Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Oiskos jo aika kasvaa myös henkisesti? Ei sua isompia sällejä tältä foorumilta tunnu löytyvän, niin jätän fyysisen kasvun arvostelematta..
No ei nyt vittu. Olemme Eibin kanssa hyviä kavereita ja täten vastaan hänelle aivan kuten haluan. :) Viesti ei ollut mitenkään vihamielinen vaan ennemminkin huumoripitoinen eikä kohdistunut millään lailla sinuun, joten jospa vaan jättäisit sen henkisen kasvuni arvioinnin ihan itselleni.

Ja mua isompia sällejä on pakkis pullollaan.

e. Mitä helvettiä ? Aika heppoisin perustein nyt huutelet.

No ei nyt vittu. Olemme Eibin kanssa hyviä kavereita ja täten vastaan hänelle aivan kuten haluan. :) Viesti ei ollut mitenkään vihamielinen vaan ennemminkin huumoripitoinen eikä kohdistunut millään lailla sinuun, joten jospa vaan jättäisit sen henkisen kasvuni arvioinnin ihan itselleni.

Ja mua isompia sällejä on pakkis pullollaan.

:offtopic:
Ajattelin nyt vain mainita, kun sen puolisen vuotta seurannut sinun viestejäsi pakkiksella, niin tällaista kuvaa saanut teikästä.
Mutta jatketaan salikomediaa ->

Tossa tuli ykspäivä nähtyä ihka aito ITSEMURHApenkkaaja, jumalauta mikä jätkä.

Tuli salille sämpylät kainaloissa (suht pienimies) ja eka kysymys oli "penkkaako kukaan" no pieni sali ei siinä mitään, ketään ei tehnyt penkkiä ja tää hasselhoff (samanlaine tukka) alko ottaa siinä lämpöä.

Sitten se latoi kiekkoja niin että painoa oli joku 50 kiloa ja nosteli vitosia tms. Näytti jo hieman raskaalta meno mutta kyllä se onnistu siinä itseään turmelematta.

Siitä rohkaistuneena lisää limppuja tankoon, eli homma jatku 70 kilolla. Otti siinä happea ja keräili agrea (radio rockki mankasta kovemmalle ja kova puuskutus)

Sitten alkoi pumppaaminen, ja kuinka ollakkaan parin kolmen toiston jälkeen tanko jäi rinnalle.

Olin siinä tekemässä muutaman metrin päässä jalkoja ja kuului vaimea huutelu "Heeei voitko auttaa vähän".

Menin siihen kaverin avuksi ja nostin pois painot, ystävällisesti neuvoin että kun sillä ei ole varmistajaa niin laita ihmeessä noi turvaraudat tohon sivuille niin ei jää rinnalle.

No ne laitettiin kii ja jätkä otti painoja pois eli aloituspainolla jatkoi tekemistä.

Hetken kuluttua taas rohkaistuneena lisää rautaa tankoon ja Itsevarmana otti turvaraudat pois mitkä oli juuri laitettu.

Tanko irti ,paino alas Ja kuinkas ollakkaa taas se saatanan paino jäi rinnalle ja kuului huuto "hei voiko joku auttaa vähän" , no eräs toinen mies meni siihen jeesimään ja kertoi penkkaajalle että ota nyt hyvä mies sitä rautaa pois.

Tässä vaiheessa itseäni jo alkoi hieman naurattamaan.

No siihen onneksi jäi sillä jätkällä penkin tekeminen , muuten olisi varmaan lähtenyt jalat edellä salilta.

JaageBF on kyllä hajuilla tässä, en nykyään jaksa kuin viitata kintaalla Vstaotteen kommenteille jos ne ei liity suoraan treenaukseet tai vastaavaan kun niihin löytyy sentään asiaa. Muut viestit ovatkin sitten sellaista "I know everything, you know shit" meininkiä että ei jaksa kiinnostaa

JaageBF on kyllä hajuilla tässä, en nykyään jaksa kuin viitata kintaalla Vstaotteen kommenteille jos ne ei liity suoraan treenaukseet tai vastaavaan kun niihin löytyy sentään asiaa. Muut viestit ovatkin sitten sellaista "I know everything, you know shit" meininkiä että ei jaksa kiinnostaa
Loukkaannuin kommentistasi. Näin en missään nimessä ajattele, en ole koskaan ajatellut, enkä mielestäni ole tuollaista kuvaa itsestäni koskaan antanut tai en ole ainakaan pyrkinyt antamaan. Pahoittelen jos joku on tuollaisen vääristyneen käsityksen joistakin kommenteistani saanut.

ps. Oikeasti olen ihan kiva. :)

Loukkaannuin kommentistasi. Näin en missään nimessä ajattele, en ole koskaan ajatellut, enkä mielestäni ole tuollaista kuvaa itsestäni koskaan antanut tai en ole ainakaan pyrkinyt antamaan. Pahoittelen jos joku on tuollaisen vääristyneen käsityksen joistakin kommenteistani saanut.

ps. Oikeasti olen ihan kiva. :)

Mulla ei ollut tarkoitus loukata, mutta omasta mielestä susta on saanut aika negatiivisen kuvan viimeaikoina. Kommentit ovat 90% jollain tapaa negatiivisia tai tyyliltään sellaisia "no et sä nyt tiedä tästä asiasta taas mitään niin turhaan edes kirjoitat", kärjistetysti.

Mulla ei ollut tarkoitus loukata, mutta omasta mielestä susta on saanut aika negatiivisen kuvan viimeaikoina. Kommentit ovat 90% jollain tapaa negatiivisia tai tyyliltään sellaisia "no et sä nyt tiedä tästä asiasta taas mitään niin turhaan edes kirjoitat", kärjistetysti.
No perkele. Pitääpä kiinnittää huomiota tuohon jatkossa. :p

Back
Ylös Bottom