Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

johon tämä herra senaattori vastasi "joko sä lopetit? Jos lopetit jo, niin voit ihan hyvin mennä kotiin, ei tartte treenata pelkällä tangolla" ja pullisteli kuin appelsiinit kainalossa.

Ihme jätkä. Mä ymmärtäisin jotenkin jos toi oli vitsi, mutta kuka heittää tollasta vitsiä tuntemattomille?

Ihme jätkä. Mä ymmärtäisin jotenkin jos toi oli vitsi, mutta kuka heittää tollasta vitsiä tuntemattomille?
Jannu pyöri niin aggroissaan tos, ettei se kyllä "vitsillä" sieltä tullut. Normaalisti en kyllä ihan heti mene sanattomaksi mutta tuo jotenkin tuli kyllä niin puskista, etten oikein tiennyt mitä sanoa :D

Jannu pyöri niin aggroissaan tos, ettei se kyllä "vitsillä" sieltä tullut. Normaalisti en kyllä ihan heti mene sanattomaksi mutta tuo jotenkin tuli kyllä niin puskista, etten oikein tiennyt mitä sanoa :D

Joskus ihmisten töykeä toiminta vetää kyllä sanattomaksi. Jos se rupeaa vielä vittuilemaan niin huomauta vaikka jotain sen loistavasta penkkitekniikasta.

Jatkuu: Nyt se plösö oli perunu korjauksen ja auto on lasinvaihdossa. Soitin sille korjaamolle ja kysyin et mikä on tilanne, et jättääkö se nyt mut tien varteen, niin vastaus oli, et ei voi luvata ja et pitää tarkkailla öljyjä koko ajan. JOO TERVE. Nyt otan jonku lapion ja meen ruhjoo ton idiootin jauhelihaks

Erään ihmisen ranskan kielinen Audrey Tatou-länkytys mulle. Menee hermo!! Ja en edes näytä siltä. Voi argh.

^ On teissä jotain samaa, etäisesti. Enempi vois hatuttaa jos Tautoun sijasta höpisis sun näyttävän Tuksulta :D

Haha, nojoo! :D Mut siis kun se hokee sitä ihan kokoajan.."Ooh Audrey Tatou, länkytilää" (Nähdään siis joka päivä useeseen otteeseen pakollisissa olosuhteissa)

Ei mulla oo tässä nyt mitään pahempia sattunu mutta tänään on meinannu pari kertaa mennä hermot:

Aamu alkaa sillä että tuo jumalaton tuuli lennättää jonkun oksan ikkunaan(luojan kiitos ei särkyny ikkuna).
Sitten mene keittiöön ja yritän juoda kahvia; tottakai kahvikuppi kaatuu ja ja kaikki kahvit pöydällä/kahvilla.
Kun olen vaivalla saanut kaikkki kahvit siivottua niin eikun uutta keittämään.

Ja nyt pari tuntia sitten laitoin leffan latautumaan koneelle fintv:stä ja lähden juoksulenkille.
Juoksu menee täysin vituiksi, se lenkki minkä olen tavallisesti juossut kokonaan jaksoin nyt juosta ehkä kolmasosan ja kävelemisestäkään ei meinannut tulla mitään kun jalat meni jotenkin niin pölkeröiksi.

Ja sitten kun pääsen tuolla sohjupaskassa ja tuulessä löntysteltyä kotii joku älykääpiö on laittanut koneen kiinni ja leffan lataus taas uusiksi:wall:

Tänään pukkas taas komediaa, tein (itselleni) todella raskasta kapeaa penkkiä, sain kuitenkin painot ylös ja sarjat tehtyä kunnialla ja heti kun olin saanut tangon paikalleen niin joku 70-lukushortsijäppinen tuli sanomaan että annas ku mä näytän ja otti oikeen tangon käsiin ja näytti että pidä tästä kiinni kun sulla on niin pitkät kädet. Sanoin varovasti että juu mulla on kapea päivä tänään, johon jamppa tokaisi että v**tu teitä nykynuoria, kaikki pitää tehdä erilailla ku ennen. Olin hetken ihan :david: ja lähdin sitte pois...

Kerran salilla oli semmonen 65+ ikäinen papparainen treenaamassa jalkoja. Joku oli jättänyt about 300kg painoja jalkaprässiin ja se pappa meni siihen viereen kattelemaan ja mietin että saakohan se niitä 50kg levyjä ees pois siitä prässisstä. Noh, papparainenhan ei tietenkään ruvennut vähentämään painoja vaan laittoi viel 25 kiloiset levyt päihin... Siinä vaiheessa rupes hälytysvilkut soimaan päässä ja ajattelin että kohta saan soittaa ambulanssia paikalle. Papparainen meni prässiin, jätti ''prässin lukot'' päälle ja tekemään sarjaa sillä 350 kilolla, liikerata oli siis jotain 10 sentin luokkaa. 3 toistoa se taisi tehdä ja sitten lähti menemään.
Kantapäät olivat kokoajan tukevasti siinä levyssä kiinni ettei kyseessä todellakaan ollut mikään pohjeliike.

Näytät enemmän Jennifer Garnerilta.

Miks mua verrataan aina naisiin joita en itse pidä yhtään viehättävänä. :D Viimeviikonlopun masentavin kyssäri oli, että olenko ollut hymylehdessä. NOENOOOO!!!!!
En tienny oisko pitänyt itkee vai nauraa. Kysyin näytänkö mä siltä..? "Näytät tutulta... " Aha, kiitti näist. Ilmeisesti herra piti lehden tyttöjä hottina, kun luuli sanovansa kohteliaisuuden ja pyyteli anteeksi nähdessään mun järkyttyneen ilmeen..:D Saamari, maailman loukkaavin heitto, en mää tienny et mä niin hirvee oon. :lol2:

Ottassa niin iso finni, että se muokkaa mun kasvonpiirteitä. Vittu mä mihkä salille voi mennä. Ei helvetti mikä neiti mä oon.

Paska vituttaa. Jotakin koiranomistajia on väsyttänyt joskus niin paljon, ettei lemmikin jätöksiä ole jaksanu siivota pois. Nyt ne tulee söpösti lumen alta esiin, jes.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011031013337749_uu.shtml

Ei tos muuta mut se ku heebo saa ite 300k€ maataloustukia ja valittaa et yli viis vuotta opiskelevat saa vielä tukia vaikka opiskelut venyy :jahas:

Siihen hänellä on täysi oikeus, siis nostaa tukia, niin kauan kun ne ovat saatavilla. Niitäkin hän olisi leikkaamassa. Tilanne on tällä valtiolla se, että säästää täytyy ja jostain on säästettävä ja kyllä häneltä tulee siihen ihan fiksuja ideoita, kuten nuo järjettömät tuet. Eiköhän hän itsekkin tarkoita tapauskohtaisesti niitä, jotka todellakin venyttävät opintoja, joista olisi pitänyt valmistua jo ajat sitten.

Back
Ylös Bottom