Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ostin uuden läppärin vanhan 10v koneen tilalle, eli fiiliskin oli sen mukainen, että vittu vihdoinkin on asiallista rautaa alla. Ei sitten mennyt minuuttiakaan, kun huomasin että kannen kuviointi repsottaa reunoista... Ja maksoin siitä vielä erikseenkin sen 30e, että nuo saatanan verkkokauppa.com työntekijät laittavat koneeseeni ton helvetin tarran läppärin kanteen. Eikö nuo osaa vittu sitäkään? Aivan päin persettä on tarra asetettu, joten lähti kyllä samantien soitto sinne suuntaan kysymyksenä, että mitäköhän vittua.

Okei, lieventävä tekijä, että lupautuivat mahdollisesti korvaamaan osan kustomoinnin hinnasta tai sitten ottavat tarran kokonaan pois ja palauttavat rahat. Saa nähdä jaksanko lähteä Ruoholahteen vai täytyykö se ihan itse hiukan viimeistellä tuota, jotta näyttäisi siedettävältä. Niinpä niin siis, neuvona kaikille: älkää helvetissä ottako mitään läppärin/puhelimen ym. kustomointia verkkokauppa.com suorittamana, koska työtä tekevät ilmeisesti jonkin sortin peukalo keskellä kämmentä-tapaukset. Saatana.

Jebou aiheutti tänään itse salikomediaa kanssatreenaajille, tosin n.nanosekunnin ajaksi mutta anycase :D

Eli siis tein ristikkäistaljassa tissejä, yläkautta ja semmosille metallikahvoilla joissa pyörii se kädenkohta ja joiden toinen puoli on auki, semmosilla koukkumaisilla. No kuitenkin, pikkupainojen pudotussarja oli lopuillaan ja en jaksanu puristaa sitä kahvaa joten vedin niitä vaan kämmenillä ja juuuuuri kun nykäsin lähes viimesillä voimilla niin toinen vierähti ranteen kohdille ja kimpos kauheen pamauksen saattelemana siihen fucking metallitolppaan. En tiiä tajusko kukaan edes koska varmaan alta sekunnin nappasin saman kahvan käteen ja jatkoin ihan tasan samaa rataa kuin mitään ei oli käynykkää. Ooooops.

e. joo ja kyllä mä yhen penkin selkänojahässäkän läväytin kans sormilleni sangen äänekkään "vittu" sanan saattelemana. sählä mikä sählä... :rolleyes:

Kyllä se yleensä kun jotain paskaa käy niiin mäjähtää sit oikein kunnolla sitä paskaa niskaa.. Mutta tsemiä sinne päin, koitahan jaksaa kaikesta huolimatta ja toivotaan ettei nyt enempää mitään huonoa tapahdu :)

Kaveri oli herännyt ja muutenkin tänään ollut ihan hyvä olo :) Alkanu jo ajatukset selkenemään ton eron suhteen, pikkuhiljaa alan huomata, että parempi mun on olla ilman tota naista.
Kyllä tää tästä, todella positiivista tässä on se, että oon saanut nyt aloteltua saliharrastuksen uudestaan pitkähkön tauon jälkeen!

Koulus 1 henkilö joka ei muuta tee ku vittuilee tai yrittää vittuilla, vois melkein sanoo että sabotoittee toisten töitä ja leikkii vaan kokoajan. En normaalisti näistä yksilöistä nouse tällästä vitutusta...... Vittu ku sitä kerran pääsis lyömään oikein kunnolla tohon leukaan sivultapäin ku sen leuka olis vähäsen auki.... perkele että tekis hyvää

Saatana, mun pitäs olla jo nukkumassa mut nakitettiin perkele paskahommiin. Viideltä aamulla herätys. Rupee pikkuhiljaa väsyttään ku kaks viikkoo menny jo tällä tavalla. Älkää saatana menkö ikinä inttiin.

Vituttaa ne ihmiset, jotka olettavat että kaikki haluavat ottaa sen jääkylmän suihkun treenien jälkeen ja jättävät hanan kylmälle. Tämä oli nyt toinen kerta kun pahaa-aavistamattmona avasin hanan ja niskaan satoi jäätä. Vituttaa myös se, että en koskaan opi tarkistamaan sitä hanaa!

Kysy nyt ihmeessä lupa esimieheltäsi. Seuraavan kerran käske työkaverin mennä esimiehen puhutteluun ellei usko.

Minulle jos joku tulee vastaavan asian kanssa. Oli se sitten shakeri tai mikä vaan niin tommonen työkaverisi saisi kuulla kunniansa. Prkl vituttaa kaikki maalaisjärjen menettäneet ihmiset.

Ajattelin että työnnän sen shakerin sen työkaverin perseeseen ensi kerralla.

Allekirjoitan väittämän, mutta salilla on jostain syystä pyörinyt yllättävän fiksusti ja paljon treenaavia tyyppejä. Jopa villapaitahumanistit vääntävät kyykkyä sata lasissa. Ainoa komedia johtuu välineiden sijoittamisesta. Sali on siis jaettu laite- ja voimailupuoleen. Edellisellä taljaa ja peck-deckiä yms, jälkimmäisellä vain vapaita painoja. Jostain syystä kuitenkin reidenojennus-ja loitennuslaitteet on pistetty keskelle voimapuolta. Tyttöjen ilme on toisinaan ikuistamisen arvoinen kun joutuvat tulemaan levittämään reisiään keskelle rumien hikistien miesten laumaa :D.

mikä maa mikä kaupunki?

Itse olen huomannut näkeväni joitain ihmisiä salilla ainoastaan penkkipäivinä, mitähän neki mahtaa miettiä?

Vitun Sellon Hesburger

Asioin Sellon Hesburgerissa viikottain. Työntekijöillä on aina kilpikonnavaihde päällä ja toiminnassa ei mitään logiikkaa.

Monesti jonottavia asiakkaita on yli kymmenen ja kuudesta kassasta vain kaksi käytössä. Työntekijät selkeästi huomaavat pitkät jonot (ovat katsoneet silmiin) ja silti jatkavat sitä vitun päätöntä haahuilua kassojen takana samalla, kun kaksi kassaa tekee sillä hetkellä sitä ainoaa merkityksellistä työtä pl. itse ruoanvalmistus. Olen todistanut mm. työntekijän pyyhkivän rennosti työtasoja kassojen takana oikein miettien kumpaa pesuainetta tällä kertaa ruikkisi, vaikka tärkeämpää olisi heittää rätti sivuun ja avata uusi kassa.

Kassojen jatkuva vähyys ei ole ainoa ongelma vaan myös työntekijöiden hidas palvelunopeus; Pelkästään ranskalaisten kerääminen ateriaa varten voi olla yli minuutin tehtävä, koska matkalla jäädään huoletta vaihtamaan kuulumisia työtoverien kanssa. Myös aikaisemmin kassaa pitänyt työntekijä saattaa yhtäkkiä kadota paikaltaan, vaikka hänen jonossa olisi vielä asiakkaita jäljellä.

Ja vaikka jonossa olisi toistakymmentä asiakasta, niin kerrosburgereita ei tietenkään voi tehdä yhtään valmiiksi. Vittu.

Eli siis tein ristikkäistaljassa tissejä, yläkautta

Itekin aina ns. onnistun tossa laitteessa, varmaan joku kirous :D Ihan peruskauraa on se, että laittaa esim. pushdownia tehdessä jonkun vähän raskaamman tangon kiinni ja sitten vetää painopakasta tapin irti, niin se tanko tippuu takaraivoon. Nykyään tosin muistan aina painaa toisella kädellä pakkaa alaspäin kun irroitan tapin.

Toinen temppu oli se, kun tein ristikkäistaljassa takaolkapäitä maaten penkillä. Onnistuin viimeisten toistojen aikana saamaan nuo samanlaiset kahvat jotenkin solmuun keskenään ja samalla tietysti pikkurillin nahat väliin. Yllättävän haastavaa saada kahvat irti toisistaan, kun voimat on ihan finito.

Ajattelin että työnnän sen shakerin sen työkaverin perseeseen ensi kerralla.

Työnnä poikittain!

Ja vituttaakin taas, kun selkä jumittaa edelleen.

Itse olen huomannut näkeväni joitain ihmisiä salilla ainoastaan penkkipäivinä, mitähän neki mahtaa miettiä?

Sosiaalinen paine ja RHP:ksi leimaantumisen pelko on salilla kova, joten itsehän aina vaihdan treenikiertoani silleen sopivasti, että kaikki varmasti näkee myös jalkatreenini!!!

KELA! Voi helvetti saatana etta voi olla vaikeaa asioida sen laitoksen kanssa. Ensinnakaan tiedotus ei pelaa ollenkaan, virkailijat sanovat eri asioita eika kukaan tunnu tietavan hevonvittuakaan yhtaan mistaan. Toiseksi, virkailijoita ei saa edes kiinni. Olen tassa viimeisen tunnin ajan koittanut soittaa puhelinpalveluun, mutta seka ulkomaan opintotukikeskuksessa etta asumislisanumerossa ollaan koko ajan varattuja. Sahkopostia mun on turha lahettaa, koska en saisi vastausta ajallaan.

Yritin loytaa sivuilta asumislisahakemusta englanniksi, mutta sellaista ei ollut ?! Kuvittelevatko ne oikeasti etta saan asuntoni omistajan allekirjoittamaan suomenkielisen paperin mista han ei ymmarra sanaakaan?!! Mulla on vuokrasopimus, mutta se on elektronisessa muodossa ja haluaisin tietaa hyvaksytaanko se todisteeksi siita etta oikeasti asun taalla. Tuntuu turhalta alkaa lahettelemaan dokumentteja kun 1. ne eivat ehdi perille ajoissa ja 2. ei ole takeita siita hyvaksytaanko ne. En ymmarra, miksei tatakin voisi tehda verkossa. Skannattu vuokrasopimus ja taytetty hakemus ja that's it.

Fuuuuuuuck. Oma vikahan se on kun en tajunnut etta asumislisaa pitaa hakea uudestaan, mutta se ei ole mun vika etta asia tehdaan nain monimutkaiseksi niille jotka eivat satu asumaan kulman takana Kelan toimistolta.

vittu kun lämmin vesi katkesi taloyhtiöstä ilman mitään ennakkoilmoitusta. Just pitäis tiskata ja mennä suihkuun.

edit. No voi vitun vittu nyt se koko vitun kylmäkin vesi katkes eli ei tule vettä ollenkaan!

Back
Ylös Bottom