Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

ei varsinaisesti sovi tänne mutta : Tuksun häät, tv5. silmät itkee verta.

"en oo nyt ihan siinä kunnossa missä olin dollssien aikaan, mutta saan itteni kuntoon, laihdutan 10kg kuussa"
"tää on jenkeistä, tää on jenkeistä, tätä ei saa suomest et saa vaa jenkeist, tääki on jenkeist, los angelesista, tää on dior, siis aito diorin laukku, siit on takuu"
"mul on silikonit, nää on tosi luonnolliset"
"mul on huulet täytetty, näkeeks nyt kaikki varmasti"

tämä myötähäpeä.

ei varsinaisesti sovi tänne mutta : Tuksun häät, tv5. silmät itkee verta.

tämä myötähäpeä.
Niin minullakin. Sen takia töllö meni kiinni viiden minsan jälkeen.

Vituttaa kun idolssissa pääs hippihomo ja läskineekeri jatkoon. En tykkää niistä yhtään.

Palkka. Jos ei rupee muutosta tuleen, niin minä lähden !

Äiti äsken: "Toi sun touhu alkaa mennä yli. Ei ole mitään järkeä käydä noin usein siellä punttisalilla."
Mä: "Mä käyn joka toinen päivä eli max 4 kertaa viikon aikana. Siellä on tyyppejä, jotka käy joka päivä treenaamassa."
Ä: "Mee ulos lenkkeilemään. Se on oikeata kuntoilua. Muutenkin punttisalilla käydään VAIN toisten lajien ohella. Se, että pelkästään nostellaan paikallaan jotain painoja, on ihan sairasta."

Aiemmin se myös kielsi kaikki lisäravinteet, mm. monivitamiinitabut, kreatiinin ja prodejauhot. Sitten mä syön liikaa raejuustoa ja rahkaa. Terveellisempää olisi vetää joka päivä sen tekemiä makkarakastikkeita ja paistettuja perunoita. Mutta... mähän en anna periksi. ;D

Äiti äsken: "Toi sun touhu alkaa mennä yli. Ei ole mitään järkeä käydä noin usein siellä punttisalilla."
Mä: "Mä käyn joka toinen päivä eli max 4 kertaa viikon aikana. Siellä on tyyppejä, jotka käy joka päivä treenaamassa."
Ä: "Mee ulos lenkkeilemään. Se on oikeata kuntoilua. Muutenkin punttisalilla käydään VAIN toisten lajien ohella. Se, että pelkästään nostellaan paikallaan jotain painoja, on ihan sairasta."

Aiemmin se myös kielsi kaikki lisäravinteet, mm. monivitamiinitabut, kreatiinin ja prodejauhot. Sitten mä syön liikaa raejuustoa ja rahkaa. Terveellisempää olisi vetää joka päivä sen tekemiä makkarakastikkeita ja paistettuja perunoita. Mutta... mähän en anna periksi. ;D

Kuulostaa ihan mun isältä :D Kyl se sit aikanaan luovutti ku muutin pois kotoota. Sen jälkeen en oo sille puhunukaa, että salilla kävisin :D

Syö kuule ruisleipää ja mee mettätöihin ja kato mitä sitte sanoo. :D No tuttu juttu kummiski täälläkin päin mutta ovatpahan jo luovuttaneet.

Mulla taas on jonkunlainen uskomus, että vihdoin ja viimein meiän vanhukset on alkaneet ymmärtämään tätä meikän harrastusta :D Oli nimittäin rahkat, kananmunat, tonnikalat ja broilerin rintafileet kiltisti oottamassa, kun tässä joku aika sitten kävin porukoiden luona kotopuolessa.

"taistelujaska"
"kahen kilon siika"
"sakarin villapaitapeli"

näitä sitten alettu koulussa soittamaan kännyköistä... Oikeesti niin rasittavaa ja lapsellista touhua. (9 luokalla....)

Ja tänään oli vuorossa viikon epäterveellinen ateria. Mäkkäriin ja luukulta tilasin bicmac- plus aterian, nugetit ja valkkaridipin. Kotiin siinä ajelin rauhassa ja lainvalvojat pyörimään ja herkuttelemaan. PRKL. Sain väärän hampparin ja pelkän valkosipulidipin. Pikkasen raivostuttaa, kun viikon herkkuhetki menee pilalle...

Ja tänään oli vuorossa viikon epäterveellinen ateria. Mäkkäriin ja luukulta tilasin bicmac- plus aterian, nugetit ja valkkaridipin. Kotiin siinä ajelin rauhassa ja lainvalvojat pyörimään ja herkuttelemaan. PRKL. Sain väärän hampparin ja pelkän valkosipulidipin. Pikkasen raivostuttaa, kun viikon herkkuhetki menee pilalle...

Toi on niin tota! Joka toinen kerta kun käy mäccärin drive-inissä ja tuut kotiin, niin eikö sieltä vitun pussista jotain puutu. Lähe nyt sit ajeleen taksin esim. parin dipin takia. Alan jo epäilee että koko touhu on systemaattista kusettamista kun ei se voi olla noin vitun vaikeeta saada ne oikeat tuotteet siihen bägiin kun kerran lukee siinä näytössä mitä tilaukseen tulee.

Laitoin palautetta asiasta mäkkärin sivujen kautta. Saa nähdä mitä vastataan...

Kuulostaa ihan mun isältä :D Kyl se sit aikanaan luovutti ku muutin pois kotoota. Sen jälkeen en oo sille puhunukaa, että salilla kävisin :D

Täälläpäin mamma kysyy joka kerta kun puhutaan puhelimessa että kävinkö jo salilla. Sitten se on itekin ruvennut ostamaan rahkaa kotiin. :D Go mama!

Täälläpäin mamma kysyy joka kerta kun puhutaan puhelimessa että kävinkö jo salilla. Sitten se on itekin ruvennut ostamaan rahkaa kotiin. :D Go mama!

Kysyin 17-vuotiaana äiskältä notta sponssaisko se mulle protskujauhot. Äiti pysähty keskelle kaupan käytävää huuli lerpallaan ja kysy hiljaa että "No onko ne nyt niitä hormooneja sitte..?" Repesin täysin, nostin kärryistä maitopurkin ja näytin, että kato, proteiinia tässäkin :D

Ja jottei menis vallan offtopikiksi niin minuu ketuttaa tämä tuhottoman tylsä perjantai. EI mitään tekemistä, hirveä ihmisen ikävä toisen luo ja öyh.

tämmönen penkki tuli bongattua tänään:

Perse tosiaan kävi korkeammalla kuin tanko, vaikkei tanko turhia liikkunutkaan! Tehokasta!

Tollasen liikenradan näin tehtävän tänään smiht-koneessa jossa "hikipanta mies" teki 40 kilol vinopenkkii :D:D

aika koomine näky oli:rolleyes:

Sairastelu, sairastelu ja sairastelu. Juuri kun alkaa treeni kulkee, syöminen ja uni maittaa niin aina iskee joku tauti. Viimmeisimpänä 10 viikon oksentelu takana ja 3 viikkoo flunssaakin ollu viä siinä sivussa. Viikon sairaalassa makaamisella ja tähystykset molemmista päistä ja lääkärit ei löytäny mitään vikaa. 3 kuukauteen ei oo päässy salille ja kuihtunu ihan täysin siitä mitä oli. No onneks on olemassa lihasmuisti, ei vaan oo varmuutta kestääkö maha treenata ja syödä kunnolla.

Back
Ylös Bottom