Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tv-tarjonta pistää välillä vituttamaan. Kanavia on kymmeniä, mutta laatuohjelmia saa etsiä. En halua katsoa "korjataan paskahuussia" tai visailuohjelmia tai "kykyjen" etsintää, varsinkaan epävireessä laulavia idiootteja joista tehdään markkinatuotteita. Yleltä tulee ikuisena uusintoina mustavalkoisia suomalaisia elokuvia ja oopperaa. Päivällä tulee ostos-tv:tä ja päiväsarjoja. Erityismaininta suomalaisesta draamasta, jossa paskat käsikirjoitukset kilpailevat surkeiden näyttelijöiden kanssa huonoudesta. Urheilutarjonta on siirretty kaupallisille kanaville. Listaa voisi jatkaa loputtomiin.

Mua vituttaa kun Linkin Park soittaa niin paskaa lällymusiikkia nykyään. Ei ne koskaan ole mitää neroja musiikin suhteen olleet, mutta eihän noissa itkuvirsissä oo enää mitään kivaa. Ihan paskoja.

Linkin Park on ollut paskaa aina. Musiikista tuli mieleen, että ärsyttää kun päässä soi 5th Dimensionin Aquarius. "Age of Aquarius..." AARGH!!

Tv-tarjonta pistää välillä vituttamaan. Kanavia on kymmeniä, mutta laatuohjelmia saa etsiä. En halua katsoa "korjataan paskahuussia" tai visailuohjelmia tai "kykyjen" etsintää, varsinkaan epävireessä laulavia idiootteja joista tehdään markkinatuotteita. Yleltä tulee ikuisena uusintoina mustavalkoisia suomalaisia elokuvia ja oopperaa. Päivällä tulee ostos-tv:tä ja päiväsarjoja. Erityismaininta suomalaisesta draamasta, jossa paskat käsikirjoitukset kilpailevat surkeiden näyttelijöiden kanssa huonoudesta. Urheilutarjonta on siirretty kaupallisille kanaville. Listaa voisi jatkaa loputtomiin.

Sieltä näytetään mitä ihmiset haluu katsoo. Okei, en väitä että kaikki siitä skeidasta oikeesti nauttii ja olen sun kanssa täysin samaa mieltä. Mua itseeni ärsyttää ku monelta kuulee kuinka perseestä tv-maksu on, mut mun mielestä se taas on ok koska yleltä tulee mun mielestä ihan tasokasta katsottavaa.

editoin vielä että mua vituttaa mainokset ohjelmien ja elokuvien välissä, varsinkin kun enemmistö mainoksista on surkeita. Yle:n kanavilla mainoksettomuus on hyvä.

Juuri tuon vuoksi en ole edes aloittanut tv-järjestelmän asentamista taloon. Ei ole antennia, ei ole kaapelia, eikä lautasta. Lautasen tuuppaan joskus katolle jos jaksan. No, eipähän tartte maksaa tv-lupaakaan.

Vituttaa diettaaminen vaihteeksi. Läskin pitäisi sulaa nopeammin !

PSN vielläkin down :( Im gonna kill my self.

PSN vielläkin down :( Im gonna kill my self.

Sama homma ottaa sitten oikeesti aivoon! Kaikki työasiat sain hoidettua viikolla, työläppärikin on konttorilla! Eukko reissussa koko pääsiäisen!

Piti pelata pitkästä aikaa oikeen todenteolla mutta eikö se prkl PSN ole nurin.

Pakko kait sitten vaan juopotella

Kävelijät NYT JUMALAUTA POIS PYÖRÄTEILTÄ!!!!!!!!!!!!!1

Varsinkin keski-ikäiset pariskunnat, torikokousta keskellä (pyörä)tietä pitävät ihmiset ja känniset nuoret. Siinä vieressä on KÄVELYtie, jolla KÄVELLÄÄN. Pyörätiellä (se missä on PYÖRÄN kuva) PYÖRÄILLÄÄN. Polkupyörällä. Eikä sillä siis kuulu kävellä.

Mä ajan aika reipasta tahtia fillarilla enkä todellakaan arvosta sitä, että joudun jarruttelemaan noin turhan ja typerän asian vuoksi. Ensi kerralla en jarruta, mitäs ovat tiellä. Perkele.

JA sitku on yleinen pyörä/kävelytie niin täytyy kävellä siinä keskellä vieden koko kaistan. Varsinkin jos on lastenrataat tai pariskunta. Prkl

JA sitku on yleinen pyörä/kävelytie niin täytyy kävellä siinä keskellä vieden koko kaistan. Varsinkin jos on lastenrataat tai pariskunta. Prkl

Tästä ennenkin tullut purnattua mutta entäs ne kävelijät suojateillä?!? Kävellään niin vit.n hitaasti ja tuijotetaan sitä tulevaa autoa eikä MISSÄÄN TAPAUKSESSA LISÄTÄ VAUHTIA. Joskus en kanssa jarruta prkl, jos joku niistä mulkuista oppisi kantapään kautta... tuon takia varmaan ei autoa saa ajaa humalassa :rolleyes:. Voisin vielä lisätä, että olen nyt humalassa.

Ja PSN on vieläkin nurin, joten juominen saa jatkua. :hyvä:

Back
Ylös Bottom