Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Veto korokkeelta ilmeisesti voi tehdä tyhmäksi.

Itse olen tähän mennessä osannut suhteellisen hyvin peittää tälläisen tyhmyyden. Oikein tiukan treenin jälkeen on kyllä todella pihoilla. Sitten kun on vielä kaikki ajatukset olleet treenin tekemisessä, niin ei paljon mahdu muuta ajatusta päähän.

Itse olen tuntenut itseni todella urpoksi tänä talvena, kun olen jo kahdesti etsiskellyt autoani treenin jälkeen.

HOH! Joku mummo rupes whinee, kun otin kaikki valion maitorahkat (12prk) kaupasta ja hän ois halunnut myös samaa. Kysyin sitten, että eikö rouvalle kelpaa joku muu rahka? Ei kelvannut, joten jouduin 2prk sitten antamaan hänelle :D FUUUUU

39,5 astetta kuumetta. Eipä siinä muuten mutta huomenna olis penkkarit ja perjantaina abiristeily. Hiemanko vituttaa.

Tää on niin mun tuuria. :(

HOH! Joku mummo rupes whinee, kun otin kaikki valion maitorahkat (12prk) kaupasta ja hän ois halunnut myös samaa. Kysyin sitten, että eikö rouvalle kelpaa joku muu rahka? Ei kelvannut, joten jouduin 2prk sitten antamaan hänelle :D FUUUUU

12 purkkia on kieltämättä aika runsaahko määrä.

^ Mutta monelle sellanen määrä et menee kolmes päiväs.

Itseä vituttaa (tällä kertaa...) se että olin 100m päässä pysäkistä ja taksi kirmas ohi. Tänään olis ollu 3 tuntia liikuntaa eli viikon paras päivä koulussa+ olisin päässy salille.

Jos joskus satut lukemaan seiskaa tai jotain vastaavaa paskalehteä niin yllätyt. Eihän siihen lehteen muuta mahdukaan, joka toinen aukeama on täynä kuvia ja "77e vinkkipalkkio kuvan lähettäjälle!" kun jengi kuvaa puhelimillaan julkkiksia muka noloissa tilanteissa.

Itse komediaan, salilla jossa käyn sillointällöin eräs keski-ikäinen tyyppi tekee supersarjana kyykkyä ja penkkiä. Voihan se olla sille ihan normimetodi mutta itselle ei tulis kyllä mieleenkään, ja vituttaahan se muitakin kun sali on helvetin pieni ja kyykkypaikkoja sekä penkkejä on yksi, joten jannu varaa molemmat n. 20 minuutiksi. Liikeradat kyykyssä on luonnollisesti mitä voi olettaa, n. 30cm alas ja takaisin ylös. Hauskinta tässä kaverissa on se että mukana on Duken paksu voimannostovyö, joka pistetään pukkarissa päälle ja otetaan vasta treenin lopuksi siellä pois. Ja toi vyö on siis päällä mm. reiden lähentäjiä sekä -loitontajia treenatessa sekä VATSOISSA. No mutta jokainen tyylillään.

Milläs salilla tapahtunu ? Kerran samalla salilla pyöri yks 160cm kalju ukkeli jolla tais olla melonit kainalossa ja oli koko treenin ajan duken vyö päällä...

Jep. Tota näkee aika usein. Pitäis ite testata joskus onko se mistään kotosin.

Krusifiksi? Ihan kiva joo pumppina. Tosin varmaan vähän tyylilläkin jamppa tehnyt, että siitä on tänne kommentoitu.
Tosin taas, jos on vanhempi talja ollut, niin kyllä niistä meteliä irtoaa pienilläkin painoilla. Tein pitkästä aikaa ristitaljaa ja ikivanha talja kun oli, niin tappi lähti veks ja oli se aika ryminää. Muutenkin kiskot sellaiset, että meteliä syntyy vaikka teet millä painoilla ja miten vain.

Eräällä kerralla tehtiin runkkupenkkiä, ja vastapäätä joku aloittelija teki hauista pikkutangolla ja 1,25kg painot päissä. Ite en nähnyt kun tein runkkupenkkiä, vaan kaveri alkoi nauramaan hervottomasti kun kyseinen sälli oli tokaissut hauissarjansa jälkeen "pitäs varmaa hommata jotkut rannesiteet kun sattuu nii pirusti" - ja vispasi rannetta ja piteli kovasti. Kaikki on aloittanut joskus harrastuksen mut oikeesti hei jo... :D

Eräällä kerralla tehtiin runkkupenkkiä, ja vastapäätä joku aloittelija teki hauista pikkutangolla ja 1,25kg painot päissä. Ite en nähnyt kun tein runkkupenkkiä, vaan kaveri alkoi nauramaan hervottomasti kun kyseinen sälli oli tokaissut hauissarjansa jälkeen "pitäs varmaa hommata jotkut rannesiteet kun sattuu nii pirusti" - ja vispasi rannetta ja piteli kovasti. Kaikki on aloittanut joskus harrastuksen mut oikeesti hei jo... :D

Tyhmempi kai se on jatkaa vanhaan malliin kivusta välittämättä... :)
Tuskin noita ranneongelmii kyl siteillä ratkasee mut kuitenki...

Epäkäs taas vittuilee ! FUCK YOU, YOU FUCKING, FUCK !

Kyllä itellä tulee useimmiten ainakin kymmenkunta ehrnamia otettua mukaan, kun niissä tuota päiväystä riittää. Mutta tänään sai vitutus jatkoa: tilasin reilut kaksi viikkoa sitten titanin thp rannesiteet ja nostokoukut, tilaus viivästyi viikolla ja äsken hain paketin. Ihailin siinä hetken ja päätin kokeilla siteitä kunnes tajusin, että siteet ovat molemmat tarkoitettu oikealle kädelle, eli peukaloremmi on molemmissa samalla puolella. Eikun vaan yhteydenottoa liikkeeseen ja siteet takaisin ja uutta tilalle. Vittu sen vois kunnolla hoitaa että tulee oikeat laitettua!!!!!

Kyllä itellä tulee useimmiten ainakin kymmenkunta ehrnamia otettua mukaan, kun niissä tuota päiväystä riittää. Mutta tänään sai vitutus jatkoa: tilasin reilut kaksi viikkoa sitten titanin thp rannesiteet ja nostokoukut, tilaus viivästyi viikolla ja äsken hain paketin. Ihailin siinä hetken ja päätin kokeilla siteitä kunnes tajusin, että siteet ovat molemmat tarkoitettu oikealle kädelle, eli peukaloremmi on molemmissa samalla puolella. Eikun vaan yhteydenottoa liikkeeseen ja siteet takaisin ja uutta tilalle. Vittu sen vois kunnolla hoitaa että tulee oikeat laitettua!!!!!

Mulla ainakin on peukaloremmit samalla puolella molemmis siteis, en tiä sitte et kuuluisko olla muttei vaikuta oikein mitenkään siihen käyttöön.

+ on muuten helevetin hyvät siteet

Lekuri soitti ja sanoi et ois sydämentahdistin asennus vissiin edessä, fukkk the shit. Taitaa olla siirtyminen postimerkkien keräilyyn.

Mulla on noissa THP:issä sama. Ei se mitään haittaa käytät vaan!

:O mulla mitä on entisiä siteitä ollut, niin peukaloremmit ollut aina eripuolilla, onhan toi nyt itellä ainaki hankalaa saaha kunnolla laitettua ranteeseen ilman sitä remmiä. Mutta jospa se siitä jos ne kerta muillakin kyseisissä siteissä on. Siis kai te piätte peukaloa siinä remmissä ainakin sitomisvaiheessa? Toihan on iha mahdoton saada kunnolla ja kireästi laitettua ilman jos peukku ei oo siinä remmissä, en saa kunnolla sitä alkua veivattua siihen kun ei pysy side paikallaan ranteessa. Ja onko muuten minkäpituset teillä? tuli ite hommattua ne pisimmät 90cm

Back
Ylös Bottom