti... Jatkakaa.

Nigga please. Sää et tiedä siitä mitään. Miten voit olla kateellinen?

Ja korjaa toi sun signature, Cutler unohti mainita syntholin yhdeksi tärkeäksi menestyksen osatekijäksi.

MickyWard: Vaikka itse en pidä Bieberin musiikista, niin voin kertoa että siinä on vitun menestynyt ihminen, jolla elämä menee helvetin hyvin ja hienosti. Rahaa tulee, faneja riittää ja tyttöystäväkin on ihan jees, kun Gomez kerran on. Maailmassa paljon kateellisia ihmisiä, jotka vihaa Bieberiä ja pönkittää omaa paskaa elämää/oloaan sillä.

Tikru19: Lopeta tuo kuurittelu. Mitä järkeä siinä on, jos noin pienillä annoksillakin menet? Sotket vain oman elimistösi tuolla tavoin. Joo ja ei punttihommat ole elämän tärkeä asia. Monet muut asiat menee edelle kyllä. Voit kokeilla laittaa muijas ruotuun juurikin, taikka sitten vain lopettaa kuurittelu.

I feel u man. Itse olen puolittanut jo puolikkaan annoksen cipralexia ja on pikkuhiljaa alkaa vituttaa... Mut kai se on yritettävä jotain toista kautta eroon noista fiiliksistä paskoista fiiliksistä.

Niihän ne sanoo, et liikunnasta voi olla parempi hyöty, kuin noista lääkkeistä... Mut nyt alkaa tuntua, et tarviis kohta jo bentsot näihin vitutuksiin, kun ajaa cipralexia alas, vaikka kuinka revittää punttia.
Ei ole omakohtaista kokemusta, mutta en ole kuullut kenestäkään joka olisi oikeastaan saanut mitään apua lääkkeistä.

Tuloraja ylittyi sitten! En voinut muista tuota rajaa noin väärin!!!! Vituttaa niin saatanasti, et tekis mieli paiskata kaikki huonekalut ikkunasta, sytyttää talo tuleen ja hirttää itteni autotalliin.

Miten vitussa pystyy VK Prostejov häviämään 5-eräisen lentopallo pelin, kun kahden ensimmäisen erän jälkeen olivat molemmat eräpallot voittaaneet? Nyt kyllä vituttaa sen verran, että viikon kestänyt savuttomuus on pahasti vaakalaudalle..

Iski vasempaan reiteen laskimotulehduksen ja nyt on koko jalka kipeä ja polvi hieman turvoksissa. Tässä saattaa olla huonolla tuurilla henki kyseessä. Toivottavasti lekurit hoitaa hommansa ja laittavat tarvittaviin tutkimuksii. Kyllähän tuo vähän huolestuttaa...

Tuloraja ylittyi sitten! En voinut muista tuota rajaa noin väärin!!!! Vituttaa niin saatanasti, et tekis mieli paiskata kaikki huonekalut ikkunasta, sytyttää talo tuleen ja hirttää itteni autotalliin.

Jos yhtään lohduttaa, niin ite joudun palauttamaan vuosilta 2007, 2008 ja 2009 kaikki opintotuet ja asumislisät, koska tuli oltua liikaa töissä. Mitä noista nyt tulee, 5-6 tonnia:jahas:. No eipähän tarvinu opiskeluaikana köyhäillä niin kovin ainakaan.

Back
Ylös Bottom