Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ei voi jumalauta olla totta. Miks vitussa toi koira oksentaa aina kun muija on reissussa ja mä juon kaljaa kotona. Siis voi vittu. Taas saa vittu siivota. Ja meinaa iteltäkin lentää laatta. Siis mitä vittua, ei toi oo taaskaan ees syöny mitään maasta tai muutenkaan mitään ylimääräistä. Voi vitun vittu,

Se tekee ton tahallaan.

Muijas taitaa olla laumanjohtaja.. Eroahdistusta.

Muijas taitaa olla laumanjohtaja.. Eroahdistusta.

Hmm, no koira on ollut muijalla 3 vuotta ennen mua, että sinänsä mahdollista. Voiko koira oikeasti oksentaa tuollaisen takia? En minäkään nyt koiran alapuolella ole, kyllä se tietää että meikäläinen on korkeammalla arvossa, mutta voihan se olla että pitää emäntää vielä korkeammalla.

Susta varmaan lähtee niin paha döfis, ja kun vaimos on poissa sen kukkaistuoksu ei neutralisoi sitä hajua. Koira ei siedä sitä -> oksentaa. Tai sit sä salaa syötät sille jotakin rotanmyrkkyä siinä toivossa että pääset piskistä eroon? Mistä teistä tietää...

Edit:

Tein lapsille puuroa, lämmitin maidon kattilassa, vasta ryynit lisättyäni huomasin että ne on korppujauhoja eikä mannajauhoja. No fiksuna päätin että heitän kaakaota sekaan, jospa se tasottaa sitä makua. Polleena viisaudestani lorautin oikein kunnolla sitä pulveria korppujauholitkuun, ja kuinkas ollakaan, ei se ollut kaakaota, vaan espresso-jauhetta...
Kyllä ne silti sen söi.

Vituttaa vaan noi kaikenmaailman muovirasiat jossa säilytetään kuivamuonaa, sen kummemmin ilmottamatta mitä niissä on. Kannestakaan ei kerkiä tarkistamaan kun se avataan jo itse purkin alaslasku vaiheessa, ja vasta sulkiessa sitä kantta kerkiää vilkaisemaan.

Hmm, no koira on ollut muijalla 3 vuotta ennen mua, että sinänsä mahdollista. Voiko koira oikeasti oksentaa tuollaisen takia? En minäkään nyt koiran alapuolella ole, kyllä se tietää että meikäläinen on korkeammalla arvossa, mutta voihan se olla että pitää emäntää vielä korkeammalla.

Dogit nyt oksentelee ja voi pahoin aina kun niiden päivärytmiä vähänkään sekotellaan. Ne ei vain aina päällisin puolin sitä esiin tuo, nimim. koiralle omalta lautaselta pihvinpuolikas piristykseksi, eikä tuumaa mitään mamin ollessa poissa. Kokeiltu on.

Tein lapsille puuroa, lämmitin maidon kattilassa, vasta ryynit lisättyäni huomasin että ne on korppujauhoja eikä mannajauhoja. No fiksuna päätin että heitän kaakaota sekaan, jospa se tasottaa sitä makua. Polleena viisaudestani lorautin oikein kunnolla sitä pulveria korppujauholitkuun, ja kuinkas ollakaan, ei se ollut kaakaota, vaan espresso-jauhetta...
Kyllä ne silti sen söi.

Aivan loistavaa settiä :D hyvin sä vedät!

EDIT: Vituttaa ahmimishäiriö.

Dogit nyt oksentelee ja voi pahoin aina kun niiden päivärytmiä vähänkään sekotellaan. Ne ei vain aina päällisin puolin sitä esiin tuo, nimim. koiralle omalta lautaselta pihvinpuolikas piristykseksi, eikä tuumaa mitään mamin ollessa poissa. Kokeiltu on.

Juu, mutta kun tässä tapauksessa ei nyt päivärytmi vielä pahasti ole sekoittunut. Muija on ollut poissa vasta vähän yli vuorokauden ja muutenkin on välillä töiden takia sen 16 tuntia poissa. Ei kai toi koira tunteja laske. Se nyt joutuu välillä olemaan yksin vähän milloin sattuu.

Mä veikkaan että se vaan vihaa mua. Kattoo että taas toi vitun läski vetää kaljaa eikä huomioi mua.

Kyllä suakin vituttais istua lattialla ja kattoo ku joku toinen vetää bissee vieres. Lorauta kippoon vähä sillekki, nii eiköhän seki jo ala rentoutumaan.

En nyt oikein tiedä mihin tästäkin avautuisi, kun sopisi niin moneen paikkaan. Mietityttää ja ihmetyttää ja vituttaa samalla. Katsoin tossa ohjelmaa nimeltä: Prisma - Unettomuus voi tappaa. Siinä oli juttua FFI:stä, eli fataalista familiaarisesta unettomuudesta ja suvuista jotka kärsii sellaisesta taudista. Alkoi pikkasen vituttaan, että on kokonaisia sukuja joissa tauti periytyy ja siitä huolimatta jotkut vitun taliaivot vääntää vielä lapsia. Jos tietäisin, että mun suvussa on joku periytyvä tauti, joka johtaa vittumaiseen ennenaikaiseen kuolemaan, ja on todella suuri mahdollisuus siihen, että mullakin on se, niin en vitussa tekisi lapsia. En haluaisi omille lapsilleni samaa kohtaloa. Itse asiassa käyttäisin samaa metodia paljon pienempiinkin vaivoihin. Kohta on koko maapallo täynnä sairaita ihmisiä, kun porukalla ei ole mitään rajaa ton lisääntymisen kanssa. Jonkinnäköinen jalostus olisi kyllä paikallaan.

^ Ite kun katoin ton dokumentin niin, en nukkunu viikkoon sen jälkeen. Johtu kyllä siitä, että unirytmit oli ihan sekasin, mutta kivasti alko jo vainoharhaiseksi tulla. Ihmettelin ihan samaa kun siinä se yks nainen ei halunnut testata onko itsellä tautia, ja oli kuitenkin valmis tekemään lapsia. Mitä helvettiä???

Vittu että duudsonit on varmasti maailman paskin ohjelma. Ihme saatanan apinoita.

Koiran maha voi mennä sekaisin jos sille antaa vaikka sen pihvinpuolikkaan.

Joo mut kun en oo antanu. Päivä on mennyt ihan normaalirytmin mukaan, niin kuin viime kerrallakin kun muija oli poissa ja toi byyttasi. Ihan tavallinen päivärytmi ja samaa ruokaa mitä aina.

Ei voi jumalauta olla totta. Miks vitussa toi koira oksentaa aina kun muija on reissussa ja mä juon kaljaa kotona. Siis voi vittu. Taas saa vittu siivota. Ja meinaa iteltäkin lentää laatta. Siis mitä vittua, ei toi oo taaskaan ees syöny mitään maasta tai muutenkaan mitään ylimääräistä. Voi vitun vittu,

Se tekee ton tahallaan.

Ihan rehellisesti tuskin pysty asialle mitään tekemään, eroahdistukselta toi tuntuu varsinkin jos koira on tehnyt ihan sama aikasemmin kun on joutunut sun kanssa olemaan. Ei varmasti johdu mistään mitä sinä teet vaan siitä että joutuu olemaan erossa "emännästä".

Siskolla koirat saatto ruveta ulvomaan tai haukkumaan sisätiloissa ilman mitään syytä jos joutu olemaan erossa pelkästään joku 8 tuntia. Harmillista mutta eipä tolla mitään voi tehdä.

Kerrankin ois ollut mahiksia nukkua piiiitkään. Menin jo 11 sänkyyn, pyörin yhteen ja heräsin 5.00 eikä nukuta pätkääkään. Välillä näin. Ihme on jos ei ens yönä uni tule.. Mättöpäivä, joko sitä tuon ensimmäisen suklaalevyn söis??

Nuha - Ei oo jees.

Ja toki kaikki muu tähän kylkeen.

^ Ite kun katoin ton dokumentin niin, en nukkunu viikkoon sen jälkeen. Johtu kyllä siitä, että unirytmit oli ihan sekasin, mutta kivasti alko jo vainoharhaiseksi tulla. Ihmettelin ihan samaa kun siinä se yks nainen ei halunnut testata onko itsellä tautia, ja oli kuitenkin valmis tekemään lapsia. Mitä helvettiä???

Sen verran itsekästä sakkia että HEIDÄN täytyy saada kokea kaikki ja elää täyttä elämää vaikka tuloksena on degeneraatio.

En tiedä vituttaako ankarasti, mutta ihmetyttää. Kävin kaupassa tuolla ja poliisit lähti perään, ajeli mun perässä sellaset 12km ja pysäytti omaan pihaan, naapureilla taas ihmeteltävää. "Hei! Äläpäs mene mihinkään!", kun meikä pomppii autosta ulos coca colat ja aino jätski kainalossa todella uhkaavana. "Henkilöpaperit esiin!", no kaivoinhan minä ja kyselin että mitä ihmettä ja vastausta ei tullut, siinä katsoivat mun tiedot autossa ja poliisi kyseli että ollaanko nähty ennen ja minä kysyin että missä merkeissä? "No sanotaanko että rikoksen merkeissä". Sanoin että ei ja sen te näitte varmaan tiedoista, että olet ehkä puhalluttanut minua joskus. Siihen tokaisi vaan että "ehkä ehkä" ja lähtivät meneen. Mitä vittua?:eek:

Ei tossa muuten mitään, mutta ei ollut ensimmäinen kerta. Viimeksi ajelin poliiseja vastaan ja seurasivat parisataa metriä ja tulivat kyseleen henkkarit, ei mitään muuta.

Aika vitun töykeää ja junttimaista käytöstä kytiltä IMO. No, ei varmaan voi kauhalla vaatia kun lusikalla on annettu mutta kyllähän asiat voisi silti kohteliaasti yrittää esittää.

Back
Ylös Bottom