Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Pari päivää sitten olin treenien jälkeen pukkarissa ja siinä treenikaverin kanssa jauhettiin paskaa niin osui korviin parin nuoremman Romanin hyvin lyhyt juttelu, ensin pienempi sekä vähän pulleampi kaveri vaihtoi paitaa ja oli sillä hetkellä juuri ilman paitaa niin toinen siihen kovaan ääneen "hitto et haisee hiki" johon pienempi kaveri kylmän rauhallisesti hemmetin kovalla äänellä jonka olisi luullut kuuluvan isolle miehelle päräyttää ilmoille kuuluvalla äänellä"SE ON RAHA MIKÄ HAISEE" tuli tunteella ja oli siinä itsellä hymy vähän aikaa kasvoilla.

Haha :D voin kuvitella tuon tilanteen täysin! itselläkään tuskin pokkapitäisi! :D

Vittu kun tilailevat tuonne yammuliikkeeseen ihan mitä sattuu, vaikka on itse etukäteen selvittänyt osanumerot ja vieläpä hyvin selkeästi ilmoittanut ne.
Eivät ilmeisesti osaa lukea. Apinat.

Reps, kyllä mäkin mielummin pidän mukavia vaatteita päällä salilla, vaikka joku sitä ajattelisikin egoiluksi. :D

Voiko sitä siis jos pitää hihatonta/shortseja oikeasti ajatella egoiluksi... -.-' Itse pidän ainakin T-paitaa/hihatonta ja shortseja koko kesän joka kerta kun käyn salilla, johtuen osittain siitä, että salille tulen kesäisin 2h koris session jälkeen 10km pyöräilyn siivittämänä. Ja esim. talvellakin jos juoksupäivä on niin vastaavanlaiset vaatteet laitan päälleni, siis jos salilla käyn ensin juoksemassa 30min lenkin. Ymmärrän tuon että jos joku kouluun vetää hihattoman niin, se voi koomista olla, mutta Salilla kyllä ymmärrän hyvin jos joku tahtoo kyseistä asustetta käyttää.

Ja sitten sitä komediaa, jota tänään sain itse edustaa... Kun olin saanut ylätaljassa ensimmäisen sarjan tehtyä kävin juomassa ja lähtiessäni juomaan, ei salilla ketään näkynyt... Tullessani takaisin otin reippaalla otteella tangosta kiinni ja tanko suoraan takaraivoon... Hetki oli WTF olo, kun ei vieläkään salilla ketään näkynyt... Hetken kun tarkemmin katsoin niin oliha salin takanurkassa vanhempi leidi tekemässä viidellä kilolla lähentäjiä... Oli näköjään juomatauon aikana käynyt tekemässä pienimmillä mahdollisilla painoilla ylätaljaa pari toistoa.... Ärsyttävää tuollainen, kun joka laitteessa pitää pari liikettä tehdä minimi painoilla ja siitä ei sitten hyödy kukaan muu kuin salin omistaja, mutta se tietää minulle särkyä ja leidin on turha kehitystä odottaa.

Hetken kun tarkemmin katsoin niin oliha salin takanurkassa vanhempi leidi tekemässä viidellä kilolla lähentäjiä... Oli näköjään juomatauon aikana käynyt tekemässä pienimmillä mahdollisilla painoilla ylätaljaa pari toistoa.... Ärsyttävää tuollainen, kun joka laitteessa pitää pari liikettä tehdä minimi painoilla ja siitä ei sitten hyödy kukaan muu kuin salin omistaja, mutta se tietää minulle särkyä ja leidin on turha kehitystä odottaa.

Kyllä sitä saa laitteen itselleen varata jos siinä ei kukaan muukaan tee. Mistä tämä leidi sen olisi voinut tietää onko laite käytössä vai ei :D

Mulla käy niin aivan jatkuvasti, että vuorosarjoja tehdessä joku asiasta tietämätön on aina purkamassa painoja pois kun ite väännän toisaalla. Eipä siinä auta muuta kuin selvittää tilanne ja kasata painot takaisin.

Yleinen havainnointikyky on kyllä joillain aivan hukassa, sen tunnustan. Yleensä mun vuorosarjojen suorituspaikkojen välillä on alle 3m matka ja silti tyypit lähtee kuljettelemaan esim. säädettävää penkkiä pitkin salia. Penkin päällä oleva juomapullo tai käsipainotkaan (ja pari tehtyä vuorosarjaa) eivät ole tarpeeksi vahva vinkki, että tämä on ehkä varattu.

Vittu taas kipeenä, edellisestä ei kauaa aikaa. Treeneistäkään tuu taas vähään aikaan mitään, kun nää kuumeilut vie aika hyvin voimia.

Voi saatanan saatana. Huono pakkorako ja nyt pitäis kokonainen vuos tehdä JOTAIN. VITTTUEPRKERKELEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEpaskaduuniapaskaduunia

Vittuttaa, yks muija yritti hirveesti tehä tuttavuutta baarissa("jatkoilla" kanssa) moneen kertaan, ja oli aina mua viemässä kahellee jonnekkii. Mut ylläri olin niin humalassa että enhän mä saanu mitää tehtyä, otettua edes numbaa ylös tai mtn, vittu.

VITTU. Röökilakko pilalla, meni viikonloppu piiiitkästä aikaa rällästellessä kunnolla ja rööki maittaa vieläkin. Noh huomenna alkaa taas :)

Fastin HERA80:n pussi. Miksi se suljettava osa on niin kapea? Ensin joutuu kaivelemaan sieltä sitä muovista lusikkaa ja sitten pitäisi jotenkin saada kukkurallinen ulos sieltä. Wanhat paperiset pussit oli imo parempia.

Perusmaanantai:
tentti ei menny läpi
koiran kunto heikkenee silmissä
lähikaupan kuohukerma 1,5€/ 2dl !!
tietokone on paskana
auto paskana
jne.

Tuli tässä vähä Shadowssia kuunneltua ja aivan hirveä vitutus päällä ku ei oo minkäänlaisia lahjoja musiikillisesti. Kovin vaikeitahan noi ei ilmeisesti oo soittaa, siis esim Apache ja Riders In The Sky? Kuitenkin aivan mahtavan kuuloisia biisejä.
Veli on tainnu kitaraa soitella sen vähintään 12 vuotta, ilman kehumisia vois sanoa että melko kovakin vetämään ja jotain pikkukylän tilutuskisojakin voittanu. Kesällä ois omat häät tiedossa ja oishan se nyt aika ikimuistonen hetki vetää veljen kans kahdestaan kitaroilla tommosia biisejä, mutta aika toivoton juttu taitaa olla. :(

Mie olen kyllä sitä mieltä, että jokainen oppii kuhan opettelee. Se on eri asia kuinka nopeaa. :D

4gxg.jpg

Jalkakyykky kasvattaa kuulemma muutakin kun etureisiä... En sit tiiä, ei muutakun jokanen muija vetään jalkakyykkyy :)

Korkkarit on kieltämättä aika arveluttava ratkaisu kyykkykengiksi. Eka asia mikä pomppas silmille.

edit. Näyttää olevan puolittava talja, että ei tossa oo kun 8,5kg vastusta per puoli.

Back
Ylös Bottom