Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Benedikt Magnusson vetää yhdellä videolla kokista ennen kovaa mavesarjaa.

Useammallaki videolla, ja penkkihän on punnerrusliikeiden kunkku että poijillahan menöö hyvin ;). Itse joskus nuorena poikana menin välillä sikspäkin kanssa salille ja kurppasin sitä kun reenasin RHP treeniäni :). Hyvin nousi penkki :)

Benedikt Magnusson vetää yhdellä videolla kokista ennen kovaa mavesarjaa.

Enpä usko, että kyseessä oli Benedikt Magnusson. ;)

Omalla salillanikin on kaveri, joka aina hörppii Pepsi Maxia treenin aikana. Kyllä se vaan monia huvittaa, itseni mukaanlukien. Kaikki tavallaan, itse en vaan voisi kuvitella juovani Pepsi Maxia treenijuomana.

otin myös muutamia kuvia kyseisestä kaverista, koska olen salirotta
0.jpg

Vittu kun tilailevat tuonne yammuliikkeeseen ihan mitä sattuu, vaikka on itse etukäteen selvittänyt osanumerot ja vieläpä hyvin selkeästi ilmoittanut ne.
Eivät ilmeisesti osaa lukea. Apinat.

Eijumalauta:lol2: Tyrivät tän homman jo toistamiseen:jahas: Joo, katellaanhan ens viikolla jos tulis vaikka oikee palikka:rolleyes:

Salilla, jossa itse käyn on joku lihava heppu joka vetää sarjojen välis energiajuomaa kulauksen :D Tuloksista päätellen ei taida energiajuomat auttaa... :DD

Raivostuttaa ihmiset jotka ei ota muita ihmisiä huomioon :curs: Luulis että jokainen ihminen omistais jonkinlaiset käytöstavat, kohteliaisuuden eikä aina kulje naamanorsunvitullaomaanapaansatuijottaen! Ei ollu yks eikä kaks kertaa ku tänään tälläseen ilmiöön törmäs. Kaupassa taisin olla ainoo joka hymyili, pyysin anteeks (tosin se toinen muhun törmäs), tervehti ilosesti kassaa, vaihto muutaman sanan sen kanssa ja toivotteli hyvät viikonloput, ja kaikki tämä täysin vilpittömästi. Ainoo ystävällinen ihminen tais olla juurikin se kassa, pakkas mun vähäset ostokset suoraan kauppakassiin, josta sitte kiitinkin :)

Oon just saannu säästeltyä joissakin menoissa niin tuntuu et yhtä säästökohdetta vastaan ainaki kaks tahoa on vuorostaan nyhtämässä multa rahaa. Sain kelalta kirjeen jossa takaisinperitään vuodelta 2009 opintotukea. Nice! No juu, täytyyhän se myöntää että omapahan on vika ku en laskenu tuloja, mutta en edes tajunnu sitä :(

Dieettiä viikko takana ja jo parina päivänä repsahtanut karkkeihin ja pizzaan. Miiiiiiiiiiiiten mä saan itseni pysymään kaukana tollasista herkuista, jotka tuodaan mun nokan eteen? :/ Itse ostan kaupasta pelkkää rahkaa ym...

Perjantain iltavuoro :| Vielä ois 2,5h jäljel ja kuolen tylsyyteen.

Viikonloppu pilalla yhden vitun kirjeen takia. Rahaa menee taivaan tuuliin, saatana. Taitaa tämä vuosi mennä vahvasti ruvelle, alku on ainakin mahtava. Voi vittu mitä elämää...

Yks päivä salilla ollessani myöhään illalla paikallinen pizzanpyörittäjä sattui olemaan samaan aikaan. Siinä reenaillessa yllättäen tämä mieshenkilö (kuulokkeet korvissa) aina laitetta vaihtaessa rupeaa käveleen siksakkia, napsauttelee sormia laulaen samalla 'umma umma umma'. Kunnon tunteella ja slowmotion-meiningillä. Noh, serassamme oli myös nuorempi mies ja kun tämä pizzamies näytti hienon ensiesiintymisensä, sattui tämä nuorempi mieshenkilö juomaan pullosta vettä, repee totaalisesti ja vedet lentää suusta lattialle. Juoksin kovaa kyytiä pukuhuoneeseen nauramaan, seuraavana päivänä vatsalihakset oli niin kipeet ettei ikinä. : D

En tiedä! Joku.

tänään oli egoilu kyllä omassa ulottuvuudessaan taas :D sellanen perus möhömahainen reilu 30v tyyppi suomileijonapaidassa meloonit kainalossa. Olis pistäny käsiin painot niin olis luullu että krusifiksiä treenataan... Käsipainotangossa oli reippaat 60 kiloa tavaraa ja kaveri alkaa tekemään hammerkääntöjä. Joku ihmeellinen polviasento ja sentin verran liikku paino, mies sitäkin enemmän. Seuraavaksi tehtiin scotissa hauiskääntöö käsipainolla. Vähän arvelutti se just ja just 40 senttinen käsivarsi kun alettiin 40 kilosella käsipainolla tekeen hauiskääntöö :D max 2cm liikerata tällä kertaa...

tänään oli egoilu kyllä omassa ulottuvuudessaan taas :D sellanen perus möhömahainen reilu 30v tyyppi suomileijonapaidassa meloonit kainalossa. Olis pistäny käsiin painot niin olis luullu että krusifiksiä treenataan... Käsipainotangossa oli reippaat 60 kiloa tavaraa ja kaveri alkaa tekemään hammerkääntöjä. Joku ihmeellinen polviasento ja sentin verran liikku paino, mies sitäkin enemmän. Seuraavaksi tehtiin scotissa hauiskääntöö käsipainolla. Vähän arvelutti se just ja just 40 senttinen käsivarsi kun alettiin 40 kilosella käsipainolla tekeen hauiskääntöö :D max 2cm liikerata tällä kertaa...

Kateellisten panettelua. Ei taida omat käppärit samoissa luvuissa heilua!

Back
Ylös Bottom