Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Siis nauraako porukka oikeasti siellä jumpallesi vai kuvitteletkohan homman itse? Noin dorkamainen käytös kuulostaa aika mahdottomalta uskoa, eikai kukaan yli 13-vuotias voi olla niin tyhmä että ainakaan avoimesti nauraa toisten painoille. Missä salilla oikein treenaat?

Siis se kyyläilevä porukka on juurikin osastoo: teiniporukka joka menee kylmiltään repii penkkiin ykkösmaksimeita toisten kannustaessa. Ei siis mitään uutta tai ihmeellistä, jos joku on tälläiseen joskus törmännyt. Mitäpä tosta itse häiriintymään, meitä on moneen junaan ja vielä asemallekkin.

Leppävaaran uimahallin kuntosalilta mut voi tällä hetkellä bongata. Porukka asiallista ja salina ihan ok.

Eilen vitutti huolella, emännän kaveri tuli kilometrien päästä käymään, ryyppäämään tietenkin. Hienoa siinä istua ja katsoa sitä rimpsalle lähtöä kun tietää että itsellä pitää olla pää tyynyssä kello kymmenen ja painua aamulla duuniin jota vittu vihaan. Saatana. Olisi pitänyt vaan vetää perseet ja lähteä mukaan.

Havaitsenko motivaatio ongelmia duunin kanssa? :rolleyes:

Hoho. Onko tämä siis Kokkolassa? Oon kerran ollut "varmistamassa" tälle kaverille. Ettei se viimeinen kiekko putoa :hyper:.

Hei minäkin tiedän tämän kaverin jos on tosiaan kokkolalaisesta kyse :dance: Se aina pyörittelee niitä 50 kilon kiekkoa ympäri salia. Treenimetodeistaan huolimatta asiallisen oloinen kaveri.

No luulet sä et mä tuun sun luo illalliselle jos siellä on joku paskan käry ilmassa!?Olispa tosi romanttista kun joutus piteleen nenästä kiinni ku syo! :jahas:

No en mä sua haluiskaan mun luo illalliselle!!!...ku ei mul oo vielä sellasta pöytäliinaa millaisen tahdon. Ja sen haisunäädän voi laittaa parvekkeelle. Tai sit mä tuun sun luo. Joo, sehän oiski kätevää...

Mun mielestä tuo vasen haba näyttää siltä että se ois jo kerran revennyt.

Joo, Kokkolassahan tämä. Kari on kyllä todella hyvä ja ystävällinen tyyppi, mutta sen treeni on vähintäänkin erikoista

Olen "tuntenut" Karin noin 10 vuoden ajan ja se on aina treenannut samalla tavalla. Se nuorena kisas kuulemma kehonrakennuksessa, mutta en tiedä sit oliko se kertaluonteista. Nykyisin se oletettavasti treenaa voimaa tai jotain

Salikomediasta tuli mieleen, tietääkö kukaan sitä youtube videota jossa joku äijä "treenaa" vatsaa. Siinä videolla se sätkii kun kala ylös alas. Yritin ettiä sitä mutta en löydä.

Back
Ylös Bottom