Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Noniin tänään tuli sitten aiheutettua salikomediaa..(tai olihan tuossa ihan kunnon vaaratilannekin lähellä) Kyykkyä tein räkissä ja lämmittelypainot oli menossa. 140kg tangossa ja sillä ykkönen jonka jälkeen lähin laittamaan tankoa telineeseen. No yleensä varmistan molemmilta puolilta, että tanko on telineessä, mutta tänään sit jostain syystä katsoin vain vasemmalta. No eihän se oikea puoli sit ollukaan siinä telineessä ja lähin vaan normaalisti kävelemään siitä tangon alta... No arvaatte varmaan mitä sitten tapahtui. Oikee puoli ryminällä alas ja painot lattialle. Onneks ei ollut lukkoja. Hyvin jäi tango siihen sit roikkumaan, vasemmalta puolelta oli kiinni telineessä ja oikee puoli roikku siinä ilmassa... No porukkahan se kahto että mitä vittua se tekee oikein.. Minä vaan, että oho ja rupesin latomaan painoja takasin tankoon.. ja seuraavaa lämmittely sarjaa nostamaan..

Kyllähän tuo vähän täris kädet kun rannesiteitä seuraavaan sarjaan laitoin kun tajusi mitä ois voinu itelle käydä ja mitä ois voinu käydä muille, jos ois sattunut siinä vieressä olevassa alataljassa just tekemään...

Teen itse samaa... vetelen alussa keveemmillä joitaki vitosia ja sitten ykkösillä sarjapainoon; joskus jos tuntuu että reistailee niin kakkosia, ehkä kolmosia.. En ole niin väsynyt niissä sarjapainoissa sitten.

No jos tavotteena on esim. tehä 150x5 niin ei 130:lla kantti viitosta enää tehä paitsi jos volyymia hakee.

Tietääkseni paras tapa valmistella hermostoa työsarjoihin ois tehä lämppäreissä about samanpitusta sarjaa.

Joo kyllä sitä tulee välillä tehtyä ykkösiä alkuun mutta itse ainakin teen hyvin pienillä painoilla ensiksi varsinaisen lämmittelyn missä tulee hiki ja hengästyy...

Tänään näin jonkun ihran syömässä suklaapatukkaa samalla kun se polki kuntopyörää. Hirnahdin nenänvarttani pitkin koska se oli Japetius.

offtopic, miksi teet lämmittelyssä ykkösiä? :wtf:

165:llä oli tänään vuorossa ykkönen niin enpä ruvennut pidempää sarjaa vääntämään.. Tottakai pienemmillä painoilla otetaan pidempää sarjaa lämmöissä, mut en kyllä enää noilla painoilla itse ainakaan 1-2 pidempää tee kun lähenee jo nuo sarjapainot. En tiiä sit miten muilla toimii, mut itelle sopii tuo tyyli...

Ja se siitä offtopicista jatketaan sitä salikomediaa..

Miksei ihmiset voi vaan jumalauta maksaa velkoja ajallaan kun on luvattu ?? Tietää ainakin taas kenelle ei lainaa rahaa...

Tämä vituttaa minuakin tällä hetkellä. Monta kertaa varmistin vielä, että saanhan varmasti takaisin kuukauden viimeisenä päivänä, kun ensimmäisenä aina menee suoraveloituksella kaikki maksut. Ja tänään sitten ei edes vastata puhelimeen.

Vähän sama ku ekaluokkalaisilla on keltaiset lätsät. Kai sitä vaan elämän ehtoopuolella täytyy tunnustaa väriä ettei ilkeet punttipetet jyrää yli.

Jos totta puhutaan niin toi on ilmeisesti aika uusi ilmiö, sillä ei noilla senioreilla ollut yhtenevää väritystä ainakaan viime keväällä kun viimeksi kävin kyseisellä salilla.

Jaa sitäkös nuo jannut naureskeli tänään salilla kun olen alkanut käyttämään ikivanhaa keltaista collegea tässä juurikin. No pappahan tässä melkein on jo.

Tämä vituttaa minuakin tällä hetkellä. Monta kertaa varmistin vielä, että saanhan varmasti takaisin kuukauden viimeisenä päivänä, kun ensimmäisenä aina menee suoraveloituksella kaikki maksut. Ja tänään sitten ei edes vastata puhelimeen.

Toi on vitun perseestä, kun ei uskalleta vastata puhelimeen.

Pari kertaa on pitänyt käydä oikeen oven takana kolkuttelemassa, että missä vitussa ne rahat on (viimeksi lainasin 300€ ja piti mennä oikeen hakemaan niitä rahoja, ei vittu mitä menoa....)

Vituttaa jo etukätee että mun tilaama paketti matkustaa eka "kotii" josta porukat saa kääntää paketin sitte mulle päin, koska en oo siellä enää tod.näk sillon ku paketti on siellä ja en tiiä koska oon seuraavan kerran menossa. Ja kaikki show siks koska en oo muistanu päivittää joka paikkaa aina uutta osotetta ja sattu nyt olemaa yhessä paikkaa vielä porukoitten kämpän osote mikä on iihan toisella paikkakunnalla. Perkele.

Joku turkkilainen tjsp jätkä souteli lämmittelysoutulaitteella vastaotteella, ja teki jokaisen vedon päälle hauiskäännön :D Liikuttavaa nähdä kuinka se kehon tärkein lihas opitaan huomioimaan aina vain uusilla ja kekseliäämmillä tavoilla.

Tänään pääsin todistamaan vastaavanlaista tilannetta! Ei ollut ainakaan omaan silmään turkkilainen tämä. Espoossa todistettu tapahtuma.

Kaikki !

No itse pidän totuttelusarjoja lämmittelyyn kuuluvana, sen viimeisenä osana.

Ja nimenomaan totuttelusarjoja tehtäessä on kevyt yleislämmittely tehty sitä ennen, jolloin loukkaantumisriski on vähäinen ja sarjoista saa kaiken irti. Jos taas asiaa ei näin hoitaisi, vaan lämmittelisi tekemällä esim. 6-8*80% sarjapainoista, niin loukkaantumisriski olisi sama, mutta työsarjoista ei voi enää saada kaikkea irti, sillä on väsyttänyt itsensä jo ennen niitä.

Koulussa joutuu istumaan päivät pitkät ! Sitä mielummin olisi duunissa paiskimassa hommia tai kotona opetellen sijoittajan elämää ja samalla pientä treidausta, mutta minkäs teet. Lukio on käytävä loppuun....

Back
Ylös Bottom