Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vitun kusitaliaivoraivaussaha, ei lähe käyntiin vaikka mitä koittaa, saa haistaa paskan ja heitän sen kohta kalliolta jokeen, vitun paska romu, just mun tuuria ku olis tänää ollu aikaa ja olis tehny mieli raivata tota rantaa ja vaatteet kaikki katottu valmiiks, vitun paska kone mikä ei sitte koskaan toimi, vitun narusta käynnistettävät paskat!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vituttaa kun en pääsee treenaa.. Enkä oo päässy pitkään aikaan tän kyljen takia. Mä en pääse ikinä minkään näköseen kuosiin tätä menoa :itku:

Vituttaa ku ei nukuta.. vituttaa ku meni mässäilyks tänää.. vituttaa ku ei tullu uusia ennätyssarjoja tänää penkissä (ja oli muuten lähellä).. vituttaa kun on koeviikko päällä ja huomenna koe. Oon lukenu noin 1/3 kurssin asioista. Tiivistettynä, vituttaa.

+http://www.mtv3.fi/urheilu/yleisurh...11/05/1336112/powell-nauroi-boltin-hauikselle vituttaa harvinaisen paljon tuo kommentti minkä joku älykääpiö on käynyt heittämässä (tsipadabaduu)

Vittu mua pelottaa mennä hammaslääkäriin !! Isomies, mut vittu silti.

Vittu mua pelottaa mennä hammaslääkäriin !! Isomies, mut vittu silti.

hammaslääkäri on luultavammin maailman yksi pelottavimmista paikoista :o

vituttaa ku tulee selkään vain paksuutta EI leveyttä, vituttaa tuo iän ikuinen mopo tuolla tallissa kun ei ole saanu myytyä (hyvä kuntonen ja kaikkea) eikä sillä etes ole ajanut kun on jo moottoripyörä ja auto! VITTU!

Armeija vituttaa aivan suunnattomasti nyt! Koskaa ei pääse lomille ajoissa, mettä leirejä joka viikko, lomia kerkee käyttämää, suunnitelmat muuttuu 3-4kertaa viikkoo jne... Mie haluun et se loppuis jo, perkele!!

Tänään oli semmoset kalsarit joissa on reikä pallien kohalla, no sitten siinä kaupungilla kävellessä toinen palli plumpsahti reiästä "ulkopuolelle" ja alkoi raastaa housuihin. Jonkun ajan päästä alkoi jo aristaa mutta ei julkisella paikalla voinut oikein ruveta housuja kaivelemaan ja ennen kuin pääsin kotiin olikin palli iloisen punainen ja vereslihalla. Nyt on niin arka ettei meinaa kävelystä tulla mitään, oikein kuoriutui iho osittain...
Eipä mulla muuta.

edit. sanomatta kai selvää ne kalsarit on heitetty roskiin.

Vituttaa kun ei tiedä mitä pitäis tehä selkävamman kanssa.. jatkunu ihan liian pitkään ja just peruin leikkausajan erinäisten syiden takia.

Back
Ylös Bottom