- Liittynyt
- 18.1.2005
- Viestejä
- 1 411
Omenahotelli!
Piti olla yötä Mansessa, sniiduiltiin ja otettiin huone ompusta kun viime kerralakin kaikki toimi hyvin ja hinta oli hyvin edullinen. Ei toiminu tällä kertaa.
Päästiin huoneeseen niin alko ärräpäät lenteleen multa ja vaimokkeelta. Sängyllä oli kivasti edellisen asukkaan märät pyyhkeet ja lakanat semmosessa mytyssä ja huone oli muutenkin siivoomatta. Soitin sitten asiakaspalveluun et kertokaas nyt et mitä vittua! :D
Sanoivat sitten ystävällisesti et lisäävät tohon meidän varaukselle pääsyn siivouskomeroon josta saadaan itse hakea puhtaat lakanat ja pyyhkeet huoneeseen ja pyysivät tekemään reklamaation niin saadaan hyvitystä sit hotelliyöstä. Asiakaspalvelija sanoi et n. 5 minuuttia menee niin se meidän ovikoodi toimii myös sinne siivouskomeroon. Venattiin varmuuden vuoks sit 20 minsaa et se varmasti toimii se ovikoodi, no yllätyys!!! Ei toiminu ku mentiin. Soitin sit uudestaan aspaan ja kysyin et mitä vittua² , siinä sit hetken juttelin sen aspan tyypin kans ja sit se laitto sen viimein toimimaan ja pääsimme kurkkaamaan sinne siivouskomeroon josta piti löytyä kaikki tarpeellinen huoneemme varustamiseen uudenveroiseksi. FUCK! Siellä oli 7 tyynyliinaa ja yks pussilakana! Ei pyyhkeitä, ei alulakanoita tms. ja muutenki ko. siivouskomero oli semmonen 1x1,5 metrin pienenpieni koppi jossa oli pari säälittävää hyllyä tyhjänä, siis tuon yhden hyllyn lisäksi josta tuo huima varustus löytyi... :jahas:
Sanoin sit sille aspalle, et kiitti moro, huone on yöpymiskelvoton ja tämä seurue kirjautuu nyt huoneesta ulos ja napaa ekan junan takas etelään. Ainoa mikä tuosta jäi hyvänä asiana mieleen oli kuitenkin tuo asiakaspalvelu, ei tarvinnut jonottaa ja ilmeisesti yrittivät auttaa oikeasti, tai ainakin sellaisen kuvan puhelun aikana sain. Ja ei sen puoleen, ei se sen aspassa työskentelevän tyypin vika ollu et siivoojat ei ollu tehny duuniaan oikein, et ei mulla mitään syytä ollu niille vittumaiseks käydäkkään ;)
Tässä sen näkee tosin tuon ketjun liiketoimintamallin hienouden. Sillon kun ei ongelmia ole niin toi hotelli on ihan mainio hinta/laatu suhteeltaan. Mut auta armias jos joku ongelma tulee, se puhelinasiakaspalvelu ei paljoa pysty siinä tekemään ongelman ratkaisemiseksi. Seuraavan kerran kun Suomessa pitää hotellissa yöpyä, maksan ilomielin hieman extraa siitä, että ko. hotellista löytyy joku henkilö jonka saan paikan päälle auttamaan sillon kun ongelmia tulee. Omppuhotelliin en enää ikinä mene, se on varmaa.
Katsotaan nyt miten toi reklamaatio menee, jos saadaan kaikki rahat takas annan asian olla, mut jos ei hyvitystä kokonaismääräsenä tule niin nostan semmosen kakkamyrskyn et oksat pois! :evil:
Näihin tunnelmiin, Omppuhotelli saa multa kyllä ehkä puolikkaan tähden siitä hyvästä et aspassa oli mukavat tyypit.
Piti olla yötä Mansessa, sniiduiltiin ja otettiin huone ompusta kun viime kerralakin kaikki toimi hyvin ja hinta oli hyvin edullinen. Ei toiminu tällä kertaa.
Päästiin huoneeseen niin alko ärräpäät lenteleen multa ja vaimokkeelta. Sängyllä oli kivasti edellisen asukkaan märät pyyhkeet ja lakanat semmosessa mytyssä ja huone oli muutenkin siivoomatta. Soitin sitten asiakaspalveluun et kertokaas nyt et mitä vittua! :D
Sanoivat sitten ystävällisesti et lisäävät tohon meidän varaukselle pääsyn siivouskomeroon josta saadaan itse hakea puhtaat lakanat ja pyyhkeet huoneeseen ja pyysivät tekemään reklamaation niin saadaan hyvitystä sit hotelliyöstä. Asiakaspalvelija sanoi et n. 5 minuuttia menee niin se meidän ovikoodi toimii myös sinne siivouskomeroon. Venattiin varmuuden vuoks sit 20 minsaa et se varmasti toimii se ovikoodi, no yllätyys!!! Ei toiminu ku mentiin. Soitin sit uudestaan aspaan ja kysyin et mitä vittua² , siinä sit hetken juttelin sen aspan tyypin kans ja sit se laitto sen viimein toimimaan ja pääsimme kurkkaamaan sinne siivouskomeroon josta piti löytyä kaikki tarpeellinen huoneemme varustamiseen uudenveroiseksi. FUCK! Siellä oli 7 tyynyliinaa ja yks pussilakana! Ei pyyhkeitä, ei alulakanoita tms. ja muutenki ko. siivouskomero oli semmonen 1x1,5 metrin pienenpieni koppi jossa oli pari säälittävää hyllyä tyhjänä, siis tuon yhden hyllyn lisäksi josta tuo huima varustus löytyi... :jahas:
Sanoin sit sille aspalle, et kiitti moro, huone on yöpymiskelvoton ja tämä seurue kirjautuu nyt huoneesta ulos ja napaa ekan junan takas etelään. Ainoa mikä tuosta jäi hyvänä asiana mieleen oli kuitenkin tuo asiakaspalvelu, ei tarvinnut jonottaa ja ilmeisesti yrittivät auttaa oikeasti, tai ainakin sellaisen kuvan puhelun aikana sain. Ja ei sen puoleen, ei se sen aspassa työskentelevän tyypin vika ollu et siivoojat ei ollu tehny duuniaan oikein, et ei mulla mitään syytä ollu niille vittumaiseks käydäkkään ;)
Tässä sen näkee tosin tuon ketjun liiketoimintamallin hienouden. Sillon kun ei ongelmia ole niin toi hotelli on ihan mainio hinta/laatu suhteeltaan. Mut auta armias jos joku ongelma tulee, se puhelinasiakaspalvelu ei paljoa pysty siinä tekemään ongelman ratkaisemiseksi. Seuraavan kerran kun Suomessa pitää hotellissa yöpyä, maksan ilomielin hieman extraa siitä, että ko. hotellista löytyy joku henkilö jonka saan paikan päälle auttamaan sillon kun ongelmia tulee. Omppuhotelliin en enää ikinä mene, se on varmaa.
Katsotaan nyt miten toi reklamaatio menee, jos saadaan kaikki rahat takas annan asian olla, mut jos ei hyvitystä kokonaismääräsenä tule niin nostan semmosen kakkamyrskyn et oksat pois! :evil:
Näihin tunnelmiin, Omppuhotelli saa multa kyllä ehkä puolikkaan tähden siitä hyvästä et aspassa oli mukavat tyypit.
vielä vaan ~5h töitä ja sitten kotiin vetää buranaa ku jomottaa..