Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Rintalihas ilmeisesti venähti tänään aamusella. Ihan törkeä kipu tuossa oikealla puolella.

E: eikä mennyt edes penkatessa vaan dipissä.. Lisäksi vituttaa tää nettiyhteyden hitaus. Talon "putket" vaan ei vedä enempää.

Selkä jälleen vitun kipeä parin hassun dippisarjan jälkeen... Vittukun en vaan osaa tehä sitä tai malta harjotella vähän pienemmillä painoilla.

Eipä äkkiä uskoisi, että oman kissan piikille vieminen ottaa koville. Kyllä pari kertaa kävi mielessä, että käännynkö takaisin ja venytän vielä vähän. No asiat täytyy laittaa tärkeysjärjestykseen. Tippa jos toinenkin tuli valutettua silmistä.

Joo no sekin siinä just on että tulee huono omatunto jos en seuraa ketjuja... Ois enemmän kuin suotavaa niitä lukea mutta mitä tehdä kun ei pinna kestä? Heti tekee mieli lyödä ihmisiä päähän. Olen selkeästi äärimmäisen väkivaltainen raivohullu :D

Ongelmat pitää myöntää ja kohdata ne. :D
Mulle sanoit kerran, että olet pehmeä ja pörröinen halinalle. :rolleyes: :D
Hyvä Mode oot! :thumbs: Ja aika kuuma pakkaus...

Sori :offtopic:

Masentaa kun ajattelen, että minä olen minä (se jota mielessäni usein inhoan ja halveksun)...

Mutta onneksi on keinoja irrottautua tästä kaikesta, edes hetkeksi :)

2v treenattu ajatuksena pyrkiä laskuvarjojääkäreihin. Nyt elokuun alusta asti ollut pelkästään kipeenä, ei oo ollu yhtään täyttä treeniviikkoa yms ja motivaatio on nollissa. Vituttaa yrittää dietata, tekis mieli vetää bulkki. Vaan en voi, koska pitäis juosta coopperi. Nykysessä kämpässäni on ilmeisesti hometta, olen sille allerginen ja sairastelen sen takia jatkuvasti. Vaan empä voi muuttaa sieltä pois. Lisäksi asunnonomistajaa (koulua) ei asia kiinnosta vitun vertaa. Olen pyytänyt homekoiraa ja terveystarkastajaa käymään kämpillä, ei onnistu. Koulu ehdottaa mulle kämppää seinän toiselta puolelta... Lisäksi yks parhaista kavereista meni exän mukana riitaisessa erossa ja nyt ilmeisesti haluais sopia.. Ja vitut sanon minä. Torstaina olis tarkotus lähteä viikoks mettälle kuusamoon, no ei onnistu ku oon kipeenä. Arvauskeskuksen thaikku lääkäri ei puhunu suomea, epäili mua roinaajaks ja ei oikeen tajunnu mun ongelmia. Ja kaiken tämä kruunaa se, että ei tullu lottovoittoa.. Jos nää nyt alkuu :)

Pisti vituttamaan apteekissa, kun muksun uudet lisäravinteet onkin hiukka kalliimpia kuin nyt käytössä olleet. 130 € viiden päivän satsi. Eli nopeasti laskettuna hiukan alle 800 euroa kuussa. Onneksi on Kela ja pystyy makselemaan verojakin paremmilla mielin kun tietää että ainakin osa menee ihan hyötykäyttöönkin.

Mikä vittu siinä on, että lihavat ämmät on melkeen aina vihasia meikää kohtaan. Aina, kun niiden kanssa yrittää tehä töitä ni tulee vittuilua ja huutoa niiden suunnalta. Iha niinku se olis saatana meikän vika, että ne on epäonnistuneita omassa kurjuudessaan. Saatana.

Tänää joku oli hypänny metrossa metron alle...Siinä sitten sörkän-hakaniemen tunnelissa jouduin venaamaa tunnin -.- sitte metrot meni kiinni, 10min pääst aukes taas, jouduin venaa 20min metroa, joka oli ihan täynnä...no itäkeskuksessa sitten kuljettaja sanoi 5 min odotuksen jälkeen, että metro jatkaa mellunmäkeen...(alunperin oli menossa vuosaareen) soitin mutsille, et joudun kävellä 5km ja se sano no siinä on sulle jalkatreeniä... prkl jäi jalkapäivä väliin ja kierto menee 1 päivän eteenpäin >:(

Tein makaroonilaatikkoa ja kun olin laittanut juustoraasteet päälle, huomasin että ne on homeessa. Vittuuuuu. Noh ei muuta ku yks kerros laatikosta roskiin, ja loput uuniin. Vittuuu!

Back
Ylös Bottom