Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Video kertokoon:

:lol2: mut joo kyllä. Ottaa päähän aivan saatanasti, kun pitää mennä kolaamaan tonne ulos vitun väsyneenä, tosin nyt ei tarttee kolata mut. Muutenkin alkaa masentaa ja vituttaa, kun tuolla ulkona on niin ankean näköistä. Piti vetää pari tuntia sitten kaikki verhot kiinni, kun taivas on valkoisenharmaa yhdistettynä lahoihin taloihin tossa ympärillä ja naapurin kuplaan joka on märäntynyt sen pihalle.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Farkkujen ostaminen. Vittu mitä hommaa. Toisia ei saa vedettyä polvesta ylöspäin ja ne mitkä saa jalkaan puristaa perseestä. Ne mitkä ei purista perseestä on vyötäröstä tiukat ja ne mitkä sopii on jotain vitun einari-mallistoa ja näyttää vitun urpolta. Vitun läskiperse :curs: vittu.

Mukava lukee tätä topikkii ku itellä o kaikki jees mut taas joutuu vähä kirjottaakin. Vittu mitä paskaa tää talvi, talven ystävä ollu aina mut nyt ei vaa nappaa. Tulis jo perkeleen kesä ni ei väsyttäskää koko aikaa, eiliset reenitki jäi välistä ku nii perkeleemoine väsy. Mitää ei saa tehtyy ja tiskejäki ois iha vitusti.. onneks xboxia jaksaa pelaa!

Jos nyt mistään varsinaisesta mielenterveyteen liittyvästä asiasta ei ole kyse, niin suosittelen vain valvomaan päivät ja yrittämään sitä nukkumista yöllä. Toisin sanoen et siis nuku niitä päiväunia, vaikka kuinka väsyttäisi. Lähdet vaikka kävelylle, jos väsyttää. Moni tuttu valittaa ihan ihmeissään siitä, että ei tule 22 aikaan uni ja sitten täytyykin seuraavana päivänä nukkua päiväunet. Sitten kun vedät ne parin tunnin päiväunet, niin et taatusti saa sitä seuraavanakaan yönä unta, ja unirytmi on näin käännetty vähitellen aivan päin hanuria. En siis tiedä todellakaan, mikä tilanteesi oikeasti on, mutta tämä asia tuntuu aika monelta unohtuvan, kun unirytmi on pielessä ja sitä pitäisi korjata.

Itsellä on kanssa aina ollut univaikeuksia (ala-asteelta asti, ennen hc-dataamisiakin). En silti ymmärrä miten nykyään jokaisella 16-20 -vuotiaalla on pirunmoiset univaikeudet. Ei varmaan kannattaisi vedellä jatkuvasti niitä energiajuomia ja istua koneella yömyöhään. Kyllä sen unirytmin saa kuntoon, jos haluaa ja elämä on muuten suht tasaista (ei esim. vuorotöitä).

Menee kyllä vähän offtopiciksi mutta itse olen huomannut sen että kun ei nuku päiväunia vaikka kuinka tekisi mieli niin auttaa pirusti, ja lopettaa ne energiajuomat. Sitten pistää vaikka kellon soimaan klo 22.00 että siitä paikasta sammutetaan tietokone vaikka olisi iltalehden artikkelin luku kesken ja mennään nukkumaan. Aika hyvin olen saanut näin unirytmit kuntoon.

Jos nyt mistään varsinaisesta mielenterveyteen liittyvästä asiasta ei ole kyse, niin suosittelen vain valvomaan päivät ja yrittämään sitä nukkumista yöllä. Toisin sanoen et siis nuku niitä päiväunia, vaikka kuinka väsyttäisi. Lähdet vaikka kävelylle, jos väsyttää. Moni tuttu valittaa ihan ihmeissään siitä, että ei tule 22 aikaan uni ja sitten täytyykin seuraavana päivänä nukkua päiväunet. Sitten kun vedät ne parin tunnin päiväunet, niin et taatusti saa sitä seuraavanakaan yönä unta, ja unirytmi on näin käännetty vähitellen aivan päin hanuria. En siis tiedä todellakaan, mikä tilanteesi oikeasti on, mutta tämä asia tuntuu aika monelta unohtuvan, kun unirytmi on pielessä ja sitä pitäisi korjata.

Päiväunia en ole edes yrittänyt nukkua juurikin siksi, ettei unirytmi vaan menisi huonompaan suuntaan. Täytyy nyt vaan lähteä sille linjalle, ettei mene edes sänkyyn ennen kuin kunnolla nukuttaa, ja laittaa herätyskellon soimaan kasin pintaan, vaikkei ehtisikään nukkua kun muutaman tunnin.

Itsellä on kanssa aina ollut univaikeuksia (ala-asteelta asti, ennen hc-dataamisiakin). En silti ymmärrä miten nykyään jokaisella 16-20 -vuotiaalla on pirunmoiset univaikeudet. Ei varmaan kannattaisi vedellä jatkuvasti niitä energiajuomia ja istua koneella yömyöhään. Kyllä sen unirytmin saa kuntoon, jos haluaa ja elämä on muuten suht tasaista (ei esim. vuorotöitä).

En tiedä oliko mulle takoitettu, mutta energiajuomia en tosiaankaan juo. Koneella kyllä istun usein myöhään (tosin nyt en ole muutamaan päivään istunut), mutta tuskin nyt siitä on kiinni kun ei ennen ole vaikuttanut.

Mulla ei niinkään ole uniongelmia vaan väsymystä. Väsyttää aivan suunnattomasti joka aamu ja koko päivän. Menen nukkumaan arkisin aina klo 22-23 (melatoniinin avulla, muuten ei onnistuisi) ja herään seitsemän jälkeen. Viikonloppuisin tulee sitten valvottua yhteen-kahteen. Unta pitäis siis tulla ihan riittävästi mutta silti päivät menee nuokkuessa. :(

Vitutuksia: vuotavat pakoputket molemmissa autoissa, eväslautanen kaatui jääkaappiin, lattiakaivo ja koko suihkuhuone haisee ihan vitusti paskalle, sähkölasku, oven tiivisteet falskaa, keskeneräinen remontti, hidas ja muutenkin paska mokkula, liikaa läskiä, liikaa töitä ja liian vähän rahaa, persettä kutittaa aika usein, iloiset ja muutenkin omituiset ja vitun ärsyttävät ihmiset (suurin osa), onko pakko olla niin saatanan ilonen mä en ymmärrä mikä voi olla niin jumalattoman mukavaa?

Vittujen kevät. Kävin vähän pelaamassa korista kavereiden kanssa ja onnistuin siinä hässäkässä tippumaan ranteeni päälle. Ei sentäs murtunut, mutta vitun kipeä se on silti. Varmaan nivelsiteet paskana tai jotain muuta jättekivaa. Vitun vittu.

En tiedä oliko mulle takoitettu, mutta energiajuomia en tosiaankaan juo. Koneella kyllä istun usein myöhään (tosin nyt en ole muutamaan päivään istunut), mutta tuskin nyt siitä on kiinni kun ei ennen ole vaikuttanut.

Koneella istumisesta juurikin. Aivot pitäis (kuulemma) rauhottaa ennen nukkumaanmenoa, minkä kyllä allekirjoitan itsekkin.

Niskajumit vituttaa. Kädet puutuu, huimaa, ei voi treenata ja koko ajan ottaa päähän (kirjaimellisesti!). No, perjantaina taas hierojalle, kaipa se siitä.

Samma här.Kevyen treenin meen silti tänään vetään, ei ne tästä enää enempää jumiin mennä . Joten antaa mennä vaan kun alamäki on. Uida ajattelin kanssa pari sataa metriä jos ne tosta vähän vetristys. Noi huimaukset on kyllä hanurista, istaualtaan kun nousee liian nopeasti ylös niin taju meinaa mennä.

Serial valaistui eilen; nyt tiedän miten pitää reenata, miten MIEHET reenaa.
Nimenomaan monikossa, nääs;

Oli Smith-penkki hemmoilla menossa, Smithiin latasivat lämppäreiden jälkeen 160 kiloa.
Heebo kävi penkille ja otti tangosta kiinni. Kaksi varmistajaa tarttui tankoon. Siis eivät venanneet että jos tarttee apua vaan valmiiksi pitivät tangosta kiinni.

Venailin siinä että mitähän käy, saako se ton oikeesti liikkumaan, kun kaveri nyt ei ihan näyttänyt 160 kilon penkkaajalta/Smith-penkkaajalta.
Sankari varmaan kaks minuuttia makas siinä ja keskitty.

Olin aloittamassa sarjaa prässissa mutta odotin, että tapahtuuko mitään...no ei oikeen, pena-man makasi ja keskittyi ja varmistajat venas, edelleen tangosta kiinni pitäen.

Sitten täysin yhtäkkiä pena-tarzan pukkas sen 160 kiloa irti pidikkeistä ja tanko pommina rintaan.
"Varmistajat" nosti niin pirusti, toinen niistä repi sitä tankoa niin kovaa ylös että koko mies tärisi. Enkä nyt siis liioittele yhtään.
Ja saatiinhan se tanko ylös, joten totta munassa toinen samanlainen toisto perään; tanko niin nopeesti rintaan että aikajatkumo meinas vääristyä, ja sitten kolmeen pekkaan se ylös.

Se vaan, että kaks varmistajaa eivät vissiin ole about koskaan reenanneet, ja nyt ne joutu nostamaan kerrassaan tosissaan ja silti ei meinannut se 160 kiloa tulla ylös asti toista kertaa. Vanhempi varmistaja tärisi kuin Michael J. Fox orgasmin kourissa, joutu niin raivolla repimään sitä tankoa ylös.
(sidenote: kävi ilmi että tämä vanhempi herra oli paikalla ainoastaan varmistajan ominaisuudessa, hän poistui kun big deuce oli saatu nostettua.)

Kaiken kruunasi se, että pukkarissa se king of bench selitti toiselle varmistajalle, että 160:llä tuli kakkonen niin kevyesti, että ykkönen vois olla jopa markka kaheksankymmentä...hänellä se maksimi nousee niin nopeasti (:wtf::wtf::wtf:)
Ajattelin että mitä vittua, luuleeko se että se oikeesti ite nosti ne toistot??? Vai eikö sitä lasketa jos vaan kaks kaveri on mukana nostamassa tankoa?
Jos yrittää sitä 180 kiloa, niin syytä hankkia kolmaskin varmistaja siihen, muuten tulee rumihia.

Ja juuh, ja kevythän se kakkonen oli 160 kilolla, ainoastaan toisella varmistajalla loppu voimat.

tanko niin nopeesti rintaan että aikajatkumo meinas vääristyä
Join juuri termarista kahvia, meinas näppikselle päätyä. :lol2:

Huisia toimintaa kieltämättä. Varmaan hemmot naureskelisivat kulmassa jos joku tekee tekniikalla ja hitaasti näennäisesti pienellä painolla.

Sitten täysin yhtäkkiä pena-tarzan pukkas sen 160 kiloa irti pidikkeistä ja tanko pommina rintaan.
"Varmistajat" nosti niin pirusti, toinen niistä repi sitä tankoa niin kovaa ylös että koko mies tärisi. Enkä nyt siis liioittele yhtään.
Ja saatiinhan se tanko ylös, joten totta munassa toinen samanlainen toisto perään; tanko niin nopeesti rintaan että aikajatkumo meinas vääristyä, ja sitten kolmeen pekkaan se ylös.

Mä oon ihmetelly miks mun penkkitulos välillä junnaa paikallaan, mutta näihän se homma pitää hoitaa. Isommat varmistajat vaan paikalle ens kerralla. :)

Taas kateelliset narut kitisevät netissä voimamiesten reenitekniikoista!1 Kieltämättä tuo Smith-penkkaus olisi ollut kiva nähdä :puntti: Tulee tuota joskus itsekin - mukamas - hermoteltua isompia painoja Smithissä, mutta nostan ne ihan itse.

Vituttaa nämä extrakuituiset puurot. Innoissani aloin heti vuoden alusta vetämään töissä aamupuuron ja nyt suolisto toimii niin hyvin että pää hajoaa. Paskalla saa käydä 4-5 kertaa päivässä. Kohta multa aletaan varmaan pidättämään vessatauot palkasta....

Taas kateelliset narut kitisevät netissä voimamiesten reenitekniikoista!1 Kieltämättä tuo Smith-penkkaus olisi ollut kiva nähdä :puntti: Tulee tuota joskus itsekin - mukamas - hermoteltua isompia painoja Smithissä, mutta nostan ne ihan itse.

Joo, itsekin olen tähän asti nostanut itse, mutta nyt kun näki miten miehen nostaa, niin onhan se selkeesti amatöörien hommaa. Sellanen itse nostelu.

Lens kreakolat näppikselle kun luin ton smith-pena-jutun. Ei jukolauta ja pokkana selittelee helppoo kakkosta pukkarissa :hyper: Kuinka paljon voi jollakulla noin vääristyä todellisuus?

Back
Ylös Bottom