Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Toi testi ei pitäs olla firmakohtanen, vaan kaupunkikohtanen?

edit.
Toi koe on pakollinen kaikille uusille kuskeille jos haluavat saada luvan ajaa autoa

^Ei ole omaa kokemusta testeistä, mutta selvästi liikkeessä on kuskeja, joilla ei ole toivoakaan sen läpäisystä. Ellei sitten olisi pimeitä takseja..

Sen kerran kun päätti tulla linkalla pois koulusta, niin linkka on ensinnäkin reilusti myöhässä. Sitten se ajaa pysäkistä ohi, ja käveltävää kertyy noin 1km lisää. Siinä sitten tulee vielä sellanen reipas 2km lisää käveltävää, kun oli justiin jotain tietyötä niin piti kiertää kauempaa. Sitten juuri kun pääsin linkasta pois niin rupes satamaan oikein kunnolla, sade loppui 200m ennenku pääsin kotia :D Ei nyt paha, mutta on vähän muutakin tekemistä (kirjoittaa pakkikselle, first things first) kun venata 30min linkkaa turhaa ja sitten vielä kuluttaa melkein saman verran kävellessä sateessa.. :rolleyes:

Jostain syystä pisti vituttamaan tänään postilaatikkoon kolahtanut kirje.

8592553.jpg

Tyhmänäkö ne mua pitää? "Oho, olen yksi harvoista, nyt kyllä tilaan ja vaikka mitä!"

Saatana mua tuollaset ärsyttää enkä varmana edes avaa tollasia kuoria...

BB.

Tein haastavaa matemaattista tehtävää 160min vain huomatakseni, että jotain meni pieleen. En löydä neljän A4-sivun pituisesta induktiotodistuksestani virhettä, enkä kyllä ole enää kiinnostunut etsimäänkään. :( Perkele!

Back
Ylös Bottom