Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Kuulin tossa radiosta vähän matkaa sairaan hyvästä biisistä! Aattelin et kyllä mä sen taitavana poikana löydän youtubesta, enkä siis kuunnellut loppuun kuullakseni kappaleen nimeä. Nyt voi perkele ei löydy mistäään! En saa varmana yöllä unta. Voehan vittu! :jahas:

En muista millon ois vituttanu näin paljon. Työstin ihan vitun pitkään yhtä ja samaa naista, että hommasta tulisi jotain. Tänään selvisi, että naisella on ollu mies jo jonkun aikaa. VOI VITTU. VOI VITUN VITTU. tällästä vitutusta ja tyhjyyden tunnetta en muista olleen pitkään aikaan. Tähän oliki vitun hieno päättää tämä paska viikko. Kaikin puolin aivan perseestä. Torstaina tuli kenkää ja tämä nyt tähän hyvänä lämmikkeenä. Vaikkakin duuni oli ihan perseestä ja ens viikolla mennä jo keskustelemaan uusista hommista, niin tuo nais perseily pilasi kyllä kaiken. VOI VITUN VITTU!!!

Et menettäny kyllä yhtään mitään, vaan pikemminkin pelastuit. Pääsee tollasesta akasta eroon, niin se on vaan plussaa. Huonosti olisi käyny jossain vaiheessa kuitenkin. Itselle sattunu aikalailla samalla tavalla. Se oli kyllä varmaan aika yleinen "mitä tapahtuu kun poikaystävä on intiss..." keissi :D

Alko aamu taas vitun hyvin, menin ihan turhaan salille, kun ei paljoa toiminu salikortti. Tunnin päästä uus yritys, kun henkilökunta saapuu paikalle.

Noni, ei tarvitse enaa huolehtia paallekkaisyyksista... Sahkopostiin oli tanaan tullut ilmoitus "We write to advise of a 24 hour delay with your delivery or collection that was scheduled for 20th June 2011. Due to unfortunate circumstances outside our control we will no longer have a vehicle in your area until Tuesday 21st June.
We do sincerely apologise but your delivery or collection will now be completed on Tuesday 21st June 2011
"

FUUUUUUUUUUUUUUCK. Mun paa rajahtaa kohta. Lahden itse ma-ti valisena yona, joten ei kai tassa auta kuin yrittaa lahjoa joku kamppiksista olemaan paivan kotona ja antamaan mun tavarat pois. Voi vittu sentaan.

Lainaan itseani, koska on pakko kertoa miten hyvin kaikki paattyi!
Laatikoita ei tosiaan pitanyt hakea tanaan, mutta soittelin ympariinsa ja lopulta paadyin soittamaan suoraan kuskille (joka antoi viimeksi pakkausmateriaalit tuodessaan oman numeronsa, koska olin niin kiva ja laskuerittelyssakin oli jotain haikkaa), joka lupasi tehda pienen ylimaaraisen mutkan ja hakea mun tavarat :) Nyt ne on sit matkalla varastoon ja mina olen vapaa lahtemaan! Laakarillekin ehdin ihan hyvin viela.

Aiti neuvoi mulle aina etta "nuku yon yli, aamulla kaikki on paremmin" ja se on niin totta! Ei kannata stressata asioista, kaikki jarjestyy kylla :)

Varsinaista salikomediaa ole, mutt olis mukava nähdä Khanin reaktio mikäli tämän haasteen näkee saati ottaa vastaan.

Tän kaverin videoista on tainnut olla ennenkin keskustelua, mutta hyi hitto... :urjo:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tien väärää laitaa kävelevät ihmiset (naiset.) Koira on koulutettu pysymään koko ajan vasemmalla sivulla ja sitten joku vitun urpo (nainen) kävelee vastaan samalla puolella..
Eikä tietenkään suostu väistämään, "koska minä olen nainen." Sitten joudun itse vaihtamaan koiran kanssa väärälle puolelle ja koira menee ihan hämilleen, kun pitäs olla oikealla sivulla (jonne ei saa mennä.)

Vittu.

Asun asumisoikeustalossa jossa kolme kerrosta. Kaksi alinta on samaa asuntoa kaksi kerrosisina ja ylin on taas erillisiä asuntoja omalla luhtikäytävällä. Voi saatana että voi vituttaa kun joku tuossa yläpuolella kolistelee, siirtelee "huonekaluja", heittelee esineitä parketille jne. Ja kaikki äänet kuuluvat suoraan katostamme. Tuo kolina on jotain ihan käsittämätöntä, välillä kuulostaa että oikeasti sohvia siirretään koko ajan. Tänään kuulosti jopa ketjujen kilinältä ja rupesin miettimään että onkohan siellä joku kotisali ja siitähän sitä mekkalaa irtoaa.

Noh parastahan tässä on että sitä kolahtelua kuuluu jopa öisin.

Tien väärää laitaa kävelevät ihmiset (naiset.)...

Yhdistettyä kävely- ja pyörätietähän saa kyllä kävellä kumpaa laitaa tahansa ja sama koskee varmaan myös pelkkää kävelytietä. Eli silloin ei voi varsinaisesti väärällä puolella kävellä. Mutta en mä ymmärrä miksi sitä oikeeta laitaa pitää kävellä, kun isommalla väylällä täytyy kuitenkin kävellä sitä vasenta reunaa.

Itekkin oon opettanut koiran kävelee vasemmalla puolella ja kyllä se on täyttä tyhmyyttä, ettei porukkaa voi yksin kävellessään väistää vasenta laitaa kulkevaa koiran taluttajaa. Pari kertaa on vastaatulija väistänyt ojan ja koiran välistä, kun en ole itse viitsinyt kiertää häntä koiran kanssa.

Vituttaa, tekis mieli haistattaa paskat jokaiselle vastaantulijalle ja avautua oikeen kunnolla kaikesta paskasta mitä niskaan sataa ja siitä paskanjauhamisen määrästä mitä harrastetaan siellä jossain monen sadan kilsan päässä mistä muutin jo pois. "Just keep talking, you're making me famous ;)"

Vituttaa, tekis mieli haistattaa paskat jokaiselle vastaantulijalle ja avautua oikeen kunnolla kaikesta paskasta mitä niskaan sataa ja siitä paskanjauhamisen määrästä mitä harrastetaan siellä jossain monen sadan kilsan päässä mistä muutin jo pois. "Just keep talking, you're making me famous ;)"

Miksi susta jauhetaan "paskaa"? Onko se tosiaan täyttä paskaa vai olisiko sillä sittenkin pientä totuuspohjaa? Harvemmin juttuja ihan tuulestakaan temmataan, ja jos vaikuttaa siltä että kaikki on vastaan niin ekana alkaisin etsimään syytä itsestäni koska mitä todennäköisemmin jotain on tehnyt väärin. Ei kaikki voi vihata huvikseen ja pelkäksi kiusaksi.

"puhutaan paskaa" =puhutaan negatiivisia asioita selän takana.

Hyvin usein paskan puhuminen ei ole paskaa, vaan ne negatiiviset asiat on totta, tai edes puoliksi totta. Mulle on ainakin henkkoht ihan ok jos jotkut esim. keskustelisivat minusta / mielipiteistään minuun liittyen vaikka ne eivät aina olisi niin imartelevia asioita. Paskanpuhumisena pidän enemmänkin valehtelemista, tahallista sellaista jolla on tarkoitus aiheuttaa haittaa jollekulle.

Omaan vitutukseen:

Vituttaa kaikki ja ei mikään. Varmaan mulla on tajuamattani samaan aikaan kuvitellut kuukautiset, ikäkriisi, jokin depressio, univaje, katkeruus, kateus, roidrage ja burn out. Ja kyllästyminen, inho, tylsistyneisyys.

Unohdin mainita: ihmisviha.

^ MEE - Ihmiskasvoista misantropiaa :)

Vaan kuka on kussut moden muroihin?! Yleensä suht leppoista juttua heität..

Heitän suht leppoisaa juttua? Okei. Leppoisa ei ois eka adjektiivi jonka valitsisin kuvaamaan mun nettitrollausta mutta kiva kuulla jos vaikutan jotenkin lämminhenkiseltä ja hyväsydämiseltä ihmiseltä (oikeestikin oon kyllä aika muksa).

Ei mun muroihin ole kukaan kussut, mulla on vaan useampaan asiaan palanut pinna tässä pikku hiljaa. En vaan enää jaksa tiettyjä juttuja ja hermot kiristyy sen takia. Pikemminkin sellainen yleinen vitutus joka on monen pienen asian kombo, ei varsinaisesti mitään järkyttävää kaunaa ketään tiettyä ihmistä kohtaan.

Miksi susta jauhetaan "paskaa"? Onko se tosiaan täyttä paskaa vai olisiko sillä sittenkin pientä totuuspohjaa? Harvemmin juttuja ihan tuulestakaan temmataan, ja jos vaikuttaa siltä että kaikki on vastaan niin ekana alkaisin etsimään syytä itsestäni koska mitä todennäköisemmin jotain on tehnyt väärin. Ei kaikki voi vihata huvikseen ja pelkäksi kiusaksi.

No kärjistettynä paskapuhetta, on myös totuuspohjaisia juttuja mutta en silti ymmärrä että minkä takia mun asioita (mitkä ei muihin liity) pitää jauhaa negatiiviseen sävyyn pitkin kyliä. Hauskin juttu oli kyllä että nyt kun muutin paikkakunnalta toiselle työn takia nii hyyyvin moni on kyselly mun kavereilta että kuka se äijä on kenen takii muutin :D

Back
Ylös Bottom