Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Intissä menin melkein ekaa kertaa salille tekemään jalkatreeniä. Astun sisään ja päätän tehdä kyykkysarjat ensinmmäisenä lämmittelyn jälkeen, huomaan että joku laiha ja pitkä poika vääntää 4kg käsipainoilla hauista kyykkypaikalla. Odottelen ehkä 10min ja sitten päätin, että meen jalkaprässille. Salilla on noin 8 äijjää mun lisäksi ja olen ainut kuka tekee jalkatreeniä. Yks äijä ihastelee omia käsivarsia (ei mitkään lihaksikkaat) kun on hihaton päällä. En päässyt kyykkypaikalle koko aikana , kun aina joku väänti haukkaria siellä:(

Olisit voinut kysyä häneltä, että voiko tehdä välissä?

Jep, on se kumma kun se suun aukaseminen on joilekkin niin kovin vaikeaa :wtf: Ja ei sitä kyykkyä mennä mitenkään tekemään "välissä" kuten josssaki ylätaljassa tms, kyllä siinä kyykkypaikalla tehdään kovat kyykkysarjat ilman muita häiriötekijöitä ja kaikenmaailman hauiksenvitkuttajat saa painua muualle.

Todellakin, ainoa komedia tuossa on se, että joku voi olla niin mykkä ettei noin yksinkertaista tilannetta saa puhumalla ratkottua. Useinkin näkee kyykkypaikalla tehtävän vaikka mitä, jos kässärialueella on ruuhkaa, ja silti aina on hyvässä hengessä päässyt kyykkäämään tai mavettamaan tai whatever kun vain on asiallisesti kysynyt.

Harvemmin salilla on ketään kusipäitä, lähinnä vaan ujoja tyyppejä. Itse aina varmuuden vuoksi pahoittelen aiheuttamaani häiriötä toisten treeneihin jos täytyy järjestää tilaa omiin juttuihin. Levypainoja multa aina kysytään et tarvitsä näitä (toi kysely on jostain syystä lisääntynyt kun treenit on parantunut :D).. usein vaan viittaan niille kintaalla, että anna mennä vaan :) Tulee aina itsekin kysyttyä ennenkun varastan jonkun treenipaikan vierestä lättyjä ettei se haluis niitä käyttää.. muuten vituttaa, mä kyllä voin hakee toiset lätyt kauempaakin jos on tarvetta.
Nyt viimeaikoina oon joutunut jonottaan välillä kyykkytelineille kun siellä crossfittaajat tekee frania ja rivettää porukalla, ne tarvii siihen niin paljon tilaa et sinne pieneen huoneeseen ei vaan mahdu niiden sekaan vaikka telineet ois vapaana. Viimeks vaan kysäsin kauan ne aikoo siellä heilua ja ilmotin et meen tekeen jotain muuta ja tuun myöhemmin takaisin..

melkonen daami oli äsken salilla, kauheella kiireellä teki supersarjoja rintatuellisessa kulmasoudussa, jalkaprässissä ja semmosessa häkkyrässä millä forkkuja treenataan. Uskomattomalla kolinalla AINA painot alas ja kauheesti jotain mutinaa mistä en saanu selvää, lisää painoja aina joka vehkeeseen ja välillä jopa käväisy penkis ähisemäs liian isojen painojen kans. Ei tuo nähtynä varsinaista komediaa ollu mutta olin koko tunnin että "mitä vittua täälä tapahtuu"

Uudet unirytmit on nyt sellaset, notta nukkumaan pitäs käydä ennen ilta 7.. Ilta-aurinko kuitenkin paistaa just tähän aikaan partsille ja tunkee kaihtimien JA verhojen läpi sisälle ja kämppä on ihan valoissa. Hittolainen.

DieselWeaselhan on legenda! Tuo rinnallevääntö etukyykkyineen ja se maastaveto (480!) on oikeasti jo ihan käsittämättömiä suorituksia!

Eli tää: http://www.youtube.com/watch?v=lSvaUTOTdc4&feature=related

Paljon toi tyyppi mahtaa painaa jalatkin on niinku jotkut narut ? heiluu joka suuntaan mut vahva mieli saa aikaan et nousee kuiteskin. tolleen kun kaikki tekisi niin varmaan kehityy tai siis yrittäisi noin kovin.

Nyt viimeaikoina oon joutunut jonottaan välillä kyykkytelineille kun siellä crossfittaajat tekee frania ja rivettää porukalla, ne tarvii siihen niin paljon tilaa et sinne pieneen huoneeseen ei vaan mahdu niiden sekaan vaikka telineet ois vapaana. Viimeks vaan kysäsin kauan ne aikoo siellä heilua ja ilmotin et meen tekeen jotain muuta ja tuun myöhemmin takaisin..

Crossfittaajat on helppo häätää: riittää kun heittää kahvakuulan ikkunasta, niin ne hyppää perään.

Kaverit jotka ei ikinä voi antaa suoraa vastausta jos kysyy että esim. nähdäänkö tai tehdäänkö jotain tänään, vastaus on yleensä "katsellaan" tai "otan yhteyttä myöhemmin" ja lopulta sitten kaverista ei kuulu mitään. Mikä siinä on niin helvetin vaikeeta suoraan sanoa ettei ehdi/jaksa nähdä tai on muuta menoa...

Toinen asia myöskin mikä vituttaa nyt ja aina on ihmiset jotka eivät voi lupauksiaan koskaan pitää, jos esim. jossain pitää nähdä tietyn kellon aikaan saatetaan tulla tunti pari myöhässä ilmottamatta asiasta.

Tyttö, joka antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa. Jotenki noin sen vois sanoo. Kuitenki jos yritän päästä ykköspesälle nii tyttö vaa torjuu yritykset. Se on avautunu mulle pari kertaa sen poikaystävästä. Kuinka se pettää, ei oo kiinnostunu jne. mutta pelkää että se jää yksin. ^^ Viime kesänä oltii töissä samal paikkakunnal nii tuli pyörittyä sen kans aina viikonloppusi. Loppukesästä meinas jo kiehuu yli. Ei sen takia ettei oo onnistanu mutta se pyörii muutaman mieskaverin kanssa jotka on täys kusipäitä. Puhuu paskaa toisista minkä kerkeää yms. Nyt oon kuitenki kokeillu unohtaa tän ja rentoutuu ettei tuu alter ego esii. :b Harmittaa vaa ku tietäsin et jos se joskus jättäs sen nykysen ja mua onnistais nii oon varma että juttu tulis toimiin. nocando

Vitun nikotiinin himo heti aamulla... Vitun tupakka...

Onko kahvin jälkeen pahimmillaan? Meikä lopetti tupakoinnin ja viikon päästä lopetin kahvin.. Tupakanhimo pieneni samantien, kun en juonu aamukahvia.

edit. Ja oon yrittäny 3 vuotta lopettaa.. Nyt ekaa kertaa ilman kahvia ja tuntuu helpommalta, kuin ennen.

Onko kahvin jälkeen pahimmillaan? Meikä lopetti tupakoinnin ja viikon päästä lopetin kahvin.. Tupakanhimo pieneni samantien, kun en juonu aamukahvia.

edit. Ja oon yrittäny 3 vuotta lopettaa.. Nyt ekaa kertaa ilman kahvia ja tuntuu helpommalta, kuin ennen.

Jep, näin se on mullaki. Viime vuonna olin 1 vuoden polttamatta, mutta kun elämään tuli liian raskaita asioita, niin ratkesin... :(

Yksi tämän puljun työntekijöistä kusee lattialle joka helvetin ikinen päivä kun se täälä on töissä, haju on aivan törkeä. Huomas taas tänään aamulla kuka on tullut lomalta töihin.:urjo:

Voi vittu ja vitun ikenet kun tuo "täällä asuva" kakara huutaa ihan idioottimaisista asioista. Ei saatana, mä en jaksa kohta enää. Mä en oo ees nukkunut paskaakaan kun toi meuhkaaminen alkoi jo puoli kuudelta aamulla jostain käsittämättömästä syystä.

Back
Ylös Bottom