Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Jos on niin vaikeaa kertoa asiansa ystävälliseen säsyyn, eikä heti pommittaa vittuilevia lauseita, niin oliskohan parempi hoitaa homma vaikka sähköpostitse? :curs: Tanan eukko laukoo vittuiluja korvaan soittaessaan meille töihin ja lyö luurin korvaan lopussa. Voisin lopettaa ihmisten kanssa asioinnin taas kerran...

Vituttaa.

JEP! Tänä aamuna räkää lärvi täynnä herätessä. Ei olisikaan tehnyt mieli treenata.
Hävis kyllä kaikki vitutukset ku luin ton sun ns,"jälkikirjotuksen". Tais olla meikän elämänviisaus suoraan runkkausketjusta :D

Olen kahtena viime yönä herännyt yskimään n. tunniksi. Vituttaa. Huomenna on vielä englannin kirjoitukset, että ois mukava saada vähän untakin...

Englannin kirjotukset perseelleen... vituttaa niiiiiin vitusti

Meinasin itekki tulla tänne sanomaan.. :hyvä: Ei nyt niin perseelleen mulla menny, mutta E oli tavoitteena ja sen saa kyllä unohtaa. Vittu se csi luetunymmärtäminen oli hepreaa, ja aineestakaa ei mikää paras mahdollinen kyllä tullu... Eikä se abcd kielioppikeno osuuskaan mikään liian helppo päässy olemaan. Pitää toivoa, että muutki kusi kokeen niin laskis vähä pisterajat :rolleyes:

Meinasin itekki tulla tänne sanomaan.. :hyvä: Ei nyt niin perseelleen mulla menny, mutta E oli tavoitteena ja sen saa kyllä unohtaa. Vittu se csi luetunymmärtäminen oli hepreaa, ja aineestakaa ei mikää paras mahdollinen kyllä tullu... Eikä se abcd kielioppikeno osuuskaan mikään liian helppo päässy olemaan. Pitää toivoa, että muutki kusi kokeen niin laskis vähä pisterajat :rolleyes:
ABCD tuntu yllättävän helpolta. CSI:kin meni ihan hyvin mutta se viimenen niistä luetun ymmärtämisistä men vituiks. Ja joku toinenki mut en muista sitä numeroa. Ja esseestä meinas loppuu aika. Mulla tavote alunperin E, kuuntelun jälkee M ja tän päivän jälkee olisin niin tyytyväinen M:ään...

Mulle tuli postissa lappu että oon yli vuos sitte maksanu yrittäjäeläkettä liikaa ja nyt se summa palautetaan mun tilille, mutta ku soitin ja kysyin asiasta ni ne ei löydä mun ex y-tunnarilla tai hetulla mitään tietoa koko palautusmaksujutusta! Vittuako lähettelee tollasia lappuja ja huijaa ihmisiä... Saa nyt nähä mäjähtääkö tilille joskus toi summa vai nou. Toisaalta jos tulee niin voi suoraa bumerangina heittää sen niille takas koska joutuu taas alkaa samaa settiä makselee uudemman kerran. Perkele.

Iho ollut ties kuinka kauan melko hyvässä kondiksessa, mutta tietysti nyt just ennen paskatoisto-risteilyä alkaa lärvi kukkimaan - ihanaa! :jahas:

Mullakin iho ottanu jonku allergisen reaktion ruuasta. 2 päivää ollu ärsyttävän tuntunen ja kutiava, pitkät kynnet ei aluks helpottanu asiaa. Noh nyt toivonmukaan alkaa olla paranemaan päin, kun tietää taas mistä ruuasta se kutina tulee...

Sen verran kevyen näköstä et tarttis parikolme ihmistä tonne päälle istumaan et saatais tiukka kutonen tehtyy, nyt meni sarja vähän liian pitkäks.

Back
Ylös Bottom