Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vittu kävin prismassa ja ostin riisipiirakoita pitkästä aikaa ja maksoi 61senttiä kappale, vittu markka aikaan oli vielä markan kappale:) Sama homma ku katoin tulevan asuntoni vesilaskua ni 20e kuukausi, markka aikaan oli perkele 20mk.

Tänään vituttaa jonkin verran se, että kaikenlaisia kirjoitushommia yms tulee vaan lykättyä tuonnemmaksi. Kohta puskee semmoiset deadlinet päälle, että paukkuu verisuonet päässä. Noh, tuopahan motivaatiota..

M: ......... Nyyh, nyyh... MäcGaiver nukkui viime yönä pois.

Mä olen ollut jo vuositolkulla "palaverissa" kun myyjät soittelee. Ihan sama mikä päivä tai kellonaika on kyseessä.

Jatkaen samaa sarjaa, yks mun kaveri kertoi pitkään kaikille lehtimyyjille tulleensa hiljattain sokeaksi. Aina keksi syyksi uuden onnettomuuden ja oli kuulemma tehokasta!

Vittu kävin prismassa ja ostin riisipiirakoita pitkästä aikaa ja maksoi 61senttiä kappale, vittu markka aikaan oli vielä markan kappale:) Sama homma ku katoin tulevan asuntoni vesilaskua ni 20e kuukausi, markka aikaan oli perkele 20mk.

Mua vituttaa markka-aikoihin vertailu. Ihan samanlaisia rahahuolia ihmisillä oli silloinkin kun palkatkin olivat pienemmät. Eivät ne hinnat mitenkään maagisesti itsestään nouse :jahas: Muistan myös lukeneeni joskus tutkimuksen siitä miten paljon hinnat ovat todellisuudessa nousseet... Lopputulos oli, että suurin osa noususta on tapahtunut ihmisten pääkopissa. "Mutkun markka-aikana...." Nyt vittu oikeesti.

Itseäni vitutti tänään myös kaatosateessa pyöräily. Sade alkoi just kun pääsin n. puolen kilsan päähän himasta, 4,5km oli jäljellä. Hellitti hetkeksi kun kävin kaupassa, mutta alkoi tietysti uudestaan kaupassa käynnin aikana joten satulakin oli sit ihan märkä kotimatkalla. Oli kivaa.

Onko sinulla edes ollut Alyssa omaa rahaa markka aikaan? Vittu rakennusmiehen palkka oli 50mk tunti ja nyt se on 10e tunti, ni kyllä ostovoima on laskenut helvetisti. Yksiön sai 100tmk ku nyt samat kämpät on 60te vähintään, siis siinä kaupungissa missä asun. Normaali työläisen ostovoima on mennyt helvetisti alaspäin, en sitten tiedä suojatyöpaikoista.

Onko sinulla edes ollut Alyssa omaa rahaa markka aikaan? Vittu rakennusmiehen palkka oli 50mk tunti ja nyt se on 10e tunti, ni kyllä ostovoima on laskenut helvetisti. Yksiön sai 100tmk ku nyt samat kämpät on 60te vähintään, siis siinä kaupungissa missä asun. Normaali työläisen ostovoima on mennyt helvetisti alaspäin, en sitten tiedä suojatyöpaikoista.

Oli mulla taskurahaa :D Joo...
Asuntoja on paha vetää tähän mukaan koska niiden hinnat ovat tunnetusti nousseet.

Jos tosta puhelinmyyjille valehtelusta saa jotain kiksejä, niin antaa mennä vaan, mutta muuten suosittelen puhelintarjonnan rajoituspalvelua. Itselleni ei ole yksikään puhelinmyyjä soittanut sen jälkeen, kun rajoituksen laitoin. Eikä vaadi kummosta vaivaa, riittää kun soittaa tonne ja sanoo pyydettäessä "kyllä".

Olen suunnattoman vihainen tavasta, jolla ihminen kuvittelee edelleen voivansa mua pompottaa. Harmi vaan, että menneet pompotukset on saaneet musta esille puolen, joka lähes vituttaa itseänikin. Missä välissä mulle kasvoi "bitch"-lohko aivoihin? Noh, jos vaan toimii kuten käsketty ennen huomista puoltapäivää niin asiat on ok. Jos ei toimi, niin se on sitten vastatoimien aika. Mulkku.

Ylioppilaskirjoituksis sallitaan uudenlaiset laskimet, mistä on aivan helvetisti hyötyä. Se tulee voimaan 1.1.2012, eli juuri silloin kun mä kirjoitan matikan. Ja mun taidoilla ei oo varaa antaa tasoitusta kellekkään eikä yhtään :hyvä: niin vajaa 200e sinne sitte :jahas: Tähän vanhaanki meni silloin aikanaan kans jotain 170e, eikä tästä oo enää mitää hyötyä eikä saa myytyä kellekkään, kun 2 vuotta vanha on jo aika fossiilinen peli.

Hyvin ne kirjoitukset on sujunut tähänkin asti noilla "vanhoilla" laskimilla.

Jep, tehtävät suunnitellaan tasan tarkkaan niin, ettei mitään ratkaista jollain laskimen paremmuudella.

Oujee, tilasin piilarit Netlensistä sikahalvalla. Lähetys lähti ilmeisesti Ruotsista viime viikon maanantaina, ja mitään ei ole kuulunut eikä näkynyt. Mitään seurantakoodia ei ole, eikä postin paska järjestelmä pysty tsekkaamaan pelkällä nimellä ja osoitteella säilytyksessä olevia paketteja. Nyt sitten käytetään ylimenneitä piilareita ja odotellaan sormi pillussa. Laitoin mailia Netlensille, "Kyllä se varmasti tällä viikolla tulee." Toimitusaika yleensä ollut aina 2-3 päivää perkele.

Tuli myös mieleen, että jos postilaatikkoon laitettu noutolappuni on nussittu/pudonnut/unohtunut kantajalta, niin paketti makaa postissa ja mitään ei voi tehdä. Eli karhukirje tulee sitten kuukauden päästä ja kamoja ei ole missään, tuplapoujee.

Jep, tehtävät suunnitellaan tasan tarkkaan niin, ettei mitään ratkaista jollain laskimen paremmuudella.

Ei niin, vaan sillä miten hyvin sä käytät sitä laskinta :evil: Mulla oli muutama kaava ja jotain muuta höskää unohtunut laskimeen eikä niitä ollut poistettu, joten käytin niitä häikäilemättä hyväkseni vaikka ei olisi saanut. En mä tiedä olisiko niistä ollut kaikille apua, mutta mulle todellakin oli. Ainiin ja Pacman kannattaa myös hommata laskimeen. Mä tein lyhyen matikan kokeen reilussa tunnissa ja pelasin Pacmania loppuajan.

OT, mutta paljon maksoit piilareista?

Back
Ylös Bottom