Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Olen lihava. Tajusin sen tänään(tai olen mä tajunnut sen aiemminkin, mutta tänään myönsin peilin edessä itselleni rehellisesti). Näytän siltä, että vietän kaikki iltani big mäk-aterioiden parissa enkä salilla:( Musta tuntuu, että lakana on kohta ainut vaate mikä pystyy verhoamaan mut.

Sotanorsu mikä sotanorsu:D

Kotonani ei tule kylmää vettä. Eli esim. wc:n huuhtelukaan ei toimi. Juuri kun olin pohtinut, ollako ilta kotona vai lähteäkö viihteen puolelle, ja tulinkin kotiin Makuunin leffa kainalossa. Johonkin evakkoon täytyisi siis lähteä, vaan nyt sitten kukaan kaverikaan ei ollut lähdössä mihinkään. Soitin kiinteistöhuoltoon, aikoi tulla huomenissa katsomaan, mutta korjaus menee todennäköisesti arkipäiville.

+ Kuivausrumpu meni rikki jo joulukuussa, huomasin eilen, että kani on syönyt makuuhuoneen tv:n antennijohdon ynnä muuta mukavaa.

Tekisipä hyvää nollata vähän ajatuksia, vaan jotenkin tuntuu säälittävältä lähteä yksin baariin :D

1)nivus ollu ...kana jääkiekko kauden alusta.:(
2)koulussa liikaa kokeita:whip:
3)joka paikka ihan jumissa ja särkee:dance:
4)polvet vaan sanoo niks,naks,ruks ja POKS :hyper:

ei voi muuta sanookku että : äöyöyöäöyäöyälölölö

Kotonani ei tule kylmää vettä. Eli esim. wc:n huuhtelukaan ei toimi. Juuri kun olin pohtinut, ollako ilta kotona vai lähteäkö viihteen puolelle, ja tulinkin kotiin Makuunin leffa kainalossa. Johonkin evakkoon täytyisi siis lähteä, vaan nyt sitten kukaan kaverikaan ei ollut lähdössä mihinkään. Soitin kiinteistöhuoltoon, aikoi tulla huomenissa katsomaan, mutta korjaus menee todennäköisesti arkipäiville.

+ Kuivausrumpu meni rikki jo joulukuussa, huomasin eilen, että kani on syönyt makuuhuoneen tv:n antennijohdon ynnä muuta mukavaa.

Tekisipä hyvää nollata vähän ajatuksia, vaan jotenkin tuntuu säälittävältä lähteä yksin baariin

Öh, mikset mennyt jollekkin frendille kylään? Kysyn kun jäi hämäänään:confused::)
Niin ja miten dokaaminen/baariin lähteminen auttaa tohon sun vesi ongelmaan, olenkohan ymmärtänyt jotain väärin? Siis tottakai on jees nollata mutta et sä silti siellä baarissa voi olla evakossa kuin 04 asti:D

Nyt vituttaa, vasen nivunen revähtänyt... Sitä ollaan taas hetki sivussa lätkän parista, muutenkin ollut rikkonainen kausi solisluumurtuman takia...

Mikä elokuva?

labels=1.jpg
labels=1.jpg

mikä tämä lippu homma on? aikasemmin tossa latvian lipun kohdalla oli tsekki ja suomi?

Nytpä tuli huomattua itse, mitä maastaveto ristiotteella (joka kerta sama ote) teettää kahdessa vuodessa silloin tällöin treenillä (silloin tällöin maastavetotreenillä). Toinen epäkäs helevetillisen iso, toinen helevetillisen pieni. No mutta minkäs teet :D

+ voisin sanoa että on 2,5cm korkeempi kuin toinen.

Poliisit. Onko se niin vaikeeta ottaa yhteyttä. Eka sanottiin että noin neljä viikkoa menee, no onneksi on vasta kulunut kuusi viikkoa että ehkä ne vielä joku päivä.

Tällä erää suunnatonta vitutusta aiheuttavat esim seuraavat asiat

- Pari kuukautta sitten uusittu sim-kortti paskana (Kiitti vitusti DNA).
- Varattujen naisten lähentely-yritykset baareissa. Eikö voi uskoa, kun sanoo ettei kiinnosta vittuakaan tuhlata aikaa turhaan?
- Kuume
- Ahdistaa

Vittu jatkuva sairastelu. 3 viikkoa kuumeessa päivittäin alkaa ottamaan pataan. Sairaalassa mistään ei löytynyt mitään niin sanoivat että varmaan joku virusperäinen infektio, että katellaan nyt vielä jos se jotenkin maagisesti lähtisi pois. Ei kyllä hyvältä näytä. Kaiken lisäksi kun olen intissä niin jäänyt ihan kaikki asiat siellä tekemättä. Tosi kiva olla vempassa kokoajan.

Öh, mikset mennyt jollekkin frendille kylään? Kysyn kun jäi hämäänään:confused::)
Niin ja miten dokaaminen/baariin lähteminen auttaa tohon sun vesi ongelmaan, olenkohan ymmärtänyt jotain väärin? Siis tottakai on jees nollata mutta et sä silti siellä baarissa voi olla evakossa kuin 04 asti:D

Niin mä sitten meninkin. Taidat olla oikeassa, baari tuskin auttaa siihen vesiongelmaan, saa vain unohtamaan asiaan liittyvän vitutuksen hetkeksi.

Voisinpa vielä avautua vitutuksesta liittyen tähän samaan ongelmaan - huoltomies soitti ihan kesken unien yhdeksältä ja tuli siitä puolen tunnin päästä katsomaan (no, tulipahan ainakin noustua aikaisin sunnuntaina). Vitutus kasvoi vain, kun tämä huoltomies totesi, että taitaa olla isompi remontti päästä sulattamaan sitä putkea! Jos ei sinne jostakin välikaton kautta pääse, joutuu purkamaan mun sisäkattoa. Tulitöitähän ne sulatushommat on, joku vielä pelotteli, että niistä moni tulipalo saa alkunsa...

Autokin meinasi jäätyä eilen, vaikka oli roikassa, mutta onneksi vika meni ohi. Jospa tämäkin vesiepisodi menisi ohi itsestään. Menispä.
Ei se vissiin auta kuin lähteä salille, hakea siivousevästä ja laittaa moppi heilumaan loppupäiväksi.

Ai saatana kun repesi perse tuossa ("Bärkhläm! Bärkhläm! Jihad!") kohdassa. Haaa pysytyin sieluni silmin kuvittelemaan tilanteen jossa kaulapartaiset lähi idän asukit huutavat.

Tuliko sama kuin minulle? Eli opintotuen takaisinperintä?
Mulle napahti rapiat 2500 egee, hohhoijaa

Pitää mennä Kelaan maanantaina vinkumaan, mutta liikaa olen vissiin tienannu.

kulutusluottoa vaan vittu

Miten ne jo nyt niitä perii takas? Eikö tossa pitäs olla maaliskuun loppuun asti aikaa vapaaehtosesti palauttaa, jollon säästyy siltä 15%(?) lisämaksulta?

Tiedoksi: tätä topickia EI kannata lukea ennen treeniä, varsinkaan jos on edessä vaikka isoja vitosia kyykystä tai jotain.

Itse sain tämän tänään karvaasti huomata, kun rupesin lämmittelemään, ja kaverin kanssa käyn.
Ensin 15 min lämmittelyä, 15min pelleilyä, noh uudet lämmittelyt.

Sitten pienalta vetoa, meikäläinen menossa telineelle, kaveri huutaa takaa YEAHH BUDDYY; BUUUHHH.

Ja ei ku taas alusta... :)

Miten ne jo nyt niitä perii takas? Eikö tossa pitäs olla maaliskuun loppuun asti aikaa vapaaehtosesti palauttaa, jollon säästyy siltä 15%(?) lisämaksulta?

No mutta mä olen valmistunut jo 2009. eikä sillosessa elämänvaiheessa paljo huomannu tulorajoja kytätä....Eli ois pitäny 2010 maaliskuun loppuun mennessä mun maksaa.

Back
Ylös Bottom