Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Piti lähte Helsinkiin vapuksi, mutta eikös kaveri hankikin jonkun mahapöpön ja alkaa yrjöillä ennen kuin ensimmäistäkään pulloa on korkattu.
Joten eipäs sitten lähdetäkään tien päälle vaan jäädään kotiin.

Kahesta kahteen töitä. Semisti vituttaa, mut mielummin dokaan itteni hengiltä sitten kesäkuumalla.

Toinen vitutus tälle päivälle
Sokerivitunmuuraiskyrvät aloittivat jokakeväisen asunnonvaltauksen

Tänään aiheutin itse mukavasti salikomediaa. Tein pukkitempausta, ja viimeisen jäädessä eteen putosi tanko tietysti niin, että kiekot ottivat maksimaalisen kimmokkeen pukin reunoista. Ystävällinen kanssareenaaja pysäytti tangon salin toisessa päässä. Kommentti:

"Vie takaisin ja tempaa pois se."

Sokerivitunmuuraiskyrvät aloittivat jokakeväisen asunnonvaltauksen

Muurahaiset merkitsee polun sinne mistä löytyy ruokaa. Kannattaa siivota välillä (moppaamalla)! Sitten muurahaiset ei tajua minne piti mennä ja ne joutuvat aloittamaan etsinnän uudestaan. Myös pesät kannattaa tietysti tuhota, sieltähän niitä tulee.

Katselin, että tutun näköinen paikka. Toi on muuten kuvattu Porin Stadionin punttikselta :D Eli " Mikä v... teitä porilaisia oikein vaivaa?" :D :D

Älä nyt tuolla kaverilla on kaikki muutkin liikkeet yhtä lennokkaita. Penkissäkin selkä pomppaa aina ylös, kun punnerrus voimat ovat niin suuret.

^ Ei kyllä auta ! Meillä aikoinaan Äiti pesi lattiat kerran viikossa ja muurahaiset vaelteli pitkin keittiön kaappeja. Tuholaistorjuja kävi kerran vuodessa ja muurahaiset oli pari päivää poissa ja taas tuli uusia.. Ehkä naapurista.

Joku soitti vanhaan kännykkään äsken tuntemattomasta numerosta. Vastasin siihen ja korvaan iski jotain mölinää pirun kovalla. Mitä vittua? Yritin kysellä, että kuka siellä, mutta sieltä kuului vaan jotain taustahälinää. Joku on varmaan vähän vappusimoissaan taas saatana.

Vituttaa tollaset kaverikorttien pelaajat, jotka vielä olettavat, että mä ihan oikeasti haluan niitten kanssa viettää aikaa sen jälkeen. Ei. Minä en halua olla vain sinun kaverisi, itse asiassa tämän päivän jälkeen minua vituttaa nähdäkin sinua. Senkus hengaat keskenäsi.

Back
Ylös Bottom