Sam79
VIP
Vaikea sanoa kun siinä ei niin lue.No eikös tuo nyt vaan meinaa että kyseisen ryhmän jäseneksi pääsee vaan siten, että olemassaolevat jäsenet äänestävät sinun pääsysi puolesta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vaikea sanoa kun siinä ei niin lue.No eikös tuo nyt vaan meinaa että kyseisen ryhmän jäseneksi pääsee vaan siten, että olemassaolevat jäsenet äänestävät sinun pääsysi puolesta.
Oletko kenties opiskellut ammattikorkeassa?
Vittu että vituttaa tämä kesä/talvi aika pelleily...
Johonki huoneistoon on joku hommannu pikkukoiran. Tarviiko enempää sanoa: Joka helv päivä se sielä valittaa ja haukkuu tunnin parin putkeen. Ei niin päivällä häiritse mutta viime yö oli kaiken huipennus: Kello näyttää 04:06 tjsp ja sitten se perk aloittaal. Tätä kesti tunti ja herätti oikein makeasta unesta. Eikä tässä ole viime aikoina uni ollut muutenkaa kovin hyvin maistunut mutta viime yö olisi ollut pitkästä aikaa makea mutta ei... Mikä hemmetti siinä on, että pitää hommata joku pikkukoira ja vieläpä pentu ja sitten ei viitsitä edes hommata ketään "lapsenvahdiksi" vaan jätetään se oman onnensa nojaan??? Mikäli sama ralli jatkuu tänä yönä niin voitte olla varmoja että käydään ovella mainitsemassa tästä häiriöntekijästä. Jos ei sekään auta niin sitten otetaan järeämmät keinot käyttöön. Peace!
Repesin. :D Oon törmänny samaan ilmiöön samalla salilla. Tosiaan aamupäivällä tuolla on usein joku pappojen vuoro ja voi helvetti niitä keltasia paitoja on paljon! Radiostakin tuli ihme kuulutuksia. Rautapuolella oli onneksi silloin tilaa tehdä, vaikka sinnekin jokunen keltapaitapappa oli eksynyt.
Varsinkin kun on flunssa niin toi kylmä suihku ei hirveesti houkuttele. Tulis ees haaleeta vettä mutta toi ei lämpene yhtään vaan ihan kylmää.^Vantaalla sama homma siinä noin kello 14:00 - 15:30 välisenä aikana. Lämmintä alkoi tulemaan siinä ennen neljää ja onneksi edelleen toimii. Vitutti kieltämättä.
Mua ei varsinaisesti vituta, kun suurin osa kelloista osaa vaihtaa itse aikansa, mutta eihän tässä mitään järkeä ole. Olisi Suomenkin jo aika luopua tästä pelleilystä. Tosin aikavyöhykettä voitaisiin samalla vaihtaa, koska mun mielestä kesäaika on järkevämpi aika, kuin oikea aika.Vittu että vituttaa tämä kesä/talvi aika pelleily...