Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tuohan on pienissä kylissä enemmän sääntö kuin poikkeus. Puhutaan paljon, mutta tiedetään vähän.

En sanoisi jeboun entistä kotikaupunkia "pieneksi kyläksi", kuitenkin Suomen 10. suurin kaupunki (eli ei nyt ihan mikään tuppukylä).

^ no sepäs se. nautin niin täysillä ku nyt tääl kukaa ei viel tunne mua enkä mä tunne ketää! :D

Tuohon ei kannata liiaksi turvautua. Hyvä kun itsekin totesit että "vielä". Joka paikassa on omat kuvionsa ja piiri pieni pyörii. Mutta toisaalta nyt sulla on mahdollisuus aloittaa tyhjältä pöydältä, ei kannata kusta sitä hommaa.

Viidettä kertaa tänä vuonna kipeenä. Vituttaa aika huolella jatkuva sairastelu, mutta alkaa pikkuhiljaa pelottamaan että mikä on kun on jatkuvasti sairaana.

Vitun pissikset saatana. ^

Vitun pää ollut kipeä jo melkein 2 kuukautta koko vitun ajan, vitun arvauskusipäähintit ei tiedä mistä on kyse eikä niitä kiinnostakaan, minkä ymmärrän toki. Viimeksi kun kävin lääkärissä niin tohtori vaan naureskeli että se on sen merkki että sulla on vastuuta ja murheita, helvetti että oli lähellä etten tunkenut tohtorin päätä häneen omaan perseeseensä.

Vitun pää ollut kipeä jo melkein 2 kuukautta koko vitun ajan, vitun arvauskusipäähintit ei tiedä mistä on kyse eikä niitä kiinnostakaan, minkä ymmärrän toki. Viimeksi kun kävin lääkärissä niin tohtori vaan naureskeli että se on sen merkki että sulla on vastuuta ja murheita, helvetti että oli lähellä etten tunkenut tohtorin päätä häneen omaan perseeseensä.

onks sulla mitattu kolestrolit,verenpaine ja hemoglobiini ?

valita pään särkyä ja sano että on suvussa noita .... haluat mitata!
pakko niitten on mitata! itsellä ainakin mitattiin ku noihin vetosin ammattikoulussa

Vatuttaa kun joka asiasta pitää tehdä niin helkutin vaikeeta. Missään ei voi antaa periksi vaan pakko periaatteen vuoksi vittuilla päin näköä. Naama niin punasena raivosta aamusta lähtien ettei mitään rajaa!

Ollaan taas niin jännän äärellä: juhannuksena pitäisi päästä töihin, mutta kas kummaa ku busseja ei oikein kulje. Way to go Tampereen kaupungin liikenne :down: No onhan taksit keksitty... nyt ois kyllä fillarikin kova sana.

Kannattaa suosiolla tommoisissa asioissa käydä yksityisellä, säästyy aika ja hermot.

Niinhän se taitaa olla. Kaikenmaailman kuvat ja kaikki on otettu mutta mikään ei kerro noille toopeille mitään. Poskiontelot on kuulemma ahtaat ja täynnä paskaa, itse epäilisin sitä syyksi. Söin kyllä jo siihen kuurin mutta ei vaikutusta pääkipuun, ehkä siinä lääkkeessä vaan ei ollut tarpeeksi potkua ja sielä ne mäikyt on vieläkin? Pitää käydä testauttamassa uudelleen ja vaatia että ne otetaan sieltä pois sillä sekunnilla jos sielä vielä jotain on, eikä millään helvetin lääkkeillä.

En tiedä vituttaako nyt niin ankarasti vai pelkästään oksettaa... Kävelin tossa Sellon läpi kun tulin duunista himaan ja hyi helveltti, mitä vittua ihmisille on tapahtunu, vielä muutama kesä sit tuolla ihmisten ilmoilla käveli oikeesti ihan normaalivartaloisia ihmisiä. Nyt näytti siltä ku joku saatanan fat camp ois tullu ostoksille ko. kauppakeskukseen. En minäkään nyt mikään komistus ole enkä pyykkilautavatsaakaan omista, mut saatana, ei mun keskivartalo kuitenkaa rintakehää leveämpi ole ja mun ei tarvii puuskuttaa naama punasena ja paita hiestä märkänä jos joudun käveleen kauppakassi kädessä yli 20 metriä... Hyi :urjo:

Mun veroeuroista sit kustannetaan tollasille pallolaajennukset ja ohitusleikkaukset kun ne ei viitti ees vähän pitää huolta itsestään. :jahas:

Sit toinen asia mikä vituttaa on noi nuoret naiset jotka on muuten hoikkia ja sit semmonen oksettava siideriröllö aka pelastusrengas tossa vyötäröllä, sit on semmoset pari numeroa liian pienet mikroshortsit jalassa ja napapaita päällä... Tupla yök..

Yhdyn tuohon pissiskommenttiin. Melkein aina saa pettyä kun katsoo eteensä ja näkee nätin naama. Katsoo alemmas, ylävartalo näyttää jees. Sitten katse kääntyy vyötärölle ja perseeseen. Tulee IKEA välittömästi mieleen ja halut katoaa.

Back
Ylös Bottom