Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Saamattomuus vituttanut myös viimeiset 2 viikkoa. Taas kaikki menee viime tippaan.

Vituttaa Halla-Aho ja sen ylimielinen asenne kaikkia kohtaan. Aluksi oli ihan ok persoona mut alkaa jo tulemaan korvista ulos.

Hahhah, "salaliitto". :D

Todellinen salaliitto :lol2:

Suomi on EU:n jäsen. En kyllä nyt keksi mikä tässä niin mättää.

Salaliitothan ovat parhaita, pysyy mieli virkeänä :D.

Itsellä eniten pisti silmään tämä kohta:

Perustuslain 95. pykälään on tulossa maininta, että eduskunta voi kahden kolmasosan enemmistöllä siirtää Suomen täysivaltaisuuden kannalta merkittävän toimivallan Euroopan Unionille, kansainväliselle järjestölle tai kansainväliselle toimielimelle.

EDIT - Ja se, ettei missään mediassa ole ollut mainintaa tulevasta lakimuutoksesta.

Pemalauta jurkele, ovat hukanneet tenttivastaukseni. "Olet tervetullut tekemään tentin uudestaan." No ihan varmasti olen. Ai että miten ihanaa...

Salaliitothan ovat parhaita, pysyy mieli virkeänä :D.

Itsellä eniten pisti silmään tämä kohta:

EDIT - Ja se, ettei missään mediassa ole ollut mainintaa tulevasta lakimuutoksesta.

Miten tämä liittyy halal-ahoon??

OMG! Noi kirjaimet kun laskee yhteen ja kertoo foliohatulla niin tulos on 911! Sattumaako? Tuskin.

Itseasiassa Suomen peruutuslaki onkin räjäytetty miniydinaseilla kaikessa hiljaisuudessa. Ja sepä kyllä vituttaakin aivan homona! Vituttaa niin ankarasti, että olen menettänyt tilapäisesti kykyni taputtaa ja viheltää!

Vatsa ollut kuralla jo viikon päivät. Mitään en ole ruokavaliossani muuttanut siten, että ajoittuisi vaivojen kanssa päällekäin eikä muutenkaan ole sairas olo. Ihan rentoa lähteä taas kyykkäilemään ns. pelko perseessä..

Saatana! Mukava herätys kun on ripulipaskaa ja oksennusta kämppä täys ja talouspaperit on loppu ja vittu!!!

Heh, melko reiluu, ei varmaan ota yhtää pannuun? ;)

Kohtuullisen ärsyttävää joo.. pitää vissiin lukasta kirjat uudestaan. Saan kuulema mennä myös tekemään sen suullisesti jos haluan. Mun mielestä tämän ei pitäisi kaatua mun niskaan, syy kun ei todellakaan ole minun.

Vasta lunssasta parannuttu, niin tuli selkä jumiin, noidannuoli tms. Vituttaa niin maan perkeleesti. Salille menen silti. Vaikka kyllä tekismieli vetää ittensä ihan tutkalle.

Seuraava kuukaus sitte kituutellaan...

Jäin saikulle (viikon ajaks) ja siitä heti perään lomalle, enkä tajunnu viedä saikku lappua töihin. Sain sovittua myös päivän varotus ajalla loman mun kakkos työpaikasta.

Näin ollen ens palkkakaudesta uupuu rahat siis tolta saikku ajalta, enkä myöskään saa toisesta työstä lomarahoja, koska ne ei ehtiny mukaan laskuihin..
Omaa tyhmyyttä, mutta ketuttaa silti :jahas:

joku paskapää oli pölliny venttiilihatun pyörästä, piti postissakin käydä, jouduin taluttaa noin tunnin kun rengas oli tyhjä...Ja venttiilihattu oli ihan tavallinen, eikä mitenkään "hieno", ihan vittuilakseen joku on mennyt tekemään PERKELE

Koko viikko ollu vapaata, joten edellytykset treenaamiselle ovat kunnossa. Vielä mitä, tänään pääsin ekaa kertaa salille tekemisen paljoudesta ja osittain omasta saamattomuudesta johtuen. Noh, vinopenkistä pois noustessa tuntui selässä ikävä vihlaisu, joten ajattelin että nousin vain jotenkin huonosti siitä. Sitten myöhemmin pystypunnertaessa tokan sarjan vikassa toistossa kuuluu ja tuntuu yläselässä *NAPS* --> AUUUUUUUUUUUUUUUUUUU :curs: --> treeni kesken ja kotiin. Onneksi pukuhuone oli tyhjillään, kesti nimittäin kaksi minuuttia saada pitkähihainen päälle ja reppu selkään :jahas:

Oli oikein nannaa kävellä robottikävelyä kotiin, käydä suihkussa (ai että sitä vaatteiden kanssa ähräämistä) ja sit vielä pakko oli käydä kaupassakin :curs: ai helvetti kun ei pää vieläkään käänny sivuille.

Back
Ylös Bottom