Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Kerran tuli salilla nähtyä herra jolla oli punkkari, joka muistutti muodoltaan ja väriltään kukon harjaa.
images

Siinä vaiheessa kun kyseinen kaveri meni tekemään ristikkäistaljaa polviltaan, vetäen ylätaljan narut kainaloihin ja alkoi heilutella kyynärpäitä ylös alas, ni jäbä näytti ihan kukolta. Ei se kuitenkaan alkanu kiekua vaikka kovasti odotin sen tapahtuvan.

Jos se yritti pilkata muita salilla olevia?:lol2:
edit. Vai siis tuliko sinne salille joku herra pukupäällä ja otti salkustaan punkkarin, tuon sun tekstin voisi niinkin ymmärtää jos haluaa:)

Eikös tommonen hiustyyli ole irokeesi ja sen kantaja voi olla se punkkari? Näin ainakin täälläpäin. Kuullostaa hullulta mennä parturiin "leikkele punkkari". Tästähän voi seurata vaikka vankilatuomio tapon yllytyksestä.

Myönnän aiheuttaneeni salikomediaa... Pitäisi vissiin tehä jalkapäivänäkin ne motoriset liikkeet eka. Sitten kun on tullut tehtyä Kyykky, Pohkeet, jne. jne. Niin askelkyykyt eri suuntiin alkaa olla aika vaikeita ;). Hyvä että oli lukot, mutta sarja jäi kahteen huojuvaan toistoon joista viimeismmällä tasapaino petti ja sitten sitä ihmeteltiin lattian pinnassa. Hyvä että oli pienet painot, ois voinu sattua muuten ;)

Kotizza.

Ostin tänään normaalikokoisen pitsan ja juoman. Tilasin kotiinkuljetuksella.

1. Kotiinkuljetus kesti tunnin(pizzeria noin kilometrin päässä).
2. Kotiinkuljetus maksoi 6,40 euroa.(Gastronautti toimittaa sikahinnalla)
3. Piti ihan mitata pizzan koko kun sen himaan sai, huimat 27cm halkaisijaltaan.
4. Pizza oli mauton ja jääkylmä.

Ihmettelen erittäin syvästi miten näin paska liike voi menestyä Suomessa, puhumattakaan Venäjästä ja pohjoismaista?

Esimerkiksi Pizzataxista saa mukavan karvakäden toimittamaan kotiovellesi lämpimän pizzan ilman toimituskuluja. Pizzojen hinnatkin murto-osa Kotipizzan vastaaviin verrattuna. Makukin parempi.
Nyt saa palvelua tyyliin "tossa pizzas, anna rahat". Miten helkutissa voidaan tuollaista kuljetusmaksua tosissaan edes vaatia, oli tilauksen hinta mikä tahansa?

Takuuvarmasti itselläni viimeinen kerta Kotipizzan asiakkaana.

komppaan täysin. Pitäköön sikahintaisensa paskansa

lähtee kuulemma hokareilla ranarit paremminku tekee ristiotteella habaa

Noin en ole kyllä ikinä kuullut, että saatais voimaa rannelaukaukseen mikäli jääkiekosta puhut. Sen kyllä tiedän, kun tekee suoralla tangolla rannekääntöjä, kädet samalla tavalla kuin pitäisi lätkämailaakin kädessä saa sitä ruutia rannelaukaukseen.

Meinasin tässä yhtenä päivänä pudota istuimelta kun tein ylätaljaa, sarjan lopussa nousin siitä taljan penkiltä kun vein kahvan ylös ja istuin takasin alas vähän liian pitkälle niin meni perse penkin reunan yli ja sain siinä hetken venkoilla etten pudonnut persiilleen maahan. Vähän huvittuneelta vaikutti vastapäisessä alataljassa vääntänyt kaveri ja kyllä siinä vähän itteekin hymyilytti.

Tosiaan jatketaan taas siellä hauskojen/outojen juttujen saralla mitä salilla on nähnyt/kuullut. Ei kinastella tämän enempää Gaspeista. Hauskaa vaatteista tekee joku todella erikoinen tyyli tai se että pallit roikkuu haaroista ulkona, muutoin: mitä väliä.

Jatkakaa.

Joku hemmo teki vyö päällä habaa järjettömillä kokovartaloheijareilla ja ähkimisellä. Olin vissiin 1½h salilla ja sinä aikana tais tehä hauista tangolla ja käsipainoilla, sama tyyli molemmissa. Tavallisen olonen kaveri, mut erikoinen treeni.

En yleensä jaksa välittää muiden erikoisimmistakaan metodeista, koska yleensä niihin on joku järkevä syy, vaikka se sivustakatsojalle olisikin komediaa.

No pitäähän se nyt olla nostovyö kun habaa tekee. Vasta näin kun salilla joku vartavasten haki pukkarista vyön kun alko tekee hauista scottissa, toivottavasti ei loukannut selkäänsä.

No pitäähän se nyt olla nostovyö kun habaa tekee. Vasta näin kun salilla joku vartavasten haki pukkarista vyön kun alko tekee hauista scottissa, toivottavasti ei loukannut selkäänsä.

Kyllä salilla näkee jengiä joilla oikeasti on enemmän selkä vaarassa loukkaantua kuin hauikset kipeytyä treenistä.

Joku hemmo teki vyö päällä habaa järjettömillä kokovartaloheijareilla ja ähkimisellä. Olin vissiin 1½h salilla ja sinä aikana tais tehä hauista tangolla ja käsipainoilla, sama tyyli molemmissa.

Ehkä kyseessä onkin hieman erikoisempi alaselkäliike, joka kaukaisesti muistuttaa hauiskääntöä. Olen nähnyt tätä tehtävän useilla saleilla. /Sarkasmia

Kurkku se vaan kipeytyy. :jahas: Yippikaijei!

Ei oo hei kivaa että just kun tulee sellanen fiilis et mä oon ihan hyvässä kunnossa niin pamahtuu heavy duty fulnssa päälle.Kävin vähän testaamassa salilla.Usein kun oon sairastellut niin oon yllättynyt miten vähän voimaa on kadonnut mutta nyt tilanne on päinvastainen. :itku:

Tämä nyt ei ankarasti vituta mutta harmittaa kun keho ei palaudu treenistä, tekis mieli mennä salille nyt kun ei oo muutakaan tekemistä mutta järki sanoo että antais kehon levätä.
Keskiviikon ja torstain treenit tuntuu vielä päällä että kai sitä vois vaikka syödä aikansa kuluksi =)

Lähdin töihin aamulla, bensa loppu kevarista, isä toi lisää, pääsin töihin, huomasin, että puhelin ei ollut taskussa.Ajelin kotia ja takaisin etsimään puhelinta,ei löytynyt.vituttaa.Onneksi pääsee pian salille stna

Back
Ylös Bottom