Tää hitonmoinen nälkä koko aika. Mä en tiedä onko mulla jotain ihme stressiä vai mitä tämä on, kun koko aika sellainen olo, että voisi syödä kokonaisen hevosen. Töissäkin oli vaikea keskittyä töihin, kun mietin vain syömistä ja sitten kun sai syödä, niin ei nälkä lähtenyt. Töiden jälkeen ajattelin, että no kerta jos on niin nälkä ja makeanhimo niin ostan neljä suklaapatukka+pussillisen porkkanoita(kilo)+5kpl appelsiinia+raejuustopurkki+maitorahka. Söin sitten nämä ja tuntuu kuin en olisi mitään syönyt. Mä haaveilen tässä koko aika että kävelisin tuohon alakerran pitseriamestaan, mutta koska kävin jo suihkussa ja päälläni on vain ruma yöasu, niin sekin mieliteki jää tekemättä. Nyt en malta käydä nukkumaan, koska odotan vain sitä hetkeä, että saan taas syödä eli aamulla taas hurjat mätöt. Tai en paremmin sanottuna jaksa odottaa sitä, että kauppa aukeaa ja voin ostaa itselleni kaupan isoimman sipsipussin+piparipaketin+kaikkea muuta roskaruokaa ihan liikaa. Ehkä tämä loputon nälkä lähtisi sillä?
JA VITUTTAVINTA tässä on se, että en voi ajatella silleen, että: "Noh, jos nyt tän kerran", koska tuntuu, että tää on ihan loputon kierre. Tuntuu, että kaikki päivät menee siihen, koska syön ihan yksinkertaisesti liikaa! Ja kun syön liikaa, niin en osaa tehdä loppua sille. Mulla on omasta mielestäni hyvä kroppa, jonka eteen teen töitä verenmaku suussa ja nyt mä tuhoan sitä tällä jatkuvalla mässäilyllä. Miks mä en saa tätä nälkää lähtemään. Saan itseni ähkyksi ja oloni kamalaksi, mutta mulla on silti nälkä. Kohta syön sormeni.
Mua oikeastaan vituttaa ja naurattaa tää tilanne. Vittu.
Saletisti kyllä paksuna. Ei vaihtoehtoja