Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Saman valmistajan paistinpannut ja kattilat menneet vuodessa totaalisen paskaan kuntoon. Ei mielestäni normaalissa käytössä pitäisi mennä. Otin kuvatkin kun halusivat. Mikä on sitten valmistajan ratkaisu? Lähetä ne sun ainoat kattilas ja pannus meille kiikuttamalla ne itse postiin niin katsellaan ja arvuutellaan. Joo antaa olla jos on noin vaikeata. Perkele.

Saman valmistajan paistinpannut ja kattilat menneet vuodessa totaalisen paskaan kuntoon. Ei mielestäni normaalissa käytössä pitäisi mennä. Otin kuvatkin kun halusivat. Mikä on sitten valmistajan ratkaisu? Lähetä ne sun ainoat kattilas ja pannus meille kiikuttamalla ne itse postiin niin katsellaan ja arvuutellaan. Joo antaa olla jos on noin vaikeata. Perkele.

Ovatko Teflonia? Se materiaali ei nimittäin kauaa tunnu kestävän.

Tästä ketjusta näköjään löytyy kohtalotovereita, kysytään siis..
Itse kun en osaa salilla oikein tehdä muuta kuin kyykätä ja vetää maasta, niin millä hitolla pääsee eroon siitä alemmuuskompleksista mikä tulee kun on niitä pyllistelijöitä, jotka tulevat viemään kreditit mun kyykyistä latomalla vähän isommat painot ja säästämällä polviaan taivutukselta?
Tavallinen kuntopyörää polkeva katukissahan ei näe kuin ne painot tangossa ja hauikset. Iso persekin lähinnä varmaan vain oksettaa häntä.
Mavessa onneksi ei niin pahasti joudu nöyryytetyksi, kun se ei oikein nouse kuin nostamalla, mutta sehän onkin aivan typerä laji, raskastakin ja kaikkee.

Onko tämän kanssa vaan elettävä, vai onko meidän nöyryytettyjen yhdistyttävä ja opeteltava hauiskääntö, sekä parempi kyykkytekniikka jolla raudat voi tuplata selässä?

BB alko.

millä hitolla pääsee eroon siitä alemmuuskompleksista mikä tulee kun on niitä pyllistelijöitä, jotka tulevat viemään kreditit mun kyykyistä latomalla vähän isommat painot ja säästämällä polviaan taivutukselta?

Siinähän pitäisi olla ylemmyyskompleksi kun tekee oikeella tekniikalla ja katselee säälittäviä pellejä, jotka ei tiedä mitä tekevät. Jos haluat ilmaista paheksuntaasi, voit tehdä sen hienovaraisesti pudistelemalla väärin-kyykkääjälle päätäsi peilin välityksellä.

Niska ollu reilun vuoden kipee (jännitysniska) ja tuolla kaularangassa on jotain hermoja sen verran kireellä että puskee vähän huimausta ja raajojen puutumista niskakivun kaveriksi. Tohtori ehdotti että palaisin takas punttien ja lenkkeilyn ääreen josko ne lähtis sillä. Ja vittu nyt on sitte niskan lisäks kaikki muutkin paikat paskana :D

Tefal eli juu.

Lähettäisin ainoat kattilani ja pannuni postitse ilman mitään vakuutta uusista pannuista tai toimitusten kestoista? Ehkä sulla onnistuu, ei mulla.
En kyllä käyttäisi enää teflon pannua jossa pinnoite on irtoamassa.

edit.
Ja siis oletan että sulla on teflonit irtoamassa, sillä sanoit että pannut on mennyt "totaalisen paskaan kuntoon". Tässä vaiheessa ainakin itse olisin jo ostamassa uusia pannuja muutenkin, joten ei haitaisi ollenkaan lähettää pannuja valmistajalle, josta suurella todennäköisyydellä tulee uudet takaisin, jos pannuja on käytetty kuten kuuluu.

nimim. Kahdet pannutt lähettänyt valmistajalla ja saanut uudet tilalle.

Opiskelu rupee vituttaa nyt niin pahasti, että vedän kohta pienet päiväkännit helvetti. Ihan sama, että kuinka kovaa yrittää, niin ei sieltä tule muuta kuin henkinen turpaanveto ja taas ollaan motivaation kanssa pohjamudissa.

Siinähän pitäisi olla ylemmyyskompleksi kun tekee oikeella tekniikalla ja katselee säälittäviä pellejä, jotka ei tiedä mitä tekevät. Jos haluat ilmaista paheksuntaasi, voit tehdä sen hienovaraisesti pudistelemalla väärin-kyykkääjälle päätäsi peilin välityksellä.

Tai hankit nämä salille:

ero2.jpg

millä hitolla pääsee eroon siitä alemmuuskompleksista mikä tulee kun on niitä pyllistelijöitä, jotka tulevat viemään kreditit mun kyykyistä latomalla vähän isommat painot ja säästämällä polviaan taivutukselta?

Viimeistään sitten, kun kyykkäät syvältä enempi mitä nuo turvarautansa olkapäätasolle asettavat pyllistelijät pyllistelevät.
ps. mimmit ei kato painoja
pps. tosimimmit rakastaa isoja perseitä. Mitä isompi ja vahvempi sen parempi.

Tietokone. Nyt se aamusella väitti, että ei ole äänikorttia. Eli siis... yön aikana tuo sontalaatikko on "hukannut" äänikortin kunnei sitä mistään laitehallinnastakaan löydy. Vielä eilisiltana pelitti kiltisti.

Kokkaus!!!!! Perustan kohta jonku "suomen paskin kokki" -blogin. Ei vaa onnistu mikää ikinä. Makaronilaatikko on ollu kohta 2 tuntia uunissa koska unohin laittaa sen päälle, ja ku paistoin hellalla jauhelihat laitoin väärän levyn päälle ja ihmettelin että miks ei meinaa ruskistua. Kaiken lisäks koko kokkailu savutti niin paljon että jällleen kerran jouduin hiljentämään palohälyttimen ja nyt koko kämppä haisee ihan kuolemalle :D Syön kohta pelkkiä mikropuuroja ja ehrmannin rahkoja.....

Back
Ylös Bottom