Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Eräs vanha kilpaillut painonnostaja joskus puhui mulle siitä että jotkut huiputkin teki sitä että kävivät saunassa vaatteet päällä että lihakset lämpenesivät nopeasti.Mun mielestä toi on ihan ok vaikka ite kyllä saan lihakset lämpimiksi lämppäri sarjoilla.

Sehän ois kätevää jos siellä saunassa olis vielä pari settiä pienehköjä käsipainoja niin vois samalla pumppailla sarjoja. Ois nopeesti paikat lämpimät :D

Muistin tässä yhden tapauksen salilta jota näkyi siellä melkein joka kerta kun olin paikalla. Muuten en ois kiinnittänyt huomiota tyyppiin mut se rupes aina jauhamaan mulle ja kerran avautui saunassa jotain et on käynyt 20v salilla. Joku ehkä 40-50v jamppa kyseessä. Siinä vaiheessa vilkasin et kauhee quasimodo yläselkä ja muutenkin vähän vaatimaton kehitys, en viitsinyt sanoa et jotain on pahasti vialla kun noin kauan käynyt ja näyttää tollaselta. No syy tähän selvis sit seuraavan kerran kun jamppa oli taas reeneissä ja vilkasin ohimennen millanen meno sillä on päällä niin voi jumalauta, se laittoi soutukoneeseen, sellaseen jossa on se rintatuki, melkein täyden pakan ja tosi kukkona siinä nytkytti menemään sitä sillai et paino liikkui korkeintaan 1/5 täydestä liikeradasta ja tietysti ukko liikkui sitäkin enemmän. Sit kans olkapääkoneessa kauhea rimpuilu ja liian isot painot, oikeastaan sama juttu kaikissa laitteissa, vapaita painoja herra ei koskaan vahingossakaan käyttänyt, eikä myöskään tehnyt mitään lämppäreitä tai venytellyt. No kelailin et tuota ei varmaan kauan täällä näy ja nyt se on hävinnyt, varmasti on rusahtanut.. se oli vaan ajan kysymys kun oli niin epävakaan näköistä touhua.

Muistin tässä yhden tapauksen salilta jota näkyi siellä melkein joka kerta kun olin paikalla. Muuten en ois kiinnittänyt huomiota tyyppiin mut se rupes aina jauhamaan mulle ja kerran avautui saunassa jotain et on käynyt 20v salilla. Joku ehkä 40-50v jamppa kyseessä. Siinä vaiheessa vilkasin et kauhee quasimodo yläselkä ja muutenkin vähän vaatimaton kehitys, en viitsinyt sanoa et jotain on pahasti vialla kun noin kauan käynyt ja näyttää tollaselta. No syy tähän selvis sit seuraavan kerran kun jamppa oli taas reeneissä ja vilkasin ohimennen millanen meno sillä on päällä niin voi jumalauta, se laittoi soutukoneeseen, sellaseen jossa on se rintatuki, melkein täyden pakan ja tosi kukkona siinä nytkytti menemään sitä sillai et paino liikkui korkeintaan 1/5 täydestä liikeradasta ja tietysti ukko liikkui sitäkin enemmän. Sit kans olkapääkoneessa kauhea rimpuilu ja liian isot painot, oikeastaan sama juttu kaikissa laitteissa, vapaita painoja herra ei koskaan vahingossakaan käyttänyt, eikä myöskään tehnyt mitään lämppäreitä tai venytellyt. No kelailin et tuota ei varmaan kauan täällä näy ja nyt se on hävinnyt, varmasti on rusahtanut.. se oli vaan ajan kysymys kun oli niin epävakaan näköistä touhua.

Vastaavia näkyy aina silloin tällöin. Eräälle jannulle tuli lempinimeksi "säpsyttäjä", sellanen keski-ikäinen salihirmu kaljamahoineen, kalman valkoisella ihonvärillä ja läskikäsillä ja lihaksista ei tietoakaan. Munat kattoon penkkiä ja solttupenaa kunnon säpsytyksellä aina lingoten tangon läskeistä, sinne mahaan se uppos aina 15 senttiä. No kaverilta paukahti olkapää paskaksi ja sitten alkoikin jauhaminen muille, kuinka pitää treenata pienillä painoilla ja tuntumalla.

Vastaavanlainen jannu aina repi ylätaljaa yms muuta ihan hirveillä heijareilla, aina koko pakko alkuun, äijä vaakatasoon ja samalla hilaten pakkaa perässä. Kaverilla napsahti selkä ja sitten selkätreenit meni nolliin ja liike vaihtu runkkupenkkiin:thumbs:

Tännään semmonen 70-vuotias mummo polki kuntopyörää ja cross-traineria tuliterät punttihanskat käsissä. Kumma ku ei käyttänyt penkkivyötäki.
Juomapullostakin näytti saavan paremman otteen aina ku hörppäs..

Mun mielestä se on aika ihailtavaa, että tuon ikäinen, vaikka oikeasti olisi nuorempikin, jaksaa pitää kuntoaan yllä. Enemmän komediaa mä näen siinä, kun joku kakara jaksaa naureskella sille, että tädillä on salilla ihan salihanskat kädessään.

Mikä vittu tätä ketjua nykyään vaivaa:david:?

Perjantaina työhaastattelussa, jota en tietenkään saanut.
Taas tänään oli työhaastattelu ja meikäläinen sinne ykköset päällä, alkaa ilmeisesti lama väistymään kun avoimia paikkoja on yllättävän paljon.
MUTTA! Kun muitakin työnhakijoita on joka vitun firmaan semmoset sentiljoona! On helpompi saada vaimoksi Jennifer Aniston, kun tulla valituksi niistä sadasta triljoonasta muusta työnhakijasta, mutta vittu en anna periksi, en vaikka tulis sitä legendaarista halkoa huolella hanuriin.
Sanoisin vain että antaa tulla, mutta työnhakua en lopeta!

Tuosta saunahommasta mä epäilen, että se voi loppujen lopuksi olla ihan toimivakin tapa saada heti alussa kehoa lämpimäksi ja veret kiertämään. Pahoin pelkään, ettei itsellä silti kestäisi pokka hengailla julkisessa saunassa kuteet päällä WTF-katseiden ympäröimänä:D.
Jotenki tuntus että se perinteinen lämmittely ois parempi lihasten ja nivelten kannalta, kuin yksinkertaisesti lämpimässä oleminen. Toisaalta saattohan kaverilla olla ihan oikeasti kylmä ja oli siksi siellä saunassa. Anyway:
tätä on kyllä mahdoton kuvailla, mutta tässä yks päivä joku päästeli aivan käsittämättömiä ääniä salilla. Aina parin minuutin välein kuulu semmonen helvetin korkea voihkaisu, kuulosti vähän mr. slavelta south parkista. Semmonen ääni että joka kerta säpsähti. Kaiken lisäksi näitä ääniä kuulu vielä pukuhuoneessakin.

Mä ihmettelen yleensäkin kun jengi pitää salihanskojen käyttöä jotenkin outona. Mulla on ainakin usein kämmenet niin paskana maven jälkeen että ilman hanskoja ei lopputreenistä usein saisi täyttä tehoa irti.

Ja takaisin aiheeseen: Keskiviikkona olin duunipaikan salilla vääntämässä treenin loppuun supersarjoja käsille. Salin valot toimii liiketunnistimella ja olin ilmeisesti liian pitkään ollut jossain kuolleessa kulmassa kun kesken sarjan sammu valot. :jahas:
Vähän häiritsi keskittymistä, mutta väänsin sarjan loppuun. Jos noin kävis tehdessä esim. penkkiä tai kyykkyä niin vois vähän jännittää että saako niitä painoja takas telineeseen pimeessä :wtf:

mulle tuli muuten kerran vuosia sitten salilla joku napiseen, että käytän hormooneita. perustelutki sille oli. kun Rantapallo kehittyi ja hän ei. se ukko ite veivas ma,ke,pe aina 15 sarjaa penkkiä ja 15 sarjaa habaa täysiä joka vitun sarja ja paljon pudotussarjoja aina. sanoin sille sitten että treenaa vähemmän ja vaihtelevammin niin kehityt. sen se kuittas mömmömiehen puheina. kuulemma mitä enemmän/kovempaa treenaa sitä paremmin kehittyy. se ei ollu enää vuosiin kehittyny ite.
ja kyseinen aasi oli proffana fysiikan laitoksella. muualta tiesin sen. parikin kertaa tais tulla aiheesta avautumaan mulle. siinä tuli mieleen ettei se järki ja tittelit aina mene käsikädessä.

Jos saksassa on vastaava ketju jollain forumilla, varmasti joku kauhistelee suomalaisten Volkswagenin ääntämistä. :lol2:

Mä ihmettelen yleensäkin kun jengi pitää salihanskojen käyttöä jotenkin outona. Mulla on ainakin usein kämmenet niin paskana maven jälkeen että ilman hanskoja ei lopputreenistä usein saisi täyttä tehoa irti.

Uudissa kuntopyörissä on nin hyvät pehmusteet että on outoa että siihen tarvitaan vielä erikseen salihanskat. Vaikka melkein mummo tunnin pyöräilikin.

Joo o. Kuten sanottua monta kertaa aikasemmin, ei paljo tässä konkurssissa tunnu :jahas:

Joo o. Kuten sanottua monta kertaa aikasemmin, ei paljo tässä konkurssissa tunnu :jahas:

Ihan sama tilanne. EI paljoo enää jää se rahan menetys kismittään kun ei sitä ole missään vaiheessa ollutkaan. Pitäsköhän raapia kiroilulaatikosta muutama sentti ja sijoittaa yhteen lottoriviin..

Back
Ylös Bottom