Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Kyllä tää saatanan ikitalvi alkaa pikkuhiljaa vituttamaan.

Niinpä.
Vittu tällainen kusipää ilmasto ottaa päähän. Kylmää on ja tuulee niin vitun kovaa.
Pyöräily näillä keleillä on kyllä sanoinkuvaamattoman vastenmielistä.

Tuossahan se tuli :) Eikös harrastuksen pitäis just olla hauskaa. Varmasti jokaisella ollu samanlaisia fiiliksiä. Itse yleensä tuossa vaiheessa otan 1-2vko kevyemmin. Salille max 1krt viikossa tekemään pecdeckiä :D Kyllä sitä kohta alkaa taas tekemään mieli vääntää kunnolla.
Mulla tuli mitta täyteen kun oli hiukan vaikeuksia sovittaa alkuun muksuihin menevää aikaa salitouhuihin ja sitten vaan lopahti innostus ihan täysin punttien kolisteluun. Oli muutenkin nuorimman kaverin synnyttyä kaikenlaista sählinkiä kotona, mutta sanottakoon että mahdollisuuksia olisi ollut harrastaa jos vain olisi halua riittänyt tarpeeksi... Nyt on jotain 7kk totaalitaukoa ollut kaikesta liikunnasta, mutta meinaan toki aloitella taas kun motivaatio löytyy (eli tiedostan kyllä sen terveysvaikutukset jne).

Nyt vituttaa flunssa / yskä joka kerran oli ja meni, mutta tuli takaisin viikonlopun jälkeen kun reuhottiin ukon kanssa niiden pihan lumitöissä. Flunssa vituttaa ihan kympillä!

Korjaus: GASP:n windbreakerilla nousee tulokset, ei muilla windbreakereilla.

Faktahan on, että jos ei ole GASPia niskassa salilla niin turha kuvitella nostavas isoja rautoja.

Kaadoin puoli litraa vettä syliini ja tietty puhelin taskussa. Virtanapin välistä valuu vettä. Voiha vittujen kevät. Onneks sain takakannen auki että pääsee kuivahtamaan.

Soittaa mahataudissa keikka, joka oli muka niin pakollinen toisen soittajan mielestä. Yleisössä 7 ihmistä. Onneksi ei tullut housuun, tosin olisiko tuolla nyt niin väliksi ollut.

tuon korteni kekoon,elikkäs löysin kadulta muijan ihan umpikännissä makailemassa lumihangessa.tiesin mis kyseinen muija asuu joten päätin auttaa hänet kotiin se paleli ja tottakai annoin sille oman takkini.sitten ku sains sen nukkumaa sinne kämppää tajusin et takki jäi sen kotiin ja ovi lukossa,hakkasin ovea mut se oli jo sammunu.huoltomies ei voinut avata ovea ilman viranomaisia ja viranomaiset ei tullu paikalle kiireitten takia.ei siinä auta muu ku mennä aamulla koputtelee ovee takkii pyytelee :)

Keskiviikkona grillailtiin t-paidoissa ja spliffi huulessa Vondelparkissa. Tänään tarvon lumihangessa, taistelen tuulta vastaan ja jäädyn. Eikä ole edes motivaatiota tehdä kouluhommia. Olisipa loma jo ohi.

Joo, ymmärrän niin täysin. Minäkin olin viime viikolla "lomalla" suomessa. Kyllähän nyt maaliskuu on jo ihan selvä grillaus- ja t-paitakuukausi. Ja ketä oikeasti voi kiinnostaa mitä jengi polttaa grillatessa. Paitsi nyt tietenkin suomessa.

tuon korteni kekoon,elikkäs löysin kadulta muijan ihan umpikännissä makailemassa lumihangessa.tiesin mis kyseinen muija asuu joten päätin auttaa hänet kotiin se paleli ja tottakai annoin sille oman takkini.sitten ku sains sen nukkumaa sinne kämppää tajusin et takki jäi sen kotiin ja ovi lukossa,hakkasin ovea mut se oli jo sammunu.huoltomies ei voinut avata ovea ilman viranomaisia ja viranomaiset ei tullu paikalle kiireitten takia.ei siinä auta muu ku mennä aamulla koputtelee ovee takkii pyytelee :)

Wau, hieno homma! :thumbs: Siinä ois voinu tyttö jäädä ilman sinua öisen metsästäjän uhriksi.

Ja vielä se, että ois saattanu käydä pahemmin jos siihen ois nukahtanu.

Pientä salikomediaa eilen, joskin aika laimeaa sellaista.

Yksi suhteellisen nörtin näköinen mies kävi tekemässä puhtaimman penkki-hauis treenin mitä olen ikinä nähnyt. Eihän tuo sinänsä mitenkään tavatonta ole, lähinnä huvitti puhdasoppisuus: 3-4 sarjaa penkkiä ja saman verran hauista. Ja pois. Äijä liikutteli kyllä ulkonäköönsä nähden varsin kunnioitettavia painoja, penkissä teki sarjaa 100 kilolla ja haukkaria käyrätangollakin kait 40:llä, vaikka näytti lähinnä laihan insinöörin tai vastaavan stereotyypiltä. Tietysti täysin mahdollista että kaverilla oli vain vaikka nelijakoisen ohjelman rinta-hauis päivä menossa, mistä sitä tietää.

Jännä ilmiö muuten miten toisiin tarttuu voima ja toisiin lihas. Laiha ja mahdolliset lihakset ainakin hyvin peittävä mies tekee penkissä ilman mitään kaarta tms satasella sarjaa, ja paljon riskimmän näköiset tuskailevat jopa 20 kiloa pienempien painojen kanssa:)

Wau, hieno homma! :thumbs: Siinä ois voinu tyttö jäädä ilman sinua öisen metsästäjän uhriksi.

Ja vielä se, että ois saattanu käydä pahemmin jos siihen ois nukahtanu.

Hyvinhän tää lopulta päätty,kävin aamul laittaa lapun seinää et soittaa mulle,sit se soittiki jo päivällä sain takin ja oli iha hauskat jutut viel.Joo ei ikinä voi tietää mitä ois tapahtunu tyttö oli mun ikäne eli 17v ni ois ollu tos kunnos helppo uhri.Kyl sitä vähä nolotti ku kerroin sille miten kovaa se halus halata mun takatukkaa yöllä :)

On muuten jännä ilmiö miten hauska viesti tuo Jeesuksen oma oli! Ajatella nyt että nörtti tekee satasella sarjaa..
En nyt enää osaa sanoa tarkasti mitä tuo Salikomediaa? tarkoittaa. Sitäkö, että tänne pitäisi kirjottaa jotain salilla sattuvia komediatapauksia vai onko koko ketju täyttä komediaa.

Helpompi tuoda oma hämmennys esiin humoristisessa kontekstissa. Jossain toisessa viitekehyksessä se toisi kirjoittajan heikon itsetunnon esiin liian räikeästi.

Helpompi tuoda oma hämmennys esiin humoristisessa kontekstissa. Jossain toisessa viitekehyksessä se toisi kirjoittajan heikon itsetunnon esiin liian räikeästi.

Samanlailla itsekkin tulee kateellisena päiviteltyä. Vieläpä molemminpäin: "miksi kaikilla on enemmän lihasta mutta ne on noin heikkoja?" tai "miten noin vahva voi olla ilman lihasta?".

Perkele saatana.

Mulla menee pallit tunnottomiks / turtuvat, kun istun dataamassa silleen, et toinen jalka on koukussa perseen alla!

Saatana.

Back
Ylös Bottom