Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Edellisiä on helppo kompata. Vaikka itsekin heilun välillä kahvakuulan kanssa, niin Qvistuksen kommentti aiheutti totaalirepeämisen! hah, hah...!

Uudet unirytmit on nyt sellaset, notta nukkumaan pitäs käydä ennen ilta 7.. Ilta-aurinko kuitenkin paistaa just tähän aikaan partsille ja tunkee kaihtimien JA verhojen läpi sisälle ja kämppä on ihan valoissa. Hittolainen.

Ratkaisu: Double Eyepatch

Silmälappu: 3€
Kaksi silmälappua: 6€

Cooli merirosvoimago ja mimmit tykkää: PRICELESS

goonies2.jpg

En saanu tänään salikorttia vittumaisen byrokratian takia vaan sitä pitää venailla jokunen päivä. No ei siinä kaikki, ku oon käynyt siellä salilla, siellä on aina muuta jengiä. Viimeks koputtelin oveen ja joku muija tuli avaan, rupes sit urputtaan et ku ei oo korttia. Olin siinä just viemäs skolioosimiestä ekaa kertaa salille, selitin sille et täs on nyt pari selkävammasta et viitsitkö päästää sisään et päästäis jumpalle. Tää sit veti oven kiinni nenän edestä (haista vittu jos luet tätä!). Anyway, tollaset mua kiinnosta.. ignoraan sen totaalisesti tästä eteenpäin. Päästiin pienen odottelun jälkeen yhen äijän siivellä sisään. Edelliselläkin kerralla joku muija oli vähällä käännyttää mut sieltä pihalle.
Miehet siellä salilla sen sijaan ovat erittäin ystävällistä porukkaa, aina avaa oven jos valitan ettei oo korttia (vielä).

Naiset ovat pilanneet maailman!!

edit: ennenkun joku urputtaa niin mulla on kyllä käyttöoikeus saliin mutta nyt ne on pistäny sinne magneettilukot kun se on siirretty johonkin paskapaikkaan rempan takia ja ennen ei ollut mitään avainkortteja. kyseessä siis yliopistoliikuntaan kuuluva sali. lisäks ne haluu kerätä jotain tilastoja niden avaimien käytöstä mut kyllä tuolla avaimet kiertää aika monella. ne oli loppunut keskenkin välillä eikä kaikille halukkaille ollut antaa.

se mua vituttaa aika lujaa kun tiedän et niitä avaimia on sellasillakin tyypeillä jotka ei oo käyny siellä kertaakaan. yritin tänään lainata yheltä tyypiltä jolla on se avain eikä se käy siellä mut vittu saanu sitä kiinni, perhana. taidan mennä kohta johonkin muualle treenailemaan.

Niin sekin vielä vituttaa et jos meen toiselle salille niin siellä on aina soutukone paskana.. siitä on kai rattaat hajalla, se ketju hyppää joka vetäsyllä niin ettei siinä touhussa oo mitään pointtia.

Sain viime viikolla aiheutettua salikomediaa. Tein ojentajia ylätaljalla pitkällä tangolla, ensiksi lämmittelin kevyemmillä painoilla. Sitten kun vaihdoin kovempiin painoihin, en muistanut pitää pakasta kiinni kun nykäisin tikun pakasta. No eiköhän sieltä se tanko tullut vauhdilla takaraivoon. Hieman kirpas mutta yritin olla kun mitään ei olisi tapahtunut. Samana päivänä näin jonkun nuoren turkkilaisen tekemässä dösärilla ruokakassilla haukkoja, oli koominen näky.

Sain viime viikolla aiheutettua salikomediaa. Tein ojentajia ylätaljalla pitkällä tangolla, ensiksi lämmittelin kevyemmillä painoilla. Sitten kun vaihdoin kovempiin painoihin, en muistanut pitää pakasta kiinni kun nykäisin tikun pakasta. No eiköhän sieltä se tanko tullut vauhdilla takaraivoon. Hieman kirpas mutta yritin olla kun mitään ei olisi tapahtunut. Samana päivänä näin jonkun nuoren turkkilaisen tekemässä dösärilla ruokakassilla haukkoja, oli koominen näky.

Tämän on kokenut varmaan melko mno muukin. Itselle sattunu ainaki kolmesti, pöljä ei opi

Pitääpä kantaa oma korsi kekoon tässä asiassa.
Omalle kohdalle sattui viime salikerralla pari "mukavaa" episodia. 1. Vesipullo falskasi korkin juuresta ja kun siitä hörppäsi vettä istualtaan niin voinee arvata minne ne vesitipat aina tippui, boonuksena tässä että jalassa oli harmaat kollegehousut joten märät tipat näkyy housujen etumuksessa melkolailla hyvin. 2. Rupesin kaivamaan treenilaukusta hikipyyhettä, laukussa oli sheikkerissä valmiina jauhot, noh korkki oli huonosti paikallaan ja pyyhkeellä onnistuin repäisemään sheikkerin korkin auki ja jauhot pölähti pitkin laukkua ja laukun ulkopuolelle ihan huolella.
En tiedä kuinka moni salillaolija huomasi tämän, mutta en pysty ees kuvittelemaan mitä niillä on päässä liikkunu jos ovat seuranneet mun salitouhuja -> jätkällä lirahtelee vähän väliä tippa housuun ja pöllyttää jotain jauhoja treenikassista. :rolleyes:

Tein eilen pekonia ja se haisee kämpässä vieläkin. Aamulla eka löyhkä nenään oli käristynyt pekoni. Sama homma ulkoa tullessa ym... Millä tuon saatanallisen kuvottavan löyhän saa pois :urjo:

Tänään soitteli joku myyjä boksereista, mutta asiallisesti sanoin että nyt on työt kesken, niin en voi puhua ja lopetti siihen itse sitten se myyjä ja toivotteli päivänjatkot.

Tänään keksin uuden tavan päästä noista eroon, puhelu meni seuraavasti:

Prring!!

M: Haloo!

P: "Joku nimi pälä pälä Oy:stä" päivää, Oliko MäcGaiver puhelimessa?

M: ......... Nyyh, nyyh... MäcGaiver nukkui viime yönä pois.

P: Öööh... olen pahoillani... *Klik*

Otin parin kk tauon jälkeen rautalääkettä, Obsidania. Tiesin, että ekalla kertaa saan siitä aina mahanväänteitä, mutta tällä kertaa kyllä tuli pohjat. Mahaan sattui kipuasteikolla 1-10 kasin verran, voihkin kippurassa sängyssä ja oksensin. Onneksi helpotti sentään helpotti jo, on enää vain nääntynyt olo.

Tänään keksin uuden tavan päästä noista eroon, puhelu meni seuraavasti:

Mä olen ollut jo vuositolkulla "palaverissa" kun myyjät soittelee. Ihan sama mikä päivä tai kellonaika on kyseessä.

"Olen palaverissa" ja luuri kiinni. Harvemmin jaksavat soitella uusiksi.

Back
Ylös Bottom