Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Oon syöny tänään niin paljon sipsiä ja karkkia, että nyt janottaa koko ajan. Ei siinä muuta mutta ai jumalauta että maistuisi nyt kokis hyvälle kun janottaa niin paljon että vesikin maistuu hyvälle.

Nice. Lykkäs sit ihan kunnon kuumeen, alko toissapäivänä nousemaa. Viime yönä en saanu unta, toissayönä heräsin apaut neljän maissa. Siitä asti on valvottu. Siinä vaiheessa ku aloin hourimaan ihan kunnolla ja silmät pyöri päässä ni raahauduin jääkylmään suihkuun istumaan (ei jalat tahtonu kantaa, ainakaan vakaasti) pariks minuutiks. Olo parani kummasti, oli se oikea tapa parantaa oloa väliaikasesti tai ei, toimi ainakin.

Ibumaxitkii loppu, mut onneks tyttöystävä tuo huomenna kuumemittarin ennätyksen mittaamista varten ja vähän ibumaxia palautteluun sen jälkeen. :mrgreen:

Jos tämä vaikka tästä lähtis paranemaan...

Oon syöny tänään niin paljon sipsiä ja karkkia, että nyt janottaa koko ajan. Ei siinä muuta mutta ai jumalauta että maistuisi nyt kokis hyvälle kun janottaa niin paljon että vesikin maistuu hyvälle.

Paras vitutuksen aihe aikoihin :lol2:

Kävin tänään lääkärillä ja mitä vittua siellä oli joku Virolainen mummo, jonka puheesta sain hädin tuskin puolet selvää. Eikä hän meinannut ymmärtää kun Suomea hänelle puhuin. Kaikki meni päin vittua, en saanut lääkkeitä vaivaani, kun ei siitä keskustelusta tullut mitään. Kumpikaan ei ymmärtänyt juuri mitä toinen puhui. Alkoi syyttäkin mua jostain, enkä yhtään tiedä mistä, kun ei siitä puheesta ihan oikeesti saanut vittuakaan selvää. Vitun hetulaperse kanttura ja imekää paskaa ne ketkä päätätte että Suomen kieltä hallitsemattomat pääsevät tänne lääkäreiksi. Vittu ottaa päähän.:curs::curs::curs:

Vituttaa ku ei osaa matikkaa ja huomenna koe... oma vika ku en oo ollu tunneilla tarpeeks... autokoulua ym... pistää vielä ottaa enemmän nuppiin ku on täysin oma vika. Stna.

Selkä on ihan juntturassa ja pitäisi jaksaa odottaa torstai-iltaan jolloin fysioterapeutti ratkoo selkäongelmiani. Äsken venyttelin ja kuului aikamoisia paukahduksia selästä.

Jee nikamat on tukossa. Joutuu olemaan hetken poissa treeneistä -> pakkiksen postausmäärät kasvaaaaaaaaa.

Miten jonkun työharjoittelupaikan saaminen voi ottaa näin koville? Kymmeniä hakemuksia lähetetty, ja muutamasta tullut kieltävä vastaus, suurimmalta osalta ei mitään. Ja yhdessä paikassa kävin jo haastattelussa, tällä viikolla piti tulla ilmoitus miten kävi, eikä mitään ole kuulunut. Tympii jo tämä joutenolo.:jahas:

Mitä vittua :lol2:

Perkeleen joutenenOLO saatana !! en jaksa istua tuolla koulunpenkissä kun en kuitenkaan mitään opi ! Lukio kun nyt ei valmista yhtään mihinkään (mun kohdalla)

Töitäkään ei näkyvissä, Treenata en oo jaksanut.

Mulla ei oo ystäviä,eikä naistakaan.

Hyvin menee. Loisin vanhempien rahoilla.

ps. http://dirtlabaudio.com/ Soi

Viimeksi muokattu:
Mitä vittua :lol2:

Tä? :D Siis oli niin kova jano, että vitutti kun ei ollu mitään parempaa juomista (kokista) Olis ollu meinaan hyvemmän makusta kun monesti muullon, kun oli niin nyt ekstra kova jano, että maistu vesikin herkulliselta. Kokis se vasta olis tällöin maukasta olna .:D

Kävin tänään lääkärillä ja mitä vittua siellä oli joku Virolainen mummo, jonka puheesta sain hädin tuskin puolet selvää. Eikä hän meinannut ymmärtää kun Suomea hänelle puhuin. Kaikki meni päin vittua, en saanut lääkkeitä vaivaani, kun ei siitä keskustelusta tullut mitään. Kumpikaan ei ymmärtänyt juuri mitä toinen puhui. Alkoi syyttäkin mua jostain, enkä yhtään tiedä mistä, kun ei siitä puheesta ihan oikeesti saanut vittuakaan selvää. Vitun hetulaperse kanttura ja imekää paskaa ne ketkä päätätte että Suomen kieltä hallitsemattomat pääsevät tänne lääkäreiksi. Vittu ottaa päähän.:curs::curs::curs:

...mars potilasasiamiehen juttusille.

Itseä vituttaa kun muksun paino ei vaan nouse.

Kuka perrrr!!?... Oli kahdesta lähimarketista rahkat ostettu tyystin pois :O Jouduin tyytymään löytämääni sementtiseen valion kalliiseen rahkaan. Kiitti jätkät :D

Kuka perrrr!!?... Oli kahdesta lähimarketista rahkat ostettu tyystin pois :O Jouduin tyytymään löytämääni sementtiseen valion kalliiseen rahkaan. Kiitti jätkät :D

Se on tuo Jutan ja Bullin GoFatGo -proggis mikä on saanut kaikki Suomen kotiäidit dieetille ja ostamaan rahkaa. Ollu monesta kaupasta loppu... 15 000 osallistujaa syö useamman rahkan päivässä, kyllä siinä on Ehrmannin pojat ihmeissään ;)

Perkeleen joutenenOLO saatana !! en jaksa istua tuolla koulunpenkissä kun en kuitenkaan mitään opi ! Lukio kun nyt ei valmista yhtään mihinkään (mun kohdalla)

Töitäkään ei näkyvissä, Treenata en oo jaksanut.

Mulla ei oo ystäviä,eikä naistakaan.

Hyvin menee. Loisin vanhempien rahoilla.

ps. http://dirtlabaudio.com/ Soi

Meet vaan joutenolemaan sinne lukioon. On se kuitenkin tyhjää parempi ja luulisi, että sieltä saat myös noita ystäviä (naista en voi kyl luvata :hyper:)

Back
Ylös Bottom