Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Mitä vittua, en tiedä itkeäkö vai nauraa... taas pari tuntia tuskanhikisenä yrittänyt selvittää että mikä TAAS on ongelmana käyttämissäni softissa. Ei toimi, ei toimi, rätisee ja rutisee vain... eilen vielä toimi... saatana

JA SITTEN

EI OLE PIUHA SEINÄSSÄ

SIIS LÄPPÄRI AKULLA JOLLOIN JOKU VITUN VIRRANSÄÄSTÖJUTTU ESTÄÄ KONETTA TOIMIMASTA TÄYSILLÄ

TAAS UNOHDIN LAITTAA PIUHAN SEINÄÄN JA TURHAAN ETSIN VIKAA

VITTU

PERKELE

Itse en ko. tapahtumaa ollut todistamassa, mutta kun yks tuttu oli saanu houkuteltua kaverinsa ekaa kertaa salille ja ehdotteli, josko otettaisiin alkulämpö. Tuttuni oli menny polkemaan kuntopyörää ja ruvennu vartin päästä miettimään, että mihis perkeleeseen se kaveri jäi. Saunasta se lopulta löyty, ei ilmeisesti sana alkulämpö ollu kovin tuttu :D

Toinen tapahtuma ei välttämättä kovin hauska ole, mutta silloin ainakin minua huvitti. Olin jo hetken aikaa lämmitelly kaverin kans ja huomasin, kuinka eräs mieshenkilö katselee sivusta meidän touhuja, ehkä pienistä painoista johtuen hieman huvittuneena. Enempää huomiota kiinnittämättä siirryin jo tekeen penkkiä. Viimesellä sarjalla rauta alkoi jo todella painaa, ja kaikesta puhinasta ja puhkusta huolimatta jäi pari toistoa vajaaks. Tässä vaiheessa tämä mieshenkilö astuu kuvioihin. Rennon olosesti kävelee siihen penkille farkut jalassa (siis tämä herra oli vain odottelemassa jotain, ei ollut salilla kuntoilemassa), kysyy hieman leveilevästi, että voiko hän tehdä pari sarjaa. Myöntävän vastauksen jälkeen tämä mies asettui penkille, tanko ylös, rinnalle ja siihen se jäikin. Tarvi kaverin kanssa vähän jelppiä, että pääsi miesparka raudan alta pois. Tangossa ei tosiaan ollut kuin se 50kg.

Pientä legendaa? :D

Nyt vituttaa saatana.. Mulla on asiaa:

1) Suututtaa kun tullaan neuvomaan jossain punttijutuissa. Olen aina korvat höröllä ja kiinnostunut jos joku osaava kaveri neuvoo mutta en tartte ketää 100kg penkkaajaa neuvomaan vielä vähemmän jotain saamarin Penttiä saunassa.. Revin sen 100kg ja heitän seinään stana. Leluja!!

2) Vituttaa vielä enemmän jos tullaan neuvomaan dieeteissä, mä oon niissä jumalauta almost guru. Ymmärrän kisadieetit/kunnon hiomisen, mutta perkele jos sanotaan että syöt näin ja laihdut niin kyseenalaistetaan se vielä senkin jälkeen jos on laihduttanut ihan perkele ihmisestä toiseksi elämänsä aikana ainakin 10 kertaa.. Ja nää on just jotain vitun läskejä joilla on jotain sanomista. Näissäkin safka-asioissa juttelen aina tasavertaisen kanssa tai parempien! <-- rupesin rauhottuun ja fiksailin..

3) Karppaajat jotka on helveti ylipainoisia vuodesta toiseen.. eivätkä ymmärrä että kuviossa on jokin asia päin vittua !!

4) vituttaa työpaikalla hiihtäjät jotka kommentoi mun safkasta. Pari kertaa kun poltin päreet loppu kommentoinnit siihen, sanoin vinkuheinille suorat sanat.

5) elina kiikon juttuki meni ihan lapasesta jotku vitun läskit mummot varmaa murehtii että se on laihtunu sikana.. Pullaa vaan vadille perkele!

Ei tiedä mutta nyt vituttaa niin että voisin heittää monitorin ikkunasta!! Ja täs kohtaa meinasin tän viestin deletoida.. no lähtee nyt kuitenki.

EDIT tää lähtee nyt ennenku rauhotun liikaa..

Kiva yllätys kun tänään työpäivän päätteeksi menen autolle ja takalasi rikki. Ihan selvä reikä ja läsi säröllä aivan kokonaan. ihan kun joku olisi lyönyt jollain tai sitten katolta/parvekkeelta joku tipauttanut jotain. Auton vieressä ei ollut kyllä mitään, mikä olisi voinut aiheuttaa paskaksi menon. Joku käynyt varmaan ystävällisesti noukkimassa tavaran, joka on osunut pois ja ollut shh shh..... VITTU..ja sit yhteys vakuutustoimistoon ja voi vittu -20% lähtisi pois bonuksista...muutenkin nuo bemmin vakuudet on ylihintavia johtuen osaamattomista kuskeista, jotka on ajanut biimerit pellolle... Lähteekö muka ilkivallan seurauksena bonuksia pois? vittuako minä siihen vaikutan? En kyllä sanonut vahingon syyksi mitään, koska en tiedä. Mielestäni tuo voisi mennä kumminkin ilkivallan syyksi, koska ei ollut autossa mitään lappua tyyliin "anteeksi rikoin takalasisi." Mielestäni tuo on ilkivaltaa, että poistuu sitten paikalta :whip:

Academic Work - paskin vuokrafirma koskaan. Oon laittanu kolmen kuukauden aikana kymmeniä työhakemuksia noille. Yhdestäkään ei kuulu takas, ei siis mitään infoa rekrytointitilanteesta eikä edes niitä "Ei valittu sua" -viestejä. Työnhakijaprofiiliini oon säätäny alueeksi Helsinki, Espoo, Vantaa. Sähköpostiini pommitetaan automaattisesti työpaikoista Keravalla. Olen säätänyt haettaviksi paikoiksi vain oman alan kokoaikaiset. Saan tarjouksia osa-aikaisista lähettämötöistä.

Viduddaa kans, kun duunihakemuksiin ei vaivauduta vastaamaan niin millään tavalla. Mitään huumorihakemuksia tai sinnepäin tuhastuja papereita en oo lähetelly, vaan jokaseen erikseen kirjoittanut kunnollisen hakemuksen. Suuri osa ollu vielä sellasia hommia, mitkä ois n.100% varmuudella alkanu hoituun todella äkäisesti. Ja kaikki duunit mitä oon hakenu olisin handlannut.

No, onneks ens viikolla on haastis yhteen paikkaan.

Viduddaa kans, kun duunihakemuksiin ei vaivauduta vastaamaan niin millään tavalla. Mitään huumorihakemuksia tai sinnepäin tuhastuja papereita en oo lähetelly, vaan jokaseen erikseen kirjoittanut kunnollisen hakemuksen. Suuri osa ollu vielä sellasia hommia, mitkä ois n.100% varmuudella alkanu hoituun todella äkäisesti. Ja kaikki duunit mitä oon hakenu olisin handlannut.

No, onneks ens viikolla on haastis yhteen paikkaan.

Toi on vittumaista touhua rekryäjältä. Siihen, että vastaa "ei kiitos, valittiin kalakaverin veli" ja copypastee sen muille ku kalakaverin veljelle, ei mene montaa minuuttia.

Itte kun jossain vaiheessa otin vastaan avoimia hakemuksia vastasin aina edes jotain, vaikla tarvetta ei yleensä ollut. Pari kertaa tosin oli sitten hommaa hetken päästä ja sillon oli kiva soittaa ja tarjota duunia.

Idioottimaista on myös se, kun kävin itteki tossa yhessä haastattelussa joka meni todella hyvin. Kuulin vielä perästä kaverilta positiivista palautetta. Mutta haastattelijasta ei kuulunut mitään sen jälkeen kun laitoin ehdot joilla tulisin töihin: käytännössä normipalkka vastuullisesta duunista ja -lomat. Ei siis mitään törkeitä kymppitonni kuussa, audi jne. Ei kuulunut vaikla laitoin toisen meilin. Soitin kerran ja vielä toisenkin. Ei vastattu. Vähän jäi WTF fiilis. Jos sen mielestä palkkatoive oli esim. Kohtuuton (jota se ei ollut, pari sataa enemmän ko nykynen palkka oli) ni olis sanonut. Mutta ei mitään. Nada. Vitut.

Joo-o.. Oonpahan taas tämmöses mielentilas, että vituttaa taas kaikki ja mietin mitä järkee täs kaikes on. Ahdistaa niin helvetisti ja kaikki menee päin persettä. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA:hyper::hyper::hyper::hyper::hyper: Tekis mieli vaa nukkua nousematta ylös.

Toi on vittumaista touhua rekryäjältä. Siihen, että vastaa "ei kiitos, valittiin kalakaverin veli" ja copypastee sen muille ku kalakaverin veljelle, ei mene montaa minuuttia.

Itte kun jossain vaiheessa otin vastaan avoimia hakemuksia vastasin aina edes jotain, vaikla tarvetta ei yleensä ollut. Pari kertaa tosin oli sitten hommaa hetken päästä ja sillon oli kiva soittaa ja tarjota duunia.

Idioottimaista on myös se, kun kävin itteki tossa yhessä haastattelussa joka meni todella hyvin. Kuulin vielä perästä kaverilta positiivista palautetta. Mutta haastattelijasta ei kuulunut mitään sen jälkeen kun laitoin ehdot joilla tulisin töihin: käytännössä normipalkka vastuullisesta duunista ja -lomat. Ei siis mitään törkeitä kymppitonni kuussa, audi jne. Ei kuulunut vaikla laitoin toisen meilin. Soitin kerran ja vielä toisenkin. Ei vastattu. Vähän jäi WTF fiilis. Jos sen mielestä palkkatoive oli esim. Kohtuuton (jota se ei ollut, pari sataa enemmän ko nykynen palkka oli) ni olis sanonut. Mutta ei mitään. Nada. Vitut.

Joo. Vielä veemäisempää kun vastaamatta jättäminen, on mun mielestä vielä se, että ei vastata ja laitetaan uus ilmo samasta duunista nettiin jonkin ajan kuluttua.

Ja kaikkein pahin loukkaus on se että haastiksen jälkeen tehdään näin. Tietenkään edes vastaamatta yhtään mitenkään. Näinkin on päässyt käymään. Minkä helevetin takia ne on edes haistatellu ketään, jos ei hakijat kelpaa?

Rekryfirmoista tuli mieleen kun tässä taannoin matkustin 140km Helsinkiin työhaastatteluun vain todetakseni että rekrytointikonsultti ei osaa lukea. Eli, rekry-konsultti kutsui minut haastatteluun siinä luulossa että voin aloittaa työn heti vaikka olin kirjoittanut hakemukseen selkeästi työn mahdollisen aloituspäivän olevan ensi vuoden tammikuussa. "Voi harmi, multa on menny toi täysin ohi" Sama täti ei myöskään tajunnut etten ole vielä valmistunut kun hakemuksessa lukee "opinnot kesken". Eikö noita hakemuksia pitäisi lukea ja sen mukaan kutsua sopivia henkilöitä haastatteluun. Ei ilmeisesti Baronassa.

Joo. Baronan rouva ei ollu kirjottanu ilmoitukseen Monsterissa, että kyseessä on 6 kuukauden määräaikainen pesti, eikä vakiduuni. Tuhlasin sitten kummankin elämää n. puolen tunnin verran kirjoittelemalla kysymyksiä k.o. duunista. Sijainniksikin oli ilmoitettu Helsinki ja selvisi, että duuni olisikin ollut Espoossa.

Koulut käyty ja inssin paperit taskussa(IT). Muutama kuukaus työelämässä ja nyt jo tuntuu, että vittu mitä paskaa. Kuka tällaista viitsii tehdä, voi jumalauta.

Moro

Ostin tossa reilu viikko sitten Tampereen Nekalassa sijaitsevasta isosta laattaliikkeestä pesuhuoneen seinään laatat. Myyjän mukaan tuo ko. laatta sopii märkätilarakentamiseen. No laatoitin sitten ekan seinän eilen samalla laastilla millä kosteuseristyskin on tehdy (ardex X 77). Illalla rupesin katteleen, että miks laatoissa on tummenpia kohtia. Koska laatta on valkoinen, niin nuo näkyi ihan hyvin tavallisellakin 40 W lampulla. No rupesin sitten soittelemaan ympäriinsä. Laastitoimittajan palvelu oli todella hyvää ja sieltä neuvottiin tekemään seuraavanlainen koe. Eli kastella pesusieni ja laittaa se laatan takapuolelle ja katsoa tuleeko kosteus läpi. No tulihan se läpi alle tunnissa. Lisää soittelu nyt laattatoimittajalle. Heidän mukaansa laatta sopii edelleenkin kosteeseen tilaan, mutta myönsivät kuitenkin samanlaisia ongelmia olleen aikaisemminkin. Huvittavaa oli, että ensimmäisen soiton jälkeen myyjä lupasi, että ko. yrityken reklamaatiovastaava ottaa itse yhteyttä. No eipä ottanut vaan myyjä. Kovasti väitti, että ongelma poistuu kun kaikki seinät on laatoitettu ja laasti kuivunut. Sanoin, että en rupee tuota odottamaan ja pahimmassa tapauksessa valmis kylppäri puretaan ja levytetään ja laatoitetaan uudelleen. Samalla kerroin, että tuossa tapauksessa lasku on toimittajalle suurempi. Nyt sitten toimittaja teettää laatan rungosta labrakokeen nähdäkseen ko. erän laadun. Soittelin myös VTT:lle ja kyselin käytettäviä speksejä. VTT:llä lupasivat selvittää ja lähettää mailia. Samoin soittelin Työtehoseuraan ja siellä oli kaveri joka oli aikaisemmin myynyt laattoja. Hän ei muistanut ulkoa mitta-arvoja, vaan kertoi käyttäneensä samanlaista sienikoetta itsekin. Samalla kaveri lupasi kaivaa nuo vaatimukset esiin ja pistää ne mailissa mulle. Että näin, eipä tarvi enään P****** nimiseen liikkeeseenpäinkään tämän jälkeen edes kusta, ja eihän tuo suihku ole ollutkaan vesivahingon takia pois käytöstä kun vasta huhtikuusta lähtien. VITTU mitä paskaa ja kusettamista.

Tunti sitten leikattiin aterooma silmien välistä ja kolme tikkiä naamassa ja mukava turvotus. Kaunis olo ja töihinki pitäs lähtee tunnin päästä. Salillekkaan ei pääse ainakaan pariin päivään. Perkele!

Aamu alkoi hyvin, kunnes kuulin että mummoni on kuollut viime yönä. Lievä vitutus, enemmän harmittaa kattoa tuota omaa äitiäni ku on niin maassa.

Back
Ylös Bottom