Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Ei nyt varsinaista komediaa mutta itselle aiheutti pahat naurut.
Sali on pieni huone, missä on laitteet tiiviisti ja siellä oli minä+ 2 mummoa.
Tein penkkiä ja pieraisin kun aloin tekemään sarjaa mutta olin sitten niinkuin mitään ei olisi tapahtunut ja hetken päästä toinen mummo sanoo "saatana kun tuo turpeen haju tulee tänne sisälle asti pihalta!". Vittu just ja just pystyin pidättämään naurua. :lol2:
Ei hitto. Onko se nyt ihme kun haisee turve ku punasta lihaa vetää. :D
" Tässä vaiheessa oli vaikee olla repeemättä ja ton maxin saavuttamisen jälkee nää sankarit siirtyy seuraaviin liikeisiin kokeilemaan maxeja tietenkin jättäen painot paikoilleen haukkatankoon.
Opetuksena tulevaisuutta varten se, että ei kannata mennä autokorjaamoon ja sanoa, että korjatkaa tämä, sillä et voi todellakaan tietää, mitä se tulee maksamaan. Huomattavasti fiksumpi veto on pyytää kustannusarvio, jolloin homma on turvallisempaa. Jos kustannusarvio ylittyy, niin asiansa hyvin hoitava liike soittaa ja pyytää luvan summan ylittävän osan töille.Vittusaatana autosta hajos vesipumppu nii korjaaminen makso melkeen 500e, josta työn osuus 376e! Isot pojat kerto että parin tunnin homma olis nii olivat jotenki saanu 8 tuntia tärvättyä siihen, kuulemma konetila niin ahdas ku iso kone. Vitut sanon minä, ei siinä silti luulis kaheksaa tuntia menevän! Kirpasee kyllä opiskelijaa tämmöset. Hinta olis ollu vähä inhimillisempi jos siihen olis sisältyny jakohihnan vaihto mutta ei.