Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Nonih, potkut pamahti. Voihan paska! Mitähän ihmettä mä nyt teen.... Kotona on laskuja iso nippu ja lisää tulossa. Ja nyt ei sitten ole töitä. Ihan todella mahtavaa. Ihan TODELLA mahtavaa.

Älä huoli Kaira. Mulla on niin helvetinmoiset tulot nykyään että voin huoletta ohjata siitä leijonanosan vaikka Pakkislaisten kesken jaettavaks. Paska juttu kyllä :(

Miksi sait kenkää?

En oikein tiedä, to be honest. Viis vuoroa kerkesin tehdä, sen jälkeen olin viikon kipeenä saikulla. Ei kuulema lähteny työt liikkeelle sillee niinku ois pitäny. Ja nyt sit harkitsen auton/itseni myymistä. Tulis uus Naapurintyttöä naidaan -blogi hyvin nopeasti.

Älä huoli Kaira. Mulla on niin helvetinmoiset tulot nykyään että voin huoletta ohjata siitä leijonanosan vaikka Pakkislaisten kesken jaettavaks. Paska juttu kyllä :(

No se on kiva. Yks toinenki lupas jo lottovoitostaan mulle osan, että kai tässä ollaan ihan ku herran kukkarossa...

Nonih, potkut pamahti. Voihan paska! Mitähän ihmettä mä nyt teen.... Kotona on laskuja iso nippu ja lisää tulossa. Ja nyt ei sitten ole töitä. Ihan todella mahtavaa. Ihan TODELLA mahtavaa.

Etkö juurikin toisessa ketjussa puhellut että sinulle oli tarjottu uutta työtä toisaalta? Vai mitä mä muistan väärin..

e. Tänään postattua:
Pahus, tuli houkutteleva työtarjous, vakipaikka, siisti toimistoduuni, säännölliset tunnit... voihan nakki.

Että kylläpä nyt on asiat huonosti mallillaan, aye?

Miksi sait kenkää?

Etkö juurikin toisessa ketjussa puhellut että sinulle oli tarjottu uutta työtä toisaalta? Vai mitä mä muistan väärin..

e. Tänään postattua:

Että kylläpä nyt on asiat huonosti mallillaan, aye?

Mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma. Se, että minä olen yksi tarjokkaista, ei tarkoita sitä, että pääsisin sinne automaattisesti. Lisäksi usealle työpaikalle on kammottavaa se, että mun ON OLTAVA poissa maasta heinä-elokuun vaihteessa kahden viikon ajan. Siitä ei pysty keskustelemaan. Oon tässä nyt tsemppaillut ja yrittänyt jo katella uusia paikkoja, soittanut pariin paikkaan mille oon aiemmin sanonut ei.

Meinaa pää olla kipeä, vielä kun tää on niin harvinaista itellä. varmaa 2 kertaa vuodessa pääkipua itellä, ja harvoin jotain muutaman sekunnin "pääkipua" joka juontaa kait siitä ku niskat jumissa tjsp.

Vittu että alkaa vituttaan..

Ja nyrppii kun ne himskatin rahat ei ole vieläkään tilillä.

Milloin siirsit? Ma siirran aika usein Nordea <-> Saastopankki ja tahan mennessa vaan kerran tai pari on kestanyt 3 paivaa, muulloin ovat rahat tulleet 2 paivassa. On muuten ihan alyttoman vittumaista venata sita et siirto nakyy tililla...

Mua ei nyt vituta oikeastaan mikaan. Tai no vahan ehka ikava. Huomenna pitaa aloittaa kunnolla kouluhommat jos sit vaikka ei ajattelisi ja ikavoisi toista koko ajan.

Työ. Koira. Selän jumi = kipua, Naapuri.

Elämäni ensimmäistä kertaa ihan rehellisellä (ei nyt millään sika-) bulkilla.

Bulkkiläskit. VITTU.

Back
Ylös Bottom