Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Näitä riittää, itsellekki ihan vasta yksi kaveri sanoi kun aikoinaan pelannu jalkapalloa niin ei tarvisi jalkojen kasvaa vain kiinteytyä. Samainen kaveri halusi "kiinteyttää" alakertaa ja kasvattaa yläkertaa mutta päästä tiukaksi eikä halunnut kuitenkaan painoa pudottaa. Koitappa siinä sitten antaa neuvoja(kun niitä kysel), aina kun jotain "neuvoi" niin tuli vastineeksi että "faktahan on se että....." ja joku ihan päätön väittämä.
Mukava kaveri ja intoa on täynnä mutta ei oikein halua sisäistää oikeita faktoja, tsemppiä treeneihin sille kuitenkin toivotan :)

Tilanteita on niin monenlaisia ihmisen elämässä. Esim itse lopetin kyykkäämisen ja kovat jalkatreenit, kun farkut sai aina käyttää räätälillä. Ja 1 kilometriä enempää ei voinut kävellä, kun jo sisäreidet sekä nivuset oli hieroutuneet vereslihalle. Joten oikeesti nyt ei tarvitse jalkojen kasvaa yhtään lisää, joten treenit on kevyttä pumppailua ja aerobisia.

Voi nyt niin helvetin perse!! :wall: Motivaatio nollissa kakkosduunin osalta ja päätoimittaja vittuilee. Jos kerta oon niin paska, niin voisin vaikka lopettaa koko homman kirjottamisen sitten. Vittu.

Vääränlaiset housut...

Lopetit kyykkäämisen koska sulla oli vääränlaiset housut :hyper: Tilanteita on tosiaan monenlaisia...

Tilanteita on niin monenlaisia ihmisen elämässä. Esim itse lopetin kyykkäämisen ja kovat jalkatreenit, kun farkut sai aina käyttää räätälillä. Ja 1 kilometriä enempää ei voinut kävellä, kun jo sisäreidet sekä nivuset oli hieroutuneet vereslihalle. Joten oikeesti nyt ei tarvitse jalkojen kasvaa yhtään lisää, joten treenit on kevyttä pumppailua ja aerobisia.

:wtf: :kuvia: :offtopic:

Wow. Pakko olla aikamoisen massiiviset lihat jaloissa kun noin kovia ongelmia tulee!

Ei mulla ole stressiä ei. Duuneista ei mitään tietoa, eilen puol viiteen asti aamulla matikan harjotuksia...tänään menee varmaan taas sama juttu. Sitten vääntämään jotain ihanaa raporttia en tiedä edes mistä, lukemaan tenttikirjoja ja siinä välissä pänttäämään 4 muuta kurssia. Hohhoijaa, aikaahan tässä onkin.

En halua sanoa sen tarkemmin. Mutta muotoillaan asia näin että asia on verrattavissa miesten peniskateuteen, eli ulkonäköasioista katkeruutta/kateutta (josta nillittäminen on mielestäni aika vitun lapsellista

No tuostahan on varsin "vaikea" päätellä, että kyse on niistä silikonirinnoista, joista olet vaahdonnut ja varmaan sulla on jo sellaiset. Yleensä ottaen silikonit rumentaa naista ja isompi koko ei aina ole rinnoissa parempi.

Tehtiin koulussa ryhmätyötä, ja sovittiin muun ryhmän kanssa että me kaksi tehdään asia x ja te kaksi teette asian y. No ruvettiin tekemään töitä ja mä aloin tekemään toisen ryhmäläisen asiaa x. Aikaa oli mennyt jo n 50 min kun opettaja tulee viereen, ja kysyy että onko homma hanskassa? No vastasin että me olemme melkein valmiita, kun taas sankarit joiden piti tehdä asia y sanovat opelle että "Ei me olla mitään tehty, kun Leijona ei ole kertonut mitä pitää tehdä" Ja minä kun luulin että työnjako on tehty selväksi! Nämä sankarit oli 50 min miettinyt läheisen pizzerian pizzojen sädettä ja pinta-alaa! Jätkä pysty vielä vittuilemaan mulle opettajan ollessa siinä vieressä. Ei vittu ku osaa olla perseestä.

Vittujen vittu ja perkeleen perkele. Saatanan saatanan saatana!!! Jos olisin mies löisin varmaan nyrkin ovesta läpi tai pistäisin jotain paskaksi, perkele vaikka heittäisin sohvapöydän parvekkeelta maahan paskaksi tai jtn mutta kun en ole niin kirjoitanpa tähän. Tekisi mieli vaan takoa näppistä tälleen että shhdghdaed iu e934092y6e48 7yp+9 koska olen NIIN RAIVOISSANI.

Computer+Rage.gif

JUMALAUTA!

VMP VMP VMP siis VITTU MITÄ PASKAA CAPS LOCK SAATANA!!! :curs::curs::curs::wall::wall::wall:

Saaataaaaaaaaaaaaaanaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

Hermoromahdus iskee ihan just!

Tänään näin kun joku poika teki kulmasoutua ristiotteella. Ei siis sellaisella ristiotteella kuin esimerkiksi mavessa vaan se oli laittanut kädet ihan konkreettisesti ristiin toistensa päälle. Liikerata oli massiiviset 5-10 senttiä.

Joku italiaanon näköinen jätkä teki hackia ilman painoa.
Tein siinä sitten sen kanssa vuorotellen ja aina sille otettiin kaikki painot pois.:hyper:

Jospa sillä oli joku kuntoutus menossa? Tai sitten se harjoitteli liikeratoja, kun on vasta aloittanut harrastuksen. Tai sitten se vaan oli heikko, mutta siksihän salilla käydään, että vahvistutaan.

Tänään näin kun joku poika teki kulmasoutua ristiotteella. Ei siis sellaisella ristiotteella kuin esimerkiksi mavessa vaan se oli laittanut kädet ihan konkreettisesti ristiin toistensa päälle. Liikerata oli massiiviset 5-10 senttiä.

Nää on tosiaan salikomediaa mutta monesti just sen takia ku ei ite vaan ymmärrä miks ihimeessä joku tekee noin, ne on kato aikaansa edellä nää kaverit ja oikeasti se komedia piilee siinä että ite vaan on jääny nyky kehonrakennus menetelmistä jälkeen :hyper:

Yes yes yes! Vihdoinki meidän salilla oli "komediaa".
Tein siinä omaa treeniä ja salille tuli pari nuorta jannua puuhelmet kirjaimellisesti kaulassa.
Alkoivat sitten tekeen hauista ja pojat vähä katteli outoa naamaa (minä) salilla ja kahden sarjan jälkeen laittoivat 20kg per puoli kulmatankoon scott-penkissä.
Kattoin että jahas, egovaihde silmään.
Pojat siinä sitten hieman hiippaili ympäri salia aivan kuin odottaisivat jotain.
Mullaku oli treeni itellä loppu niin istuin tuolille scott-penkin viereen rauhassa juomaan vettä ja pläräämään puhelinta :)
Pojat jatkoi kiertelyä ja lopulta toinen istui scott-penkkiin venyttelemään käsiään.
Odottelin vain ja kun jannut tajus etten mä oo minnekkää menossa ja että tangosta painojen pudottaminen olisi noloa, veti toinen naama punaisena 3.5 toistoa ja sitten tanko tyhjättiin :)
Ei pojat kattellu päälle sen jälkeen.

Back
Ylös Bottom