Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Piti mennä ostamaan kaupasta lyhyitä, helteille sopivia shortseja tai hameita, mutta voi vihtu kun voikin tulla giganttinen vitutus yhdestä ostosreissusta. Vitut minä ensinnäkään mitään vaatteita löytänyt. Mistä porukka oikein repii niitä lyhyen lyhyitä shortseja, jotka istuvat? Mä kokeilin useita, ja kaikissa sama perusvika: vyötäröllä 10-20 cm löysää. Ilmeisesti niitä ei ole tehty naisille, joilla on vyötärö, vai mitä helvettiä? Perseestä housut ja hameet seisovat pystyssä eivätkä mene ollenkaan perseen/selän kaarta pitkin. Lisäksi osasta housuja oli vain läskien kokoja. Sovituskopin peiliin tuijotellessa ei mieliala kohentunut, koska "jostain syystä" näytän niissä aina hirviöltä. Oon sekä liian laiha että liian läski. Hienoa. En tahdo enää koskaan nähdä itseäni.

Kaiken paskan kruunasi se, että jätin aurinkolasini kaupan sovituskoppiin ja ennenkuin ehdin ne mennä hakemaan, joku saatanan kleptomaani glitterpissis ne oli sieltä ehtinyt källiä. Rahallista arvoa niillä ei ollut, mutta sattuivatpa nyt vain olemaan ainoat mun koskaan löytämäni aurinkolasit, jotka istuivat tähän mun kääpiöpäähän. Voi vitun siideripissis! Jos saisin sen kiinni, repisin sen peräsuolen ulos, pyörittäisin sen sen kaulan ympärille ja heittäisin puun oksan yli ja kiskoisin sen sinne hirttymään. Vittu.

E. Ja kusin aikatauluni enkä päässyt salille, ttu.

Vitun iltavuoro !! Saatana nää on perseestä, niin perseestä ! Pakko se on vaa painaa.

Vitun iltavuoro !! Saatana nää on perseestä, niin perseestä ! Pakko se on vaa painaa.

Ryhdy romaniks, ei tarvi painaa mitään, kun vasemmisto ja vihreät painaa puolesta.

Vittu täällä itekin painaa pitkää päivää ja sitten tolle paskasakille pitäisi järjestää kämpät ja muut. SAATANA!

Hermot aivan riekaleina. Viimeiset kymmenen asiakasta olen hoitanut niin että verenpaine on aivan tapissaan ja tuntuu että räjähdän hetkenä minä hyvänsä.

Osoitelappuko sulla oli avaimenperässä vai miten luulet että joku keksis avaimen sopivan juuri sun lukkoon?

Tottakai. Eihän ne avaimet muuten löydä kotiin :jahas: No vuokranantaja tykkää varmaan hyvää ku niitä pitää olla se sama määrä tallella ku mitä ovat antaneet...

Teetätä jossain toinen avain tilalle?

...eikä mun mielestä niitä avaimia voi noin vaan teettää vuokrakämppään, varsinkaan noita mustapäisiä Abloy-lukkoja. Mulla on sellainen käsitys et siihen tarvii isännöitsijän luvan tai jtn. Ja sit kun isännöitsijälle selviää et se avain on hukkunut niin toki ne varmasti vaatii sitä sarjottamista. Huoh.

Nyt kun on aikaa niin taidan kertoa parin päivän vitutuksen sarjan, tapahtui vähän päälle viikko sitten, alkoi luokkaretken paluumatkalta:

Oltiin lähdössä junalla pois Helsingistä. Juna oli valmiiksi 25 min myöhässä. Sitten odoteltiin tunti Tampereella kun täälläpäin oli ollut myrskyä ja juna ei päässyt tänne. Siitä sitten tunnin odottelun jälkeen noustiin junasta odottelemaan johonkin asemalle. Sieltä bussilla parin tunnin matka kotio. Kotiintuloaika myöhästynyt sellaiset +4h.

No pääsen kotiin, olin matkan aikana ostanut paljon erilaisia elokuvia sun muita, menin kotiin ja kerrottiin että netti ei toimi. No katsotaan sitten dvd:tä. Kaikki äänet kuuluvat normaalisti mutta ei ollenkaan puhe kuulu. Kaikki yritettiin tehdä että saataisiin äänet toimimaan mutta ei toiminut. Sitten napsahti että katson tietokoneelta elokuvia, ei siihen nettiä tartte. EIHÄN MULLA OO OLLENKAAN TIETOKONEES DVD-SOITINTA....

No ajattelin että pääsen syömään (oli hermot suht kireällä), kotona ei muuta juomista ole kuin vettä ja maitoa ja olin kauniisti käskenyt ostaa pari pakettia kalapuikkoja että saa syödä mahansa täyteen ja sanottiin ettei oltu ostettu. No erittäin kovan vitutuksen alaisena katsomaan tv:tä. Mitäpä sieltä tulee... Vanha jakso myytinmurtajia minkä oon nähny jo parikertaa. No katson sen ja menen nukkumaan. Sitten just kun saan unta niin koputetaan oveen ja sanotaan että olihan sielä jääkaapissa kalapuikkoja 1 paketti. Huudan sitte puoliunes pää punasena et helevettiin siitä ja älkää enää herättäkö. Sitten herään siihen kun kaveri soittaa ja kysyy salille (varmaan ehkä 6h yöunet takana ja matkanaikana tuli nukuttua 5 päivän sisään yhteensä 30h). No lupasin unenpöpperössä mennä salilla ja en enään saanut unenpäästä kiinni. Mulla on erittäin paha allergia huonepölylle ja käskin kauniisti jos joku pystyisi pyyhkimään mun huoneen pöydät, ei ole kova homma (tulee muuten saatanan kova kutina jos ei ole siivottu) ja eihän niitäkään oltu siivottu. Koko päivä sitten sellasta ärsyttävää kutinaa.

Sitten ajattelin mennä syömään, oli tehty ruokaa: KAALIKÄÄRYLEITÄ mitä ei nielemään pystynyt huonon maun vuoksi (ei oltu ennen tehty tuolla tavalla noita). No syön paketillisen kalapuikkoja kylmänä kun ei kiinnosta paistaa. Sitten pistin ipodin lataukseen, ajattelin että puolentunninpäästä kun se on latautunut niin menen leikkaamaan nurmikon (ehkä ainoa mukava homma kun on tylsää ja vitutusta kun saa ajella jollakin ja kuunnella hyvää musaa). Eiköhän veli huuda pää punasena kun se haluaa mennä leikkaamaan nurmikon ja sitten se meni leikkaa nurmikkoo kun se niin halus, täs ainoo asia mikä vitutti on se että veljellä on ollu mopo, sillä on auto ja saa ajella rekkaa työkseen ja nyt se aikoo viedä multa vielä ruohonleikkurinkin ajon. No meen häätää sen pois, se oli ehtiny ajaa onneks vaan 1/7 nurmikosta. No oli sen verran kylmä sää että ajattelin heittää housut jalkaan shortsien sijasta. Äiti heittänyt ne pesuun. Siis ainoat housut mitkä oli sillä hetkellä saatavilla. No leikkaan puolet nurmikosta ja hyttyset alkavat kiusaamaan. Ajattelin heittää takin päälle. Äiti heittänyt senkin pesuun, menin sitte kysymään siltä (en edes huutanut mitään) niin se alkaa huutamaan ja paasaamaan että heitin vain, äkkiä juosten pihalle ja sadetakki päälle kun mikään muu takki ei mee mulle, kaikki muut on liian pieniä. No hyttyset pisteli kokoajan jalkoihin ja sadetakki päällä ei ollut kovin mukava ajaa nurmikkoa, kumminkin sellainen suht. lämmin sää. Ja hyttysmyrkkyä ei muuten ollut.

Sitten kun sain nurmikon leikattua niin äiti oli tehnyt ruokaa, makaronia ja kaalikääryleitä (luuli että pidin niistä kun en yhtään sanonut etten pidä niistä). Siitä sitten iso lautasellinen makaronia naamaan. Ja olihan veli tuonut juomaa 2 pulloa pepsi (maxia! vittu se on pahaa).

Edelleenkään netti ei toimi....

Sitten kun olin päättänyt ostaa vesurin ja kirveen niin alkaa kauhea valitus että saadaan kyllä ne joltain sukulaiselta lainaksi. Karjasin sitten niin lujaa kuin pystyin että mitä jos kerrankin ostettaisiin jotakin omaa ettei aina oo kaikki lainaksi ja juosten huoneeseen ovet paikkuen.

Ja tuosta netistä. Oli oikein itsepäinen palvelija siellä puhelimen päässä, valitti että maksu näkyy vuorokauden jälkeen siirtämisestä niiden tilillä ja ne sillo pistää yhteydyt kuntoon, olis siis jääny muka joku vanha lasku maksamatta 20€... No illalla ei mikään paikka auki ja kotona ei pystytty maksamaan mitään kun netti ei toimi, torstai oli pyhä joten perjantaina päästiin maksamaan netti tutun luokse (keskiviikkona soitettiin). Ja ei auennut viikonlopuksi. Tänään soitettiin sinne ja sitten kun kysyttiin miksei netti toimi niin sanottiin "joo kyllähän se näyttää olevan maksettu, pistetääs nyt netti toimii, hyvä että soititte, muuten ei kyllä oltais pistetty kuntoon koko nettiä". Voi vittu mitä palvelua kyllä.

Ja kukahan on keksinyt pistää hotellihuoneen vessan ulkopuolelle vessan valokatkaisijan...........
Se kertoo vitutuksen määrästä ku löin parikertaa puukon niin täysiä tietokonepöytään kuin pystyin hampaat irvessä ja tietokoneen hiiri on lennellyt pitkin seiniä.

Ja en jaksa tarkistaa onko paljonkin virheitä joten älkää valittako jos näette..
Siinä nyt teille vähäsen hupia, kaikki tuo tapahtui meinaan kahden päivän sisään kun mukaan ei oteta tuota nettijuttua. Onneks ei enään vituta.

Mulla on erittäin paha allergia huonepölylle ja käskin kauniisti jos joku pystyisi pyyhkimään mun huoneen pöydät, ei ole kova homma (tulee muuten saatanan kova kutina jos ei ole siivottu) ja eihän niitäkään oltu siivottu. Koko päivä sitten sellasta ärsyttävää kutinaa.

Ei helvetti, etkö saa edes pölyjä pyyhittyä ite?!!

Polyallergia varmaan estaa sen, koska pyyhkiessa saattaa joutua kosketuksiin polyn kanssa. Tai emmatia.
On joillain kylla rankka elama. Pieni asennemuutos saattaisi tehda teraa :)

Vaikka ei silla, mua on itseanikin ketuttanut pienet asiat tanaan. Poikaystava siirsi tapaamista tasta illasta huomiseen, koska hanen aitinsa on sairaalassa. En halunnut suuttua ja tiedan ettei pitaisi, mutta pahoitin silti vahan mieleni. En onneksi kuitenkaan nayttanyt sita.

Lisaksi olen aivan rikki ja vasynyt seka fyysisesti etta henkisesti. Olen reilun viikon ajan raahannut perseeni joka ikinen paiva kirjastoon vahintaan 8 tunniksi ja se alkaa ottaa veronsa (en siis facebookkaile tai tee mitaan muutakaan siella ja pidan yhden 15min tauon koko aikana, muu aika menee journaalien ja muistiinpanojen parissa). Ei siina muuten mitaan, jos olisi edes jotain muutakin tekemista... Mutta kun ei ole. Kaikki kaverit opiskelevat 24/7, poikaystava on Lontoossa, kampus on aivan kuollut... Toissa olen ollut muutaman illan, mutta sita ei oikein voi laskea vapaa-ajaksi. Juoksemassa kayn ja se auttaa hiukan, mutta aika yksinaista touhua sekin on. Olisipa jo lauantai, silloin alkaa onneksi kesaloma!

Itse asiassa kyllä saan ja kyllä pyyhin mutta kun pyysin että pystyisiko joku pyyhkimään ne ja kauniisti sanottiin että kyllä ja ei oltu pyyhitty, tämä tässä vituttaa (vitutti).

Kiitokset

Polyallergia varmaan estaa sen, koska pyyhkiessa saattaa joutua kosketuksiin polyn kanssa.

Tuohan siinä on, kauhea kutina tulee kun alkaa pyyhimään niitä pölyjä aina käsivarsiin.

Älä huoli. Voin lohduttaa, että vanhempiasi vituttaa varmasti vielä ankarammin.

Kyllähän niiltäkin sitä kirosanaa kuului ja valitusta...

Mulla oli tasan yks asia, mutta eipä sitäkään kehtaa kirjottaa kun täällä trnaja avautuu, on siinä määrin asiat päin helvettiä näköjään...

Back
Ylös Bottom